Mit baby.dk er taget fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

TbCp

Hey sig en dag, helt tilfældigt, at du er begyndt at være på en anden babyside... så kan svigermor snage rundt derinde og du kan lystigt skrive videre her

Forstår sgu godt at du synes det er irriterende!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

christina92

Anonym skriver:

Jeg troede baby.dk var mit fristed, og det var det. Men det er blevet taget fra mig 

Hver gang jeg har lavet en anonym tråd om noget (såsom parforholdet eller forholdet til svigerfar/svigermor) - er der gået max 30 min. og ås har jeg svigermor i røret (eller manden har)

OG SÅ ER DER RAMASKRIG

Om jeg så omskriver tingene/personerne - ringer de og tjekket op på mig/tråden

Fra nu af, er jeg herinde, men jeg tør ikke skrive noget  

Hvor er det unfair at overvåge sin svigerdatter på den måde. Det kan man sq da ikke være bekendt!

Bliver faktisk lidt gal over det og mildest talt forarget!

Anmeld

29. juli 2013

M&F&C

Omg! Der er da virkelig nogen (læs: dine svigerforældre) der trænger til at få sig nogen sundere fritidsinteresser end konstant at overvåge dit gøren og laden på internettet! Havde det været her, så havde jeg spurgt om dem om de da virkelig ikke havde bedre ting at give sig til - og er det ikke tilfældet så må de jo glo med, men holde deres mund og styrer deres anfald af "åh hvor er det dog synd for os, at hun rammer plet med sandheden hvor andre kan se det, men ikke ved hvem vi er" ............ Jøses svigermor, begynd dog i strikkeklub, til blomsterbinding eller få dig nogen veninder!

Anmeld

29. juli 2013

Leonora

Hvor er det dybt upassende og jeg synes du burde fortælle dem at du har ret til et fristed og til at lufte dine tanker.
Prøv at spørg din svigermor om hun ville synes det var ok hvis du konfronterede hende med alle hendes private tanker.

Og så synes jeg du skal finde ud af hvem der lurer din profil.

Jeg synes det er dybt grænseoverskridende og du har din fulde ret til at sige fra. Det er dig der bør være sur.

Knus Louise

Anmeld

29. juli 2013

2babygirls

Maja84 skriver:

Benægt benægt benægt

Jeg læser da tit indlæg herinde hvor jeg tænker, ej det kunne jeg have skrevet næsten ordret endda

Kunne du lave en ekstra profil hvor du selv svarer på dine indlæg, for så kan de jo umuligt være dine

Hahahahahahahaha, har set for meget paradise, men kunne ikke lade hver med at fnise 

Benægt benægt benægt.... Virker hveR gang 

Anmeld

29. juli 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Jeg troede baby.dk var mit fristed, og det var det. Men det er blevet taget fra mig 

Hver gang jeg har lavet en anonym tråd om noget (såsom parforholdet eller forholdet til svigerfar/svigermor) - er der gået max 30 min. og ås har jeg svigermor i røret (eller manden har)

OG SÅ ER DER RAMASKRIG

OKAY

Kære svigermor!! - ja jeg ved du er der!!!

Fint nok at du gerne vil forsvare dig selv, men så gør det herinde, så du kan få ALLE vores meninger, råt for usødet eller skulderklap.

Ved at ringe, og få mand og søn til at ringe og dele skideballer ud, ja så har du lige bekræftet, din svigerdatters frustrationer over dig! Kan ved gud godt forstå at hun har brug for et fristed at drøfte sit forhold til jer.

Vi her inde kender jer ikke, så I skal nok slippe for fnis og små blik i gadebilledet, så det kan hun ikke klanderes for. Muligt I får en offentligt anonym "sviner" , men alternativet er at hun kun læsser af på folk der kender jer og evt. jeres søn...

OVERVÅGNING PÅ EN HJEMMESIDE ER BARE FOR LANGT UDE!!

Anmeld

29. juli 2013

SjeBets

det er problemet ved at dele ting på en offentlig side, uanset om man er anonym eller andet man skal tænke over hvad man ligger ud, fordi det kan ende med at komme til at bide en i røven, desværre.

Har selv prøvet det med mine eks, der prøvede at tage noget jeg havde skrevet på nettet, endda anonym, og bruger det i mod mig, da han meldte mig til kommunen. Men da jeg stod ved hvad jeg havde skrevet og viste at det var taget ud at kontekst plus der var intet at komme efter droppede de sagen. 

Men man skal bare tænke sig om big time, med hvad man skriver på en offentlig side

Fordi der sidde bare folk der søger efter hvad man skriver, og det er da latterligt man skulle tro de havde andet at tage sig til, men ja sådan er der bare nogle der er

Anmeld

29. juli 2013

Havre74

Anonym skriver:

OG SÅ ER DER RAMASKRIG

Det lyder godt nok vanvittigt. Har de virklig ikke andet at give sig til, end at tjekke dig og snage i dit liv.

De skulle skamme sig.

Anmeld

29. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

OG SÅ ER DER RAMASKRIG

Men hvordan ved de at det er dig? 

BENÆGT 

Anmeld

29. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Slet din bruger og opret en ny, så de ik ka tjekke op på dig! 

Eller endnu bedre, drop ano og skriv som dig selv, og hvis så de ringer for at brokke sig, så siger du bare at ka de ik klare det du skriver, ka de bare lade vær med at læse med!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.