Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg troede baby.dk var mit fristed, og det var det. Men det er blevet taget fra mig Hver gang jeg har lavet en anonym tråd om noget (såsom parforholdet eller forholdet til svigerfar/svigermor) - er der gået max 30 min. og ås har jeg svigermor i røret (eller manden har) OG SÅ ER DER RAMASKRIG Om jeg så omskriver tingene/personerne - ringer de og tjekket op på mig/tråden Fra nu af, er jeg herinde, men jeg tør ikke skrive noget
Jeg troede baby.dk var mit fristed, og det var det. Men det er blevet taget fra mig
Hver gang jeg har lavet en anonym tråd om noget (såsom parforholdet eller forholdet til svigerfar/svigermor) - er der gået max 30 min. og ås har jeg svigermor i røret (eller manden har)
OG SÅ ER DER RAMASKRIG
Om jeg så omskriver tingene/personerne - ringer de og tjekket op på mig/tråden
Fra nu af, er jeg herinde, men jeg tør ikke skrive noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nøj jeg var blevet tosset ... Så går man sgu i små sko !!
2babygirls skriver: Hahahahahahahaha, har set for meget paradise, men kunne ikke lade hver med at fnise Benægt benægt benægt.... Virker hveR gang
Hahahahahahahaha, har set for meget paradise, men kunne ikke lade hver med at fnise
Benægt benægt benægt.... Virker hveR gang
Maja84 skriver: Kommer det fra paradise ? Må indrømme jeg ikke rigtig ser det
Kommer det fra paradise ? Må indrømme jeg ikke rigtig ser det
Det sagde ham den ene hele tiden når han lavede lort i det.
Benægt benægt benægt og hvis det ikke dur så lyv lyv lyv.
2babygirls skriver: Det sagde ham den ene hele tiden når han lavede lort i det. Benægt benægt benægt og hvis det ikke dur så lyv lyv lyv.
Maja84 skriver: Benægt benægt benægt Jeg læser da tit indlæg herinde hvor jeg tænker, ej det kunne jeg have skrevet næsten ordret endda Kunne du lave en ekstra profil hvor du selv svarer på dine indlæg, for så kan de jo umuligt være dine
Benægt benægt benægt Jeg læser da tit indlæg herinde hvor jeg tænker, ej det kunne jeg have skrevet næsten ordret endda Kunne du lave en ekstra profil hvor du selv svarer på dine indlæg, for så kan de jo umuligt være dine
Jep, personer som tit gætter det er dig er bare skide trælse
TS: Sig at hvis de endelig skal snage, skal de gøre det ordentligt og læse problemet. Og så ændre det Forhåbentlig ser de denne tråd og gætter at det er dig og holder så deres snotnæser fra baby.dk
Maja84 skriver: Ha ha ja okay, hvis det er altid han bruger den, skal han da nok blive til noget griner
Ha ha ja okay, hvis det er altid han bruger den, skal han da nok blive til noget griner
Han var kun 20 så han mangler vist lidt livserfaring Ha ha
-Sigrid- skriver: Jep, personer som tit gætter det er dig er bare skide trælse TS: Sig at hvis de endelig skal snage, skal de gøre det ordentligt og læse problemet. Og så ændre det Forhåbentlig ser de denne tråd og gætter at det er dig og holder så deres snotnæser fra baby.dk
Det er sgu langt ude... Stakkels dig!!
Maja84 skriver: Du må godt gætte det er mig der er forskel på fisk og måden man reagerer på et indlæg
Du må godt gætte det er mig der er forskel på fisk og måden man reagerer på et indlæg
Enig, det var også bare sagt i sjov. Bare sådan fordi det i en periode virkede som om at jeg stalkede dig og så alle (måske?) dine anonyme indlæg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128