Føler mig sgu lidt gammel, når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

Flødebollen

Juliekp skriver:

Velbekomme da

Håber inderligt at det snart bliver jeres tur 

Tak

Til oktober er det 2 år siden, vi begyndte pb.

Havde jeg vidst, det tog så lang tid, var vi begyndt meget før, men man kan jo aldrig vide, hvor lang tid sådan et projekt tager.

Har heldigvis et bryllup næste år, der tager noget af min frie hjernekapacitet, så jeg ikke bliver helt skør i bolden over pb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

quindelist

Kathepige skriver:

Ja, når jeg læser debatter om folks alder ved første og anden graviditet.

Her sidder jeg - 26 år og er endnu ikke blevet gravid. Det slog mig, at jeg fylder 27 næste gang (Sikke et matematisk geni, jeg er )

Så kommer frygten sådan op i mig.. Nu har vi forsøgt snart 2 år på nr. 1.. