så skuffet!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.368 visninger
49 svar
15 synes godt om
31. juli 2013

DianaRJS

mine børn har desværre fået en ide med at løbe ud foran normal når jeg at fange dem på siden af huset men ikke i dag,  jeg kaldte og kaldte og kaldte og de svarede bare ikke og blev så bange...

skal siges de har været på værelset som straf hver gang fordi jeg ikke finde rmig i det, og er så bange for at de bliver kørt ned osv osv.... der bor mange unge mennesker på den her vej der køre af røv, var helt oppe i den ene ende af vejen og nede i den anden råbende efter mine 2 drenge, og føj jeg fik ondt i maven og hjertebanken

viste sig så gudskelov at de havde gemt sig i et hak vi har på siden af huset, self det eneste sted jeg ikke havde kigget, men de gav jo ingen lyd fra sig, blev bare så sur, og ked af det på samme tid, over de kunne finde på at gøre mig så bange... nu fik de så igen timeout på værelset... men virker bare somom de slet ikke respektere det, og at "straffen" ikke er noget de tager til sig.... :/ skal siges de ALDRIG har været sådan før og gør mig bare endnu mere ked af det. for så tvivler jeg bare på at det var rigtig at sætte flere børn til verdenen, for er som om det er gået helt i koks efter de har fået det at vide

har i nogen ideer til hvad jeg ellers kan gøre? for at rende efter dem konstant gravid bare fordi man ikke kigger på den 2 sec er altså ikke sjovt, og bliver bare så ked af det..... skal siges jeg IKKE gider at skal overvåge dem, for de skal også have lov at være børn :/ og blive overvåget af en voksen hele tiden er jo heller ikke noget vi andre gad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Morgensol

Kan det passe at de er 3 og 4 år? For så vil jeg da mene at de skal overvåges! Min datter på 3 får i hvert fald ikke lov til selv at rende ude i haven hvor hun kan komme ud til hovedvejen som vi bor ved, selvom hun ved at vejen er stor og farlig og at man ikke går derud uden voksne.

Jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis hun kom til skade fordi hun kom til at løbe derud i leg eller hvad ved jeg.. Vores dør er også låst når vi er hjemme, netop for at undgå at pigerne render ud.

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Morgensol skriver:

Kan det passe at de er 3 og 4 år? For så vil jeg da mene at de skal overvåges! Min datter på 3 får i hvert fald ikke lov til selv at rende ude i haven hvor hun kan komme ud til hovedvejen som vi bor ved, selvom hun ved at vejen er stor og farlig og at man ikke går derud uden voksne.

Jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis hun kom til skade fordi hun kom til at løbe derud i leg eller hvad ved jeg.. Vores dør er også låst når vi er hjemme, netop for at undgå at pigerne render ud.

4 og 5 år lige om lidt...

men vores have er hegnet ind... og køkkenet er ud til haven...  men nogen gange skal man altså på toilet, og jeg slæber altså ikk mine børn med toilet....

havde ikke lgie brug for at blive hakket på, men brug for et råd

Anmeld

31. juli 2013

Morgensol

DianaRJS skriver:

4 og 5 år lige om lidt...

men vores have er hegnet ind... og køkkenet er ud til haven...  men nogen gange skal man altså på toilet, og jeg slæber altså ikk mine børn med toilet....

havde ikke lgie brug for at blive hakket på, men brug for et råd

Det var heller ik for at hakke på dig. Jeg tænker bare at du vel helst vil undgå at de løber derud, det er i hvert fald sådan jeg opfatter det, så skal de vel holdes øje med..?

Og hvis de ik ka komme ud til vejen gennem haven, så er det vel gennem hoveddøren. Den ka man jo så vælge at låse, så de ikke går derud?

Hvis du ka undgå at de går derud er du jo fri for at straffe dem..

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Morgensol skriver:

Det var heller ik for at hakke på dig. Jeg tænker bare at du vel helst vil undgå at de løber derud, det er i hvert fald sådan jeg opfatter det, så skal de vel holdes øje med..?

