Mit baby.dk er taget fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.272 visninger
45 svar
85 synes godt om
29. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg troede baby.dk var mit fristed, og det var det. Men det er blevet taget fra mig 

Hver gang jeg har lavet en anonym tråd om noget (såsom parforholdet eller forholdet til svigerfar/svigermor) - er der gået max 30 min. og ås har jeg svigermor i røret (eller manden har)

OG SÅ ER DER RAMASKRIG

Om jeg så omskriver tingene/personerne - ringer de og tjekket op på mig/tråden

Fra nu af, er jeg herinde, men jeg tør ikke skrive noget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

5timesacharm..right?

Ej, hvor træls for dig! Hvorfor gør de dog det???

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Nørbo92 skriver:

Ej, hvor træls for dig! Hvorfor gør de dog det???

Har ingen idé 

Sidst skrev jeg noget med pasninge, havde skrevet h*n, sommerhus (og ikke nævnt uge) og så at jeg var utrygt ved, om de respekteret vores regler (ang. slik, bilkørelse og solcreme)

Og så gik der 10 min. - så ringede en meget sur svigerfar og en græderne svigermor. Og jeg fik den størreste balle.

Enten har min svigermor en profil herinde, eller lure hun med uden.

Anmeld

29. juli 2013

twinny

Øv hvor er det bare irriterende at man ikke kan havr noget for sig selv. 

Anmeld

29. juli 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg troede baby.dk var mit fristed, og det var det. Men det er blevet taget fra mig 

Hver gang jeg har lavet en anonym tråd om noget (såsom parforholdet eller forholdet til svigerfar/svigermor) - er der gået max 30 min. og ås har jeg svigermor i røret (eller manden har)

OG SÅ ER DER RAMASKRIG

Om jeg så omskriver tingene/personerne - ringer de og tjekket op på mig/tråden

Fra nu af, er jeg herinde, men jeg tør ikke skrive noget  

Hmm ..

Det er jo virkelig træls på godt jysk.

Hvad med at lave stavefejl med vilje, forkert tegnsætning, omdøbe alle omhandlende personer, bytte rundt på lokationer, med vilje skrive bynavne fra jylland ind i teksten (hvis du er fra sjælland), ikke bruge specielle smileys hvis du er plus osv. Alt dette kun i "problemindlæg" og så ellers opdatere med positivt nyt (som jeg går udfra du allerede plejer) fra ikke anonym

Så kan du jo bare benægte for det må jo være en helt anden der oplever noget lignende

Anmeld

29. juli 2013

5timesacharm..right?

Uuuh, det skulle mine svigerforældre bare lige prøve på ! Iih.. Føler squ med dig

Anmeld

29. juli 2013

Lukas&Liam<3

De må godt nok kede sig hvis de ikke har andet at lave end at læse opslag på baby.dk for at finde ting du skriver. Tænk at du ikke engang kan få lov at få råd, vejledning eller bare snakke om ting du har brug for om det omhandler dem eller ej. Ville godt nok blive tosset hvis mine forældre/svigerforældre "stalkede" mig sådan.

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hmm ..

Det er jo virkelig træls på godt jysk.

Hvad med at lave stavefejl med vilje, forkert tegnsætning, omdøbe alle omhandlende personer, bytte rundt på lokationer, med vilje skrive bynavne fra jylland ind i teksten (hvis du er fra sjælland), ikke bruge specielle smileys hvis du er plus osv. Alt dette kun i "problemindlæg" og så ellers opdatere med positivt nyt (som jeg går udfra du allerede plejer) fra ikke anonym

Så kan du jo bare benægte for det må jo være en helt anden der oplever noget lignende

Har faktisk forsøgt det 

Det er lykkes et par gange - men min svigermor kan faktisk godt finde på at bringe det på banen alligevel 

Anmeld

29. juli 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Har faktisk forsøgt det 

Det er lykkes et par gange - men min svigermor kan faktisk godt finde på at bringe det på banen alligevel 

Men så er det jo bare vildt mystisk at der er sket noget lignende et andet sted. Danmark er lille og vi har mange af de samme problemer

Anmeld

29. juli 2013

Louise H.

hmmm, har de adgang til din profil/login, siden de ved præcis hvad du skriver? :/

De er da godt nok kedelige... Ville blive tosset, hvis det skete for mig!

Du er ikke venner med nogen fra din svigerfamilie på baby.dk, som måske kunne videregive informationer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.