Mit baby.dk er taget fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Kløver

-Sigrid- skriver:

Enig, det var også bare sagt i sjov. Bare sådan fordi det i en periode virkede som om at jeg stalkede dig og så alle (måske?) dine anonyme indlæg

Ha ha ved jeg og du må gerne stakke mig hvis du har lyst til det, jeg elsker jo også at se med hvad det sker hos jer og jeres fantastiske datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Ha ha ved jeg og du må gerne stakke mig hvis du har lyst til det, jeg elsker jo også at se med hvad det sker hos jer og jeres fantastiske datter

Anmeld

29. juli 2013

Hyacinth

Anonym skriver:

Jeg troede baby.dk var mit fristed, og det var det. Men det er blevet taget fra mig 

Hver gang jeg har lavet en anonym tråd om noget (såsom parforholdet eller forholdet til svigerfar/svigermor) - er der gået max 30 min. og ås har jeg svigermor i røret (eller manden har)

OG SÅ ER DER RAMASKRIG

Om jeg så omskriver tingene/personerne - ringer de og tjekket op på mig/tråden

Fra nu af, er jeg herinde, men jeg tør ikke skrive noget  

Haha ej, det er ikke dig jeg griner af - men det er simpelthen for langt ude, at de leger James Bond herinde
Jeg synes faktisk de burde skamme sig, for det er da pinligt at opføre sig sådan , når man er +12 år.

Jeg tror faktisk bare, jeg ville grine lidt af det og tænke at de virkelig måtte mangle spænding i hverdagen. Desuden ville jeg give mig selv lov til at have mit fristed. De vælger jo selv at læse det, så det er ikke dig der er ubehøvlet el. lign.

De må virkelig være flove - især hvis de læser denne tråd

Anmeld

29. juli 2013

Dianabk

Tænker at du skal skifte bruger......

Har du hørt fra dem endnu?

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Har haft ondt i mave hele dage over denne tråd, for orker dem faktisk ikke lige for tiden 

Men nej, har ikke haft kontakt med dem..

Anmeld

29. juli 2013

millesofie

Anonym skriver:

Har haft ondt i mave hele dage over denne tråd, for orker dem faktisk ikke lige for tiden 

Men nej, har ikke haft kontakt med dem..

måske de snakker lidt derhjemme om hvad der er i orden at blande sig i og hvad man skal holde sin nysgerrige næse væk fra 

kan jo være et par af de fine indlæg her har fået dine søde svigerforældre til at tænke sig lidt om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.