Vis mig dine sandaler :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

DianaRJS

bøllen skriver:

Mine elskede sandaler er gået til. Og kan bare ikke finde nogle som jeg kan bruge.

så kære baby medlemmer vis jeres SANDALER 

* skal være gode at gå i ( også længere tid )

* passe små tykke tæer

jeg har dem her fra ecco...

ecco er og forbliver altså det bedste dog er de også en del dyrere..

MEN de er helt sikkert også prisen værd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

bøllen

LOUISEHOBRO skriver:

Jeg har fået disse Ecco sandaler. De er egentlig til "piger" men går op til str. 40, men jeg går fantastisk i dem og har tendens til ondt i lænden og hofterne når jeg normalt går i lang tid. men det gør jeg ikke i disse.

Held og lykke med jagten på sandaler.

De ser da fine ud ... Pæne samtidig ....

må kikke efter Ecco sandaler igen . Kan se flere anbefaler dem. 

Takker mine fødder er totalt ødelagt efter 2 dages vandring i Kbh i dårlige sandaler .. 

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

DianaRJS skriver:

jeg har dem her fra ecco...

ecco er og forbliver altså det bedste dog er de også en del dyrere..

MEN de er helt sikkert også prisen værd

Fine ... Må hvis heller kikke på Ecco ( og betale det mere ) kan se flere anbefaler dem.. 

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

Twinkle little star skriver:

Jeg bruger dem hver dag her om sommeren.. Til stranden, shoppe, gåture.. ja til alt.. 

vi var på kreta i 9 dage, brugte overhovedet ikke mine slippers som jeg havde med som ekstra.. 

Ok takker . Må igang med at kikke igen.

har hvis bildt mig selv ind at de ikke dur ( til pænere tøj ) 

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

bøllen skriver:

Fine ... Må hvis heller kikke på Ecco ( og betale det mere ) kan se flere anbefaler dem.. 

ecco er super god sandal

min gudmor arbejder med sko, så hun er rigtig godt til at rådgive, og anbefaler altid ecco, både til mor her og til ungerne...

jeg plejer gerne at have dem over 2 somre så de holder også super godt

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

DianaRJS skriver:

ecco er super god sandal

min gudmor arbejder med sko, så hun er rigtig godt til at rådgive, og anbefaler altid ecco, både til mor her og til ungerne...

jeg plejer gerne at have dem over 2 somre så de holder også super godt

Har altid hørt godt om Ecco , men er nok gået uden om pga prisen. De er lidt pebret . Men hvis de giver den nødvendige støtte må jeg ofre det

Anmeld

25. juli 2013

dpb

bøllen skriver:

Mine elskede sandaler er gået til. Og kan bare ikke finde nogle som jeg kan bruge.

så kære baby medlemmer vis jeres SANDALER 

* skal være gode at gå i ( også længere tid )

* passe små tykke tæer

Jeg har disse fra Teva  Det skal lige siges at mine fødder er pænt vanskelige, for de er nemlig ikke samme str. lægere og disse er de eneste jeg har fundet som passer De Ecco jeg har prøvet kunne ikke justeres nok til at kunne sidde ordentligt og så syntes jeg bare de Ecco osv. der så endelig kunne justeres nok så alt for voldsomme ud på min for (a la sandalen der kommer med foden istedet for omvent så at sige) 

Vil så også lige sige at jeg syntes de er lidt store i det Jeg bruger str. 38 i mine kawasakisko og de sandaler jeg har købt er str. 37 

I forhold til komfort kan jeg ihvertfald anbefale Teva  Der er også noget med en speciel stødabsorberende sål i en del af deres modeller (inkl. den jeg valgte). De er så vidt jeg ved også lavet til at vandre i  du kan læse om dem her, og der kan også findes nærmeste forhandler

Qnuz

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

bøllen skriver:

Har altid hørt godt om Ecco , men er nok gået uden om pga prisen. De er lidt pebret . Men hvis de giver den nødvendige støtte må jeg ofre det

de er også hammer dyre....

den sandal jeg har koster 750 MEN fordi min gudmor abrjder der har jeg fået rabat da jeg også har købt til ungerne af 500kr stk. så derfor har hun været sød at give mig rabat på 250....

men de er dyre.. men igen super gode og kan godt bruges mere end et år

Anmeld

25. juli 2013

FruJacobsen

Hvad med nogle fra Duckfeet (eks modellen 'Bornholm') eller noget Merrell? Håber du finder en sandal, der passer dig

Anmeld

25. juli 2013

Kløver

bøllen skriver:

Ih ville ellers gerne se billede  laulund anbefaler også Ecco , kan bare ikke finde ud af hvilken ....

bruger du kun dem ?? Også til pænere tøj ??

skal have nogle GODE , da dem jeg har købt virkelig gør mine smerter værre ..

Jeg fik lige taget billede af dem jeg har, og køber hver gang samme model eller den nye hvis de er udgået. Jeg har diskusprolaps i ryggen, dårlig lænd og hofter og de her sandaler er super gode hurra for Ecco
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.