Hvis du frit kunne vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

Ciss

Nettemor skriver:

Årh ja de er fine.. Har godt nok aldrig brugt sådan nogle men kunne da være min søster ville elske sådan en til at pynte i hendes lille lejlighed

Jeg bruger heller ikke den slags til at lægge i vindueskarme og på komoder og den slags, men vores salongbord er efterhånden ikke så pænt længere, og så er det - som meget andet i lejligheden - hvidt, så jeg plejer ofte at lægge en gerne farverig løber på, hvis der kommer folk, for lige at få en farveklat og pynte lidt op på en nem og hurtig måde. Nogen har jeg bare købt, og de er stort set et ensfarvet stofstykke kantet på en eller anden måde. En enkelt har jeg arvet fra min mormor, som selv har broderet den, og en har min mand fået fra sin farmor, som har strikket den. Jeg elsker sådan nogle ting, som folk selv har lavet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

M (:

Nettemor skriver:

Vi har godt nok aldrig brugt en barnevognskæde for han sov jo for det meste når han var i barnevognen.. Men hvad skulle der være på? Synes ugler er for brugt? Men måske en sprutte..?

Måske en sprutte, en søstjerne og en fisk? (:

Anmeld

31. juli 2013

Benjamins'mor

Nettemor skriver:

Tror ikke jeg har set de grydelapper. Har du evt link?

Elsker også hæklede karklude.. De er bare SÅÅÅ kedelige at lave

http://frumadsens.blogspot.dk/2011/09/sjove-hklet- ugle-grydelapper.html?m=1

Der er bla disse, men de findes i mange forskellige former, typer osv.

Anmeld

31. juli 2013

Tvillingemor80

mormor tæppe og en sprutte

Anmeld

31. juli 2013

B&J

Nettemor skriver:

Nårh hvor er den sød. Sådan en må jeg få fundet en opskrift på!

jaaaa nemlig den er super sød

Anmeld

31. juli 2013

Lukas&Liam<3

Nettemor skriver:

Det lyder spændende! Hvad er det med?

Med dyr, har lavet en giraf og er ved at lave en løve tror ikke jeg bruger giraffen til den alligevel for de to dyr har samme farve og det skulle jo gerne være noget forskelligt. Men tror det bliver en løve, blæksprutte, elefant og den sidste ved jeg ikke endnu

Anmeld

31. juli 2013

Anonym8827

Nettemor skriver:

Der er forskellige garnbutikker der tilbyder det. Og aftenskoler Hvor kommer du fra?

Rødovre i Storkøbenhavn

Anmeld

31. juli 2013

Tulipan

FrkZier skriver:

jeg ville være mega glad for en sprutte - så der er en masse arme bebs kan holde fast i

eller suttekæder

til husholdningen kunne jeg godt tænke mig et kursus i at hækle

Hej frk Zier og andre der gerne vil på hækle kursus

Jeg har lært at hækle ud fra videoer på http://garnstudio.com/lang/dk/skole/hekle_index.ph p

De er super gode og det tog mig overraskende kort tid at lære at hækle når man tænker på hvor mange år det har taget mig at lære at strikke

Bare et forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.