Og hvis de ik ka komme ud til vejen gennem haven, så er det vel gennem hoveddøren. Den ka man jo så vælge at låse, så de ikke går derud?

nej er ikke igennem hovedøren de har fundet en eller anden måde at komme over et 2 meter højt hegn... hvordan har jeg ingen anelse om....

vores hoveddør er sammen med toilettet, og lukker ikke døren når jeg er på toilet, så charmerende som jeg er udover det larmer vores hoveddør, så vi kan høre når den bliver åbnet...

men jo de skal holdes øje med, men ikke overvåges... jeg var ved at lave aftensmad da det skete, og forventer altså ikke de sidder på deres røv og laver ingenting når vores køkken er ud til baghaven...

jeg skrev jeg kiggede væk 2 sec. som var realiteten, skulle skam bare på toilet

jeg holder skam øje med mine børn, men render dem ikke i røven for at overvåge dem så alt jeg søgte var et råd, så jeg kunne få dem til at forstå at det er bare forkert og det gør man ikke

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Morgensol skriver:

men uanset hvad så er sket sket, og sker det igen skal der også være en konsekvens, men når de ikke tager den til sig som der er, søger jeg råd til en anden som andre måske har erfaret virker...

Anmeld

31. juli 2013

Laulund87

Her er Maria på 3,5 år udemærket klar over at hun slet ikke skal overveje at nærme sig hovedvejen. Vi bor helt ud til vejen og hun ved hvor hun må gå til. Vi holder selvfølgelig øje med hende når hun er i indkørslen.

Hvis hun begyndte at gå længere ud ville jeg tale med meget store bogstaver og sige at så kunne hun simpelthen ikke få lov til at lege ude når hun ikke hører efter.

Det er da træls at skulle holde øje med dem hele tiden, men synes du skal bide i det sure æble. Det er jo deres sikkerhed og mon ikke de finder ud af at det er kedeligt at mor hele tiden er lige ved siden af

Anmeld

31. juli 2013

Kløver

Selvom man er i haven løber de jo, her har vi hegnet hele haven ind og sat en krog højt oppe på lågen hvor de ikke kan nå så de ikke kan løbe id på vejen og ned på volden måske det var en ide

Anmeld

31. juli 2013

Team Putte

DianaRJS skriver:

mine børn har desværre fået en ide med at løbe ud foran normal når jeg at fange dem på siden af huset men ikke i dag,  jeg kaldte og kaldte og kaldte og de svarede bare ikke og blev så bange...

skal siges de har været på værelset som straf hver gang fordi jeg ikke finde rmig i det, og er så bange for at de bliver kørt ned osv osv.... der bor mange unge mennesker på den her vej der køre af røv, var helt oppe i den ene ende af vejen og nede i den anden råbende efter mine 2 drenge, og føj jeg fik ondt i maven og hjertebanken

viste sig så gudskelov at de havde gemt sig i et hak vi har på siden af huset, self det eneste sted jeg ikke havde kigget, men de gav jo ingen lyd fra sig, blev bare så sur, og ked af det på samme tid, over de kunne finde på at gøre mig så bange... nu fik de så igen timeout på værelset... men virker bare somom de slet ikke respektere det, og at "straffen" ikke er noget de tager til sig.... :/ skal siges de ALDRIG har været sådan før og gør mig bare endnu mere ked af det. for så tvivler jeg bare på at det var rigtig at sætte flere børn til verdenen, for er som om det er gået helt i koks efter de har fået det at vide

har i nogen ideer til hvad jeg ellers kan gøre? for at rende efter dem konstant gravid bare fordi man ikke kigger på den 2 sec er altså ikke sjovt, og bliver bare så ked af det..... skal siges jeg IKKE gider at skal overvåge dem, for de skal også have lov at være børn :/ og blive overvåget af en voksen hele tiden er jo heller ikke noget vi andre gad...

ville altså også godt turde lade min Ida lege alene ude i vores have når hun bliver 3, men jeg ved også hun ingen steder kan smutte medmindre hun direkte kravler over plankeværket måske i skulle overveje virkelig at børnesikre vejen rundt om huset? Jeg tænker et højt plankeværk af lodrette brædder så de ikke kan kravle på det, og en høj låge lavet på samme måde som plankeværket og med håndtag til åbning højt oppe

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Selvom man er i haven løber de jo, her har vi hegnet hele haven ind og sat en krog højt oppe på lågen hvor de ikke kan nå så de ikke kan løbe id på vejen og ned på volden måske det var en ide

vi har hegn i haven, meningen er self også forhaven skal hegnes ind, men vi flyttede ind for 1 månede siden og rom blev ikke bygget på en dag så vi har kun nået baghaven.... lågen ud til siden at huset er 2 meter højt og somehow har de fudnet en måde at komme over hegnet på, hvor aner jeg ikke for har ikke selv set det.... krogen sidder på den anden side, så man skal faktisk ind fra den anden side hvis man vil have den åbnet....

men er også mere hvis det sker igen hvad man kan bruge som konsekvens, som sagt er de blevet sat på værelse, og ikek fået lov at lege i haven mere... men de tager det slet ikke til sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.