Hvis du frit kunne vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.308 visninger
47 svar
11 synes godt om
29. juli 2013

Nettemor

en hæklet ting til din baby. Hvad skulle det så være? Jeg skal nemlig være kusine igen og tænkte at hækle en lille ting til når bebsen er født. Da vi endnu ikke ved om det er en dreng eller pige er alle forslag mere end velkomne Kan sagtens når at lave 2 ting..

Og hvis I frit kunne vælge noget til jer selv/husholdningen (hæklet) Hvad skulle det så være? Mangler som altid julegave ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

B&J

ville vælge den slaske abe den er sååå sød og babyer elsker at holde om den eller sprutte...

men det skulle være i regnbue farver

rød- blå - grøm - gul - orange - evt lilla

det er både til dreng og pige elsker farver

Anmeld

29. juli 2013

FrkZier

Nettemor skriver:

en hæklet ting til din baby. Hvad skulle det så være? Jeg skal nemlig være kusine igen og tænkte at hækle en lille ting til når bebsen er født. Da vi endnu ikke ved om det er en dreng eller pige er alle forslag mere end velkomne Kan sagtens når at lave 2 ting..

Og hvis I frit kunne vælge noget til jer selv/husholdningen (hæklet) Hvad skulle det så være? Mangler som altid julegave ideer

jeg ville være mega glad for en sprutte - så der er en masse arme bebs kan holde fast i

eller suttekæder

til husholdningen kunne jeg godt tænke mig et kursus i at hækle

Anmeld

29. juli 2013

Nettemor

B&J skriver:

ville vælge den slaske abe den er sååå sød og babyer elsker at holde om den eller sprutte...

men det skulle være i regnbue farver

rød- blå - grøm - gul - orange - evt lilla

det er både til dreng og pige elsker farver

Hvad er det for en abe?

Ja sprutter er altid gode

Anmeld

29. juli 2013

Nettemor

FrkZier skriver:

Hehe

jeg ville være mega glad for en sprutte - så der er en masse arme bebs kan holde fast i

eller suttekæder

til husholdningen kunne jeg godt tænke mig et kursus i at hækle

Hehe et hæklekursus er der vist ikke så mange i min familie der er interesseret i men ellers god idé.

Anmeld

29. juli 2013

M (:

Nettemor skriver:

Jeg kunne godt tænke mig en fin barnevognskæde. Jeg synes mange af dem man kan købe er gab-kedelige! Af samme årsag har Hjalte endnu ingen, og han er knapt 5 mdr.. 

Jeg ønsker mig ligesom FrkZier et kursus (og en god portion fingerfærdighed og tålmodighed kunne også være rart).. 

Anmeld

29. juli 2013

Moster Lagkage

Nettemor skriver:

Et tæppe til baby med de der oldemor firkanter. De er de flotteste i verden, og super anvendelige når det både er varmt og koldt. Også i flotte klare farver

Anmeld

29. juli 2013

FrkZier

M (: skriver:

Jeg kunne godt tænke mig en fin barnevognskæde. Jeg synes mange af dem man kan købe er gab-kedelige! Af samme årsag har Hjalte endnu ingen, og han er knapt 5 mdr.. 

Jeg ønsker mig ligesom FrkZier et kursus (og en god portion fingerfærdighed og tålmodighed kunne også være rart).. 

ah ja barnevognskæde!

Jeg har brugt eeeevigheder på at finde præcis den jeg ville have - den fandtes ikke, så måtte gå på kompromis, så nu glor han på rumraketter

Anmeld

29. juli 2013

M (:

FrkZier skriver:

ah ja barnevognskæde!

Jeg har brugt eeeevigheder på at finde præcis den jeg ville have - den fandtes ikke, så måtte gå på kompromis, så nu glor han på rumraketter

Jeg er begyndt at overveje, om han overhovedet behøver nogen? 

Anmeld

29. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ska da lave en af dine sprutter, også en lille fin rangle!! 

Og et mormor tæppe, med firkanter i forskellige farver!! 

Vi har aldrig brugt en barnevognskæde, men min veninde lavede en med ugler til alberte, som hun brugte over sin vugge. Ka lige sende dig en SMS med billede hvis den ik er blevet pakket væk. 

Og ellers ka du gå ind på Hobbyamok.blogspot.com og se den under barselsgaver! Xxx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.