Vis mig dine sandaler :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

bøllen

JulieE skriver:

Spejdersport fører dem  Men de lidt smalle.. Jeg har ihvertfald en smal fod og decider perfekt på mig.. Og så skal du være OB's på, at de er små i str. 

Men de er vildt lækre 

Ved ikke om der ligger en spejder sport i nærheden af mig. 

Hvis de er smalle ved jeg ski ikke om de passe , syntes min fod er lidt brEd .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

bøllen

ønskebarn74 skriver:

Jeg har lige købt dem her.. Så dejlige.. Og så kan de udvides til mine hævede graviditets fødder.. 

http://shopeu.ecco.com/dk/da/ecco/ecco-offroad-lite-ladies-_1466115/1466123?navId=190

Wee det er jo et kæmpe plus . Kan se mange anbefaler Ecco så må kikke på dem igen og evt prøve .

dog er jeg også lidt hook på dem tbcp har anbefalet

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

Pernilleh skriver:

Har lige købt disse :

http://shopeu.ecco.com/dk/da/ecco/ecco-jab-sandal_1463856/1463858

Elsker Ecco,og har prøvet SÅ mange i år,og de disse var de eneste som ikke generede mig
De kostede halvdelen på denne side,af hvad de kostede i Aalborg Storcenter!

De ser bestemt også fine ud  Ved ikke om jeg tør at købe på nettet uden at have prøvet dem live 

Anmeld

25. juli 2013

bøllen

TbCp skriver:

Ja det synes jeg

Ok må se om jeg kan finde dem live , for må indrømme de er fine 

Anmeld

26. juli 2013

AnneBJ

Jeg vil bare tilslutte mig Eccokoret

Jeg købte den her model (barei helt sort) for 2 somre siden. Jeg gav 699,- men jeg har også gået i dem stort set hver eneste dag hele sommeren siden. Jeg har gået ture af 10 km længde uden at få ondt, hverken i fødder, lænd, hofte eller nakke/skuldre.

Jeg bruger normalt str. 38 i sko, 39 da jeg var gravid. Da jeg købte dem var min søn 2 mdr., og jeg prøvede en str. 38. Den var for stor følte jeg! Så prøvede jeg en str. 37. Den passede helt perfekt i længden og jeg tog dem. De efterfølgende dage var jeg meget i tvivl om, om de nu var for små, men min fod havde rutsjet i str. større. Efter nogle timers gang i dem, var de helt perfekte til min fod. Det er skind så derfor tilpasser/udvider de sig lidt, husk det hvis du får anledning til at prøve, så du ikke ender med en for løs sko.

Velcroen fungerer stadig upåklageligt trods strandture, diverse sandkasser osv. Det er de bedste sko jeg nogensinde har ejet!

http://s.lykkesko.dk/d/p/fl/ecco-sandal-40.jpg

Anmeld

26. juli 2013

Lykke:)

bøllen skriver:

Mine elskede sandaler er gået til. Og kan bare ikke finde nogle som jeg kan bruge.

så kære baby medlemmer vis jeres SANDALER 

* skal være gode at gå i ( også længere tid )

* passe små tykke tæer

Jeg har disse fra hilfiger.
De er SÅ dejlige, til mine små tykke fødder og man kan sagtens holde ud at gå langt i dem, da hælen ikke er særlig tynd.
Jeg har købt dem i zjoos (tror jeg den hedder) til omkring 400 kr. mener jeg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juli 2013

Jenny12

Elsker mine Source sandaler

http://www.spejdersport.dk/source-stream-vandresandal-lady1.aspx

Og de er på tilbud

Anmeld

26. juli 2013

dpb

bøllen skriver:

Ok må se om jeg kan finde dem live , for må indrømme de er fine 

Som skrevet tidligere er jeg også tilhænger af Teva Du kan finde en fysisk forhandler af Teva på det her link  og så kan du gå derned og tjekke deres udvalg.

Jeg har som sagt også selv Teva, dog en anden model end JulieE og TbCp og mine blev købt hos sportsmaster

Qnuz

Anmeld

26. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
bøllen skriver:

Har faktisk været inde på denne side inden jeg oprettede dette indlæg. Men kender ikke til Ecco hvilken der er gode og med str , så ved ikke om jeg " tør " bestille på nettet

syntes det er svært at finde en sandal der kan bruges allround og med god komfort

Vil også klart anbefale ecco.

Siden min mor insisterede på at jeg skulle have et par, har jeg ikke kunne gå i andet!

døjer med dårlige knæ og nakkespændinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.