Hvis du frit kunne vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Team Putte

Nettemor skriver:

en hæklet ting til din baby. Hvad skulle det så være? Jeg skal nemlig være kusine igen og tænkte at hækle en lille ting til når bebsen er født. Da vi endnu ikke ved om det er en dreng eller pige er alle forslag mere end velkomne Kan sagtens når at lave 2 ting..

Og hvis I frit kunne vælge noget til jer selv/husholdningen (hæklet) Hvad skulle det så være? Mangler som altid julegave ideer

små lette rangler i stærke farver til når de begynder at tage fat i ting.. Det manglede jeg helt vildt til Ida!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

FrkZier

M (: skriver:

Jeg er begyndt at overveje, om han overhovedet behøver nogen? 

næh tror da godt han kan klare sig uden, altså Isaak synes fårene på indersiden af liften er KLART mere spændende end mors dyrt indkøbte kæde (lorteunge)

Anmeld

29. juli 2013

M (:

FrkZier skriver:

næh tror da godt han kan klare sig uden, altså Isaak synes fårene på indersiden af liften er KLART mere spændende end mors dyrt indkøbte kæde (lorteunge)

Haha, Hjalte glor også på de maks kedelige hvide firkanter.. Og nu bliver verden pludseligt større, for han er (noget nær) vokset ud af liften.. 

Anmeld

29. juli 2013

FrkZier

Haha, Hjalte glor også på de maks kedelige hvide firkanter.. Og nu bliver verden pludseligt større, for han er (noget nær) vokset ud af liften.. 

så må du tegne små tegninger på indersiden af foret i barnevognskassen

Anmeld

29. juli 2013

Købmagerkonen

Nettemor skriver:

en hæklet ting til din baby. Hvad skulle det så være? Jeg skal nemlig være kusine igen og tænkte at hækle en lille ting til når bebsen er født. Da vi endnu ikke ved om det er en dreng eller pige er alle forslag mere end velkomne Kan sagtens når at lave 2 ting..

Og hvis I frit kunne vælge noget til jer selv/husholdningen (hæklet) Hvad skulle det så være? Mangler som altid julegave ideer

Jeg ville ELSKE dette tæppe - enten i stor størrelse eller som lille babytæppe

Anmeld

29. juli 2013

M (:

FrkZier skriver:

så må du tegne små tegninger på indersiden af foret i barnevognskassen

Der er heldigvis også dødkedelige firkanter i..

Anmeld

29. juli 2013

Lukas&Liam<3

Er igang med en barnevognskæde, det går langsomt men fremad til den nye bebs til marts, så har god tid

Anmeld

29. juli 2013

Anonym8827

FrkZier skriver:

jeg ville være mega glad for en sprutte - så der er en masse arme bebs kan holde fast i

eller suttekæder

til husholdningen kunne jeg godt tænke mig et kursus i at hækle

Ja jeg vil også gerne til et kursus i hækling
Men hvor kan man endelig det henne?? :O

Anmeld

29. juli 2013

B&J

Nettemor skriver:

Hvad er det for en abe?

Ja sprutter er altid gode

sådan en abe men bare med en masse farver øhh sådan en må jeg eje næste gang vi skal have en lille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juli 2013

FrkZier

Der er heldigvis også dødkedelige firkanter i..

åh puha det var godt! -  det kunne ellers godt have udviklet sig til en farlig situation hvis der ingen firkanter var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.