Vis mig dine sandaler :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Tip!

Jeg har dem her fra Ecco.. 

De er fantastiske.. Har 15 timers vagter på arbejdet, det klare de snildt.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

NinaNymannMadsen

bøllen skriver:

Har lige købt disse , og de dur bare slet slet ikke .

får så ondt både i fødder og nakke . 

ja det har du nok ret i , ved bare ikke hvilken

syntes også selv sandaler uden støtte ved hælen er dårlige at gå i.
jeg skal lige ha en lillesmule ved hælen som mine har for at holde min fod på plads for jeg går nemlig skævt.

så kunne godt forestille mig dem du har købt der slet ikke er gode i længden og så slet ikke når du døjer med nakken.

håber du finder nogen du kan bruge

Anmeld

25. juli 2013

Kloster

Nu ved jeg ikke lige om de skulle være smarte, men mine bedste sandaler, er mine arbejdssandaler. Er Ssa'er på et Plejecenter og går virkelig mange km om dagen. Og jeg kan overhovedet ikke mærke det i de her sandaler.

Er der helt sikkert, jeg skal have dem med på ferie også

http://www.praxiswear.com/frameset4/default.asp?intID=228372376&overcat=

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Ja det er så typisk!

Ja jeg har Ecco sandaler, men de er købt forrsige år og kan ikke finde nogen magen til for at vise dig dem. Men jeg tror at du kan købe hvilken som helst model for det er virkelig et godt mærke

Jeg bruger str 37 og selv det kan være svært at finde

Mine gamle sandaler er slid helt i stykker . Sålen ( inden i ) har hul ind til indmaden. Kunne heller ikke finde nogle sidste år og nu er de bare FÆRDIGE .. SUK

må prøve at søge lidt rundt på nettet .. Og evt besøge vores sko butik igen igen.. Er nok gået uden om dem der er gode for fødderne ( fordi de ikke ser så " smarte " ud )

Anmeld

25. juli 2013

Laulund87

bøllen skriver:

Mine gamle sandaler er slid helt i stykker . Sålen ( inden i ) har hul ind til indmaden. Kunne heller ikke finde nogle sidste år og nu er de bare FÆRDIGE .. SUK

må prøve at søge lidt rundt på nettet .. Og evt besøge vores sko butik igen igen.. Er nok gået uden om dem der er gode for fødderne ( fordi de ikke ser så " smarte " ud )

Jeg synes netop Ecco laver nogle der er smarte at se på samtidig med at de er rigtig gode. Du må kigge videre

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

Twinkle little star skriver:

Jeg har dem her fra Ecco.. 

De er fantastiske.. Har 15 timers vagter på arbejdet, det klare de snildt.. 

Takker  Det er nok sådan nogle jeg skal have . Må indrømme jeg er gået uden om dem , fordi jeg syntes de minder for meget om en børnesandal  

Bruger du også dem i fritiden ?? 

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

Kloster skriver:

Nu ved jeg ikke lige om de skulle være smarte, men mine bedste sandaler, er mine arbejdssandaler. Er Ssa'er på et Plejecenter og går virkelig mange km om dagen. Og jeg kan overhovedet ikke mærke det i de her sandaler.

Er der helt sikkert, jeg skal have dem med på ferie også

http://www.praxiswear.com/frameset4/default.asp?intID=228372376&overcat=

Ville gerne have nogle der er smarte  Men kan ikke finde nogle som sidder godt og er med god komfort . Døjer med kroniske nakke smerter så må nok bøje mig og gå efter sandaler som disse frem for udsendet.

er gået uden om den type sandal da jeg syntes de minder om en børne sandal  Men hvis det er dem som gør de er gode må det være sådan 

Anmeld

25. juli 2013

morpåthurø

bøllen skriver:

Mine elskede sandaler er gået til. Og kan bare ikke finde nogle som jeg kan bruge.

så kære baby medlemmer vis jeres SANDALER 

* skal være gode at gå i ( også længere tid )

* passe små tykke tæer

Jeg har fået disse Ecco sandaler. De er egentlig til "piger" men går op til str. 40, men jeg går fantastisk i dem og har tendens til ondt i lænden og hofterne når jeg normalt går i lang tid. men det gør jeg ikke i disse.

Held og lykke med jagten på sandaler.

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Jeg synes netop Ecco laver nogle der er smarte at se på samtidig med at de er rigtig gode. Du må kigge videre

Ja det har du nok ret i . Må kikke videre 

Anmeld

25. juli 2013

Tip!

bøllen skriver:

Takker  Det er nok sådan nogle jeg skal have . Må indrømme jeg er gået uden om dem , fordi jeg syntes de minder for meget om en børnesandal  

Bruger du også dem i fritiden ?? 

Jeg bruger dem hver dag her om sommeren.. Til stranden, shoppe, gåture.. ja til alt.. 

vi var på kreta i 9 dage, brugte overhovedet ikke mine slippers som jeg havde med som ekstra.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.