Vis mig dine sandaler :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

http://shopeu.ecco.com/dk/da/dame/sandaler

Der er udsalg på den her side.. Ecco er og bliver altid det bedste i min verden

Har faktisk været inde på denne side inden jeg oprettede dette indlæg. Men kender ikke til Ecco hvilken der er gode og med str , så ved ikke om jeg " tør " bestille på nettet

syntes det er svært at finde en sandal der kan bruges allround og med god komfort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Laulund87

bøllen skriver:

Har faktisk været inde på denne side inden jeg oprettede dette indlæg. Men kender ikke til Ecco hvilken der er gode og med str , så ved ikke om jeg " tør " bestille på nettet

syntes det er svært at finde en sandal der kan bruges allround og med god komfort

Ja det er selvfølgelig et sats at købe på nettet, men kan ikke forestille mig at du ikke ville blive glad for et køb derinde Ellers er der jo også udsalg i de fysiske skobutikker.

Anmeld

25. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Det her er mine :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Ja det er selvfølgelig et sats at købe på nettet, men kan ikke forestille mig at du ikke ville blive glad for et køb derinde Ellers er der jo også udsalg i de fysiske skobutikker.

Kender du det , når man virkelig ( som rigtig meget ) skal bruge noget så kan man bare ikke finde det 

jeg har kikket i alle sko butikker i vores by, udvalget er begrænset ( bl.a fordi jeg bruger str 36 ) jeg har kikket hele sommeren og kan ikke finde nogle.

har lige været i København , hvor der også blev kikket . Så skal nok finde på nettet

har du Ecco ?? Tænkte hvilken der kunne anbefales , har hørt Ecco skulle være gode

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

VråJepsen skriver:

Det her er mine :-)

Er de gode at gå i ?? For må indrømme de ikke ser sådan ud  Tænker sålen ser tynd ud . 

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

Maja84 skriver:

Har ikke billede men går kun i sundhedssandaler fra Ecco
Super gode og er kun til meget særlige lejligheder jeg har andet på

Ih ville ellers gerne se billede  laulund anbefaler også Ecco , kan bare ikke finde ud af hvilken ....

bruger du kun dem ?? Også til pænere tøj ??

skal have nogle GODE , da dem jeg har købt virkelig gør mine smerter værre ..

Anmeld

25. juli 2013

NinaNymannMadsen

bøllen skriver:

De er fine .. Men er de gode at gå længe i ??

har nemlig købt et par i deichmann ( ikke magen til ) men med en tynd sål ala dine . Og de er så dårlig at gå i 

og med smerter i nakke mm dur det bare ikke

det syntes jeg de er. jeg går meget i mine. der er en lille hæl på men det er ikke meget.

men hvis du døjer med smerter i nakken skal du nok gå efter nogen mere ergonomiske sko.

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

TbCp skriver:

Jeg har dem her  http://www.naturbutikken.dk/pi/Teva_Sandaler_Kayenta_Flotte_dame_Teva_Sandaler_3201_219.aspx

jeg har købt dem for et par uger siden og brugte dem hver dag på vores ferie i Normandiet, Paris/disneyland og alperne.

de er mega gode at gå i og så synes jeg de er rigtig pæne også

Lyder til de kunne opfylde mine krav . De skal være gode til længere tid brug. Have god komfort ( døjer med nakke smerter ) 

og må sige de samtidig ser " pæne " ud ...  

Findes de Mon i fysiske butikker , tænker på str .

er de smalle ?? Har nemlig en andefod

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

NinaNymannMadsen skriver:

det syntes jeg de er. jeg går meget i mine. der er en lille hæl på men det er ikke meget.

men hvis du døjer med smerter i nakken skal du nok gå efter nogen mere ergonomiske sko.

Har lige købt disse , og de dur bare slet slet ikke .

får så ondt både i fødder og nakke . 

ja det har du nok ret i , ved bare ikke hvilken

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2013

Laulund87

bøllen skriver:

Kender du det , når man virkelig ( som rigtig meget ) skal bruge noget så kan man bare ikke finde det 

jeg har kikket i alle sko butikker i vores by, udvalget er begrænset ( bl.a fordi jeg bruger str 36 ) jeg har kikket hele sommeren og kan ikke finde nogle.

har lige været i København , hvor der også blev kikket . Så skal nok finde på nettet

har du Ecco ?? Tænkte hvilken der kunne anbefales , har hørt Ecco skulle være gode

Ja det er så typisk!

Ja jeg har Ecco sandaler, men de er købt forrsige år og kan ikke finde nogen magen til for at vise dig dem. Men jeg tror at du kan købe hvilken som helst model for det er virkelig et godt mærke

Jeg bruger str 37 og selv det kan være svært at finde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.