Vis mig dine sandaler :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

TbCp

bøllen skriver:

Lyder til de kunne opfylde mine krav . De skal være gode til længere tid brug. Have god komfort ( døjer med nakke smerter ) 

og må sige de samtidig ser " pæne " ud ...  

Findes de Mon i fysiske butikker , tænker på str .

er de smalle ?? Har nemlig en andefod

Ja de findes også i fysiske butikker... nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg købte mine i rosengårdcentret i Odense, i sådan en "vandre-butik" - ved ikke lige hvad jeg ellers skal kalde det

De giver sig ret godt så de hurtigt tilpasser sig foden synes jeg. Lige da jeg tog dem på sad de til så jeg kunne mærke dem, men kort tid efter var de super behagelige og sidder som er de lavet til mig. Min mor har også bredde fødder og hun prøvede mine og syntes også de sad godt.
Det er i hvert fald de bedste sandaler jeg nogensinde har haft så de er prisen værd!
Og ja, så synes jeg også de er pæne og man kan have dem på til både nederdel, kjole, shorts og bukser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

JulieE

TbCp skriver:

Jeg har dem her  http://www.naturbutikken.dk/pi/Teva_Sandaler_Kayenta_Flotte_dame_Teva_Sandaler_3201_219.aspx

jeg har købt dem for et par uger siden og brugte dem hver dag på vores ferie i Normandiet, Paris/disneyland og alperne.

de er mega gode at gå i og så synes jeg de er rigtig pæne også

Dem har jeg også og de er SÅ lækre... Og pæne 

Anmeld

25. juli 2013

JulieE

bøllen skriver:

Lyder til de kunne opfylde mine krav . De skal være gode til længere tid brug. Have god komfort ( døjer med nakke smerter ) 

og må sige de samtidig ser " pæne " ud ...  

Findes de Mon i fysiske butikker , tænker på str .

er de smalle ?? Har nemlig en andefod

Spejdersport fører dem  Men de lidt smalle.. Jeg har ihvertfald en smal fod og decider perfekt på mig.. Og så skal du være OB's på, at de er små i str. 

Men de er vildt lækre 

Anmeld

25. juli 2013

ønskebørn74

bøllen skriver:

Mine elskede sandaler er gået til. Og kan bare ikke finde nogle som jeg kan bruge.

så kære baby medlemmer vis jeres SANDALER 

* skal være gode at gå i ( også længere tid )

* passe små tykke tæer

Jeg har lige købt dem her.. Så dejlige.. Og så kan de udvides til mine hævede graviditets fødder.. 

http://shopeu.ecco.com/dk/da/ecco/ecco-offroad-lite-ladies-_1466115/1466123?navId=190

Anmeld

25. juli 2013

ESV

Hvad med nogle fra MBT? De er møg dyre men du får hvad du betaler for!
http://dk.mbt.com/Home/Collection.aspx?suggest=1

Anmeld

25. juli 2013

jydeinden

jeg har et par røde ecco sandaler, og ELSKER dem gav fuldpris for dem sidste år, og de er indtil videre hver en krone værd. MBT som en nævner er også et skønt mærke, men der vil jeg dog sige at det kræver tilvæning, for de først par uger kan man godt gå som en der er godt fuld

Anmeld

25. juli 2013

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Har lige købt disse :

http://shopeu.ecco.com/dk/da/ecco/ecco-jab-sandal_1463856/1463858

Elsker Ecco,og har prøvet SÅ mange i år,og de disse var de eneste som ikke generede mig
De kostede halvdelen på denne side,af hvad de kostede i Aalborg Storcenter!

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Jeg fik lige taget billede af dem jeg har, og køber hver gang samme model eller den nye hvis de er udgået. Jeg har diskusprolaps i ryggen, dårlig lænd og hofter og de her sandaler er super gode hurra for Ecco

Takker må på jagt igen  Er gået uden om den model , men vil kikke igen... Flere anbefaler Ecco så må ofre mig

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

TbCp skriver:

Ja de findes også i fysiske butikker... nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg købte mine i rosengårdcentret i Odense, i sådan en "vandre-butik" - ved ikke lige hvad jeg ellers skal kalde det

De giver sig ret godt så de hurtigt tilpasser sig foden synes jeg. Lige da jeg tog dem på sad de til så jeg kunne mærke dem, men kort tid efter var de super behagelige og sidder som er de lavet til mig. Min mor har også bredde fødder og hun prøvede mine og syntes også de sad godt.
Det er i hvert fald de bedste sandaler jeg nogensinde har haft så de er prisen værd!
Og ja, så synes jeg også de er pæne og man kan have dem på til både nederdel, kjole, shorts og bukser.

Bor i Nordjylland helt oppe i det kolde nord . Tror ikke vi har sådan en butik her.

de er rigtig fine og flotte . Og at de så sidder godt samt er behagelige at have på er jo et plus ..

er str alm ?? 

Anmeld

25. juli 2013

TbCp

bøllen skriver:

Bor i Nordjylland helt oppe i det kolde nord . Tror ikke vi har sådan en butik her.

de er rigtig fine og flotte . Og at de så sidder godt samt er behagelige at have på er jo et plus ..

er str alm ?? 

Ja det synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.