Mit baby.dk er taget fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Happiness

Puha hvor surt! Kan du ikke bare benægte at det er dig? 

Du må da føle dig totalt overvåget Hun må da virkelig gå igennem alle anonyme tråde så. Der bliver jo ofte skrevet mange. Så hun må da være meget panoid!

Føler med dig, det må virkeligt ikke være sjovt at skulle veje hvert et ord, selv i anonyme tråde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Sijac

De er da nogle virkelig trælse mennesker. Tænk at de ikke kan se, at det bare skaber større afstand i mellem jer ulig derved færre besøg, som i sidste ende betyder mindre tid med deres barnebarn!

Havde det forgået her havde jeg TYDELIGT og KLART informerede min kæreste om min holdning til dette og forventet at han tog over - hans familie, hans opgave!! Og havde min Svigerfar ringet til mig på den måde, var jeg squ ikke kommet der det næste LAAAANGE stykke tid..

Anmeld

29. juli 2013

Kløver

Benægt benægt benægt

Jeg læser da tit indlæg herinde hvor jeg tænker, ej det kunne jeg have skrevet næsten ordret endda

Kunne du lave en ekstra profil hvor du selv svarer på dine indlæg, for så kan de jo umuligt være dine

Anmeld

29. juli 2013

Lotus86

Gud hvor er det sygeligt....!!!

Man må da næsten håbe, at hendes nysgerrige næse også opfanger denne tråd, så hun måske selv kan få øjenen op for hvilket menneske hun er

Anmeld

29. juli 2013

millesofie

har du logget ind på baby fra deres com en gang??? 

lyder som om de har gemt dit kode ord 

jeg ville give dem en sang fra de varme lande omkring privatlivet fred og om at feje foran ejen dør først 

øv hvor er et øv øv og mere øv 

Anmeld

29. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg troede baby.dk var mit fristed, og det var det. Men det er blevet taget fra mig 

Hver gang jeg har lavet en anonym tråd om noget (såsom parforholdet eller forholdet til svigerfar/svigermor) - er der gået max 30 min. og ås har jeg svigermor i røret (eller manden har)

OG SÅ ER DER RAMASKRIG

Om jeg så omskriver tingene/personerne - ringer de og tjekket op på mig/tråden

Fra nu af, er jeg herinde, men jeg tør ikke skrive noget  

Det er da nogle barnlige mennesker. Du har ret til et frirum og du udstiller jo ingen da du er anonym og ikke nævner navne.
Sig at de kan lade være med at tjekke dig som små børn, vi lever i et frit land.
Det er for helved jo ikke nordkorea!!

Anmeld

29. juli 2013

Ciss

Skift pasord!

Jeg ved ikke, om det er ændret, men hvis man trykker "synes godt om" på svar man får også som anonym, så vises man alligevel. Det kan jo godt afsløre, hvem man er.

Anmeld

29. juli 2013

Lukas&Liam<3

Har du hørt fra svigerfamilien endnu?

Anmeld

29. juli 2013

foto på lærred

Har ikke set dine indlæg men tænker, at du måske så ligeså godt kan tage dilemaet (solcreame, slik osv) direkte med svigermor, hvis hun alligevel læser med

Anmeld

29. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville bede dem at stoppe med at læse med. vi "brokker" os allesammen i ny og næ, om det er til baby.dk eller en veninde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.