Hvis du frit kunne vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

Nettemor

M (: skriver:

Jeg kunne godt tænke mig en fin barnevognskæde. Jeg synes mange af dem man kan købe er gab-kedelige! Af samme årsag har Hjalte endnu ingen, og han er knapt 5 mdr.. 

Jeg ønsker mig ligesom FrkZier et kursus (og en god portion fingerfærdighed og tålmodighed kunne også være rart).. 

Vi har godt nok aldrig brugt en barnevognskæde for han sov jo for det meste når han var i barnevognen.. Men hvad skulle der være på? Synes ugler er for brugt? Men måske en sprutte..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Nettemor

Moster Lagkage skriver:

Et tæppe til baby med de der oldemor firkanter. De er de flotteste i verden, og super anvendelige når det både er varmt og koldt. Også i flotte klare farver

God ide Og hvis jeg begynder nu så bliver jeg sikkert færdig til tiden Få som regel spat af firkanter inden jeg er halvvejs og så lægger jeg det væk.. Men så kan jeg jo nå at finde det frem igen inden bebsen kommer..

Anmeld

31. juli 2013

gonefishing

Nettemor skriver:

en hæklet ting til din baby. Hvad skulle det så være? Jeg skal nemlig være kusine igen og tænkte at hækle en lille ting til når bebsen er født. Da vi endnu ikke ved om det er en dreng eller pige er alle forslag mere end velkomne Kan sagtens når at lave 2 ting..

Og hvis I frit kunne vælge noget til jer selv/husholdningen (hæklet) Hvad skulle det så være? Mangler som altid julegave ideer

Så ville jeg gerne ha sådan en hæklet elefant. den store der ligger ned med en langgg snabel.

Anmeld

31. juli 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

Du ska da lave en af dine sprutter, også en lille fin rangle!! 

Og et mormor tæppe, med firkanter i forskellige farver!! 

Vi har aldrig brugt en barnevognskæde, men min veninde lavede en med ugler til alberte, som hun brugte over sin vugge. Ka lige sende dig en SMS med billede hvis den ik er blevet pakket væk. 

Og ellers ka du gå ind på Hobbyamok.blogspot.com og se den under barselsgaver! Xxx

Gode ideer

Vi har heller aldrig brugt barnevognskæder men hvis de nu er populære hos forældrene kunne det jo være.. Jeg må lægge en føler ud..

Tak for den blog! Den ser spændende ud

Anmeld

31. juli 2013

Nettemor

Team Putte skriver:

små lette rangler i stærke farver til når de begynder at tage fat i ting.. Det manglede jeg helt vildt til Ida!

God ide Tak.

Jeg kan jo lave en masse forskellige og så se hvilke de skal have og smide resten i gave kurven..

Anmeld

31. juli 2013

Ciss

Til baby ville jeg synes, at et hjemmehæklet tøjdyr ville være fantastisk!

Ellers i husholdningen ville jeg blive rigtig glad for en løber til salongbordet, for efter at vi har fået børn, synes jeg de alle sammen har fået permanente pletter eller er totalt udvasket - og når budgettet er lidt stramt er det ikke lige den slags, jeg prioriterer at købe.

Anmeld

31. juli 2013

Nettemor

FruOlsen skriver:

Jeg ville ELSKE dette tæppe - enten i stor størrelse eller som lille babytæppe

Ja! de er bare super fine.. Men mon jeg ville kunne få mig selv til at give det væk?

Anmeld

31. juli 2013

Nettemor

Maria&Lukas skriver:

Er igang med en barnevognskæde, det går langsomt men fremad til den nye bebs til marts, så har god tid

Det lyder spændende! Hvad er det med?

Anmeld

31. juli 2013

Nettemor

Mitallerstørsteønske skriver:

Ja jeg vil også gerne til et kursus i hækling
Men hvor kan man endelig det henne?? :O

Der er forskellige garnbutikker der tilbyder det. Og aftenskoler Hvor kommer du fra?

Anmeld

31. juli 2013

Nettemor

B&J skriver:

sådan en abe men bare med en masse farver øhh sådan en må jeg eje næste gang vi skal have en lille

Nårh hvor er den sød. Sådan en må jeg få fundet en opskrift på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.