Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flodkilling skriver: Så ville jeg gerne ha sådan en hæklet elefant. den store der ligger ned med en langgg snabel.
Så ville jeg gerne ha sådan en hæklet elefant. den store der ligger ned med en langgg snabel.
Ciss skriver: Til baby ville jeg synes, at et hjemmehæklet tøjdyr ville være fantastisk! Ellers i husholdningen ville jeg blive rigtig glad for en løber til salongbordet, for efter at vi har fået børn, synes jeg de alle sammen har fået permanente pletter eller er totalt udvasket - og når budgettet er lidt stramt er det ikke lige den slags, jeg prioriterer at købe.
Til baby ville jeg synes, at et hjemmehæklet tøjdyr ville være fantastisk!
Ellers i husholdningen ville jeg blive rigtig glad for en løber til salongbordet, for efter at vi har fået børn, synes jeg de alle sammen har fået permanente pletter eller er totalt udvasket - og når budgettet er lidt stramt er det ikke lige den slags, jeg prioriterer at købe.
Nettemor skriver: en hæklet ting til din baby. Hvad skulle det så være? Jeg skal nemlig være kusine igen og tænkte at hækle en lille ting til når bebsen er født. Da vi endnu ikke ved om det er en dreng eller pige er alle forslag mere end velkomne Kan sagtens når at lave 2 ting.. Og hvis I frit kunne vælge noget til jer selv/husholdningen (hæklet) Hvad skulle det så være? Mangler som altid julegave ideer
en hæklet ting til din baby. Hvad skulle det så være? Jeg skal nemlig være kusine igen og tænkte at hækle en lille ting til når bebsen er født. Da vi endnu ikke ved om det er en dreng eller pige er alle forslag mere end velkomne Kan sagtens når at lave 2 ting.. Og hvis I frit kunne vælge noget til jer selv/husholdningen (hæklet) Hvad skulle det så være? Mangler som altid julegave ideer
jeg vil vælge en hæklet suttekæde skal have købt en selv, men ønskebørn har ikke fået dem hjem i pigefarver endnu...
og så vil jeg vælge et hæklede stort Tæppe der har de også et fra sebra i ønskebørn jeg skal have købt hvis vi ikke får det til barnedåben
Nettemor skriver: Lidt ala denne her: https://www.baby.dk/debat/176717pi1/kreativ/lad-mig -praesentere.aspx ? Eller den der er tykkere?
Lidt ala denne her: https://www.baby.dk/debat/176717pi1/kreativ/lad-mig -praesentere.aspx ? Eller den der er tykkere?
Nettemor skriver: Jeg tænker også det bliver noget tøjdyr eller i den retning i hvert fald. Har du link til hvordan sådan en løber evt kunne se ud?
Jeg tænker også det bliver noget tøjdyr eller i den retning i hvert fald. Har du link til hvordan sådan en løber evt kunne se ud?
Har ledt lidt efter billeder, og jeg kan godt lide noget i stil med disse (Gerne farverigt):
Benjamins'mor skriver: Hæklede ugle grydelapper - er helt vild med dem. Hæklede karklude. Hæklede håndklæder til badeværelset - til at tørre hænder i. Til babyen: Hæklede sutsko, suttesnor, barnevognstæppe, bukser mv.
Hæklede ugle grydelapper - er helt vild med dem. Hæklede karklude. Hæklede håndklæder til badeværelset - til at tørre hænder i. Til babyen: Hæklede sutsko, suttesnor, barnevognstæppe, bukser mv.
MariaKyedDK skriver: jeg vil vælge en hæklet suttekæde skal have købt en selv, men ønskebørn har ikke fået dem hjem i pigefarver endnu... og så vil jeg vælge et hæklede stort Tæppe der har de også et fra sebra i ønskebørn jeg skal have købt hvis vi ikke får det til barnedåben
Flodkilling skriver: ja ligesom den, bare meget tykkere
ja ligesom den, bare meget tykkere
Ciss skriver: Har ledt lidt efter billeder, og jeg kan godt lide noget i stil med disse (Gerne farverigt):
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128