Hvis du frit kunne vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

Benjamins'mor

Hæklede ugle grydelapper - er helt vild med dem.
Hæklede karklude.
Hæklede håndklæder til badeværelset - til at tørre hænder i.

Til babyen:

Hæklede sutsko, suttesnor, barnevognstæppe, bukser mv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Nettemor

Flodkilling skriver:

Så ville jeg gerne ha sådan en hæklet elefant. den store der ligger ned med en langgg snabel.

Lidt ala denne her: https://www.baby.dk/debat/176717pi1/kreativ/lad-mig -praesentere.aspx ?

Eller den der er tykkere?

Anmeld

31. juli 2013

Nettemor

Ciss skriver:

Til baby ville jeg synes, at et hjemmehæklet tøjdyr ville være fantastisk!

Ellers i husholdningen ville jeg blive rigtig glad for en løber til salongbordet, for efter at vi har fået børn, synes jeg de alle sammen har fået permanente pletter eller er totalt udvasket - og når budgettet er lidt stramt er det ikke lige den slags, jeg prioriterer at købe.

Jeg tænker også det bliver noget tøjdyr eller i den retning i hvert fald.

Har du link til hvordan sådan en løber evt kunne se ud?

Anmeld

31. juli 2013

MariaKyedDK

Nettemor skriver:

en hæklet ting til din baby. Hvad skulle det så være? Jeg skal nemlig være kusine igen og tænkte at hækle en lille ting til når bebsen er født. Da vi endnu ikke ved om det er en dreng eller pige er alle forslag mere end velkomne Kan sagtens når at lave 2 ting..

Og hvis I frit kunne vælge noget til jer selv/husholdningen (hæklet) Hvad skulle det så være? Mangler som altid julegave ideer

jeg vil vælge en hæklet suttekæde skal have købt en selv, men ønskebørn har ikke fået dem hjem i pigefarver endnu... 

og så vil jeg vælge et hæklede stort Tæppe der har de også et fra sebra i ønskebørn jeg skal have købt hvis vi ikke får det til barnedåben  

Anmeld

31. juli 2013

gonefishing

Nettemor skriver:

Lidt ala denne her: https://www.baby.dk/debat/176717pi1/kreativ/lad-mig -praesentere.aspx ?

Eller den der er tykkere?

ja ligesom den, bare meget tykkere

Anmeld

31. juli 2013

Ciss

Nettemor skriver:

Jeg tænker også det bliver noget tøjdyr eller i den retning i hvert fald.

Har du link til hvordan sådan en løber evt kunne se ud?

Har ledt lidt efter billeder, og jeg kan godt lide noget i stil med disse (Gerne farverigt):

Anmeld

31. juli 2013

Nettemor

Benjamins'mor skriver:

Hæklede ugle grydelapper - er helt vild med dem.
Hæklede karklude.
Hæklede håndklæder til badeværelset - til at tørre hænder i.

Til babyen:

Hæklede sutsko, suttesnor, barnevognstæppe, bukser mv.

Tror ikke jeg har set de grydelapper. Har du evt link?

Elsker også hæklede karklude.. De er bare SÅÅÅ kedelige at lave

Anmeld

31. juli 2013

Nettemor

MariaKyedDK skriver:

jeg vil vælge en hæklet suttekæde skal have købt en selv, men ønskebørn har ikke fået dem hjem i pigefarver endnu... 

og så vil jeg vælge et hæklede stort Tæppe der har de også et fra sebra i ønskebørn jeg skal have købt hvis vi ikke får det til barnedåben  

Ja Sebra har mange fine ting.. De er bare DYRE?

Jeg tænker også at de kunne få et bare sutte snore men det vil jeg nok ikke give i barselsgave, For ved jo på det tidspunkt ikke hvilken slags sut de vælger Men tilgengæld kan de jo få en stak i dåbsgave

Anmeld

31. juli 2013

Nettemor

Flodkilling skriver:

ja ligesom den, bare meget tykkere

Det må jeg igang med

Anmeld

31. juli 2013

Nettemor

Ciss skriver:

Har ledt lidt efter billeder, og jeg kan godt lide noget i stil med disse (Gerne farverigt):

Årh ja de er fine.. Har godt nok aldrig brugt sådan nogle men kunne da være min søster ville elske sådan en til at pynte i hendes lille lejlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.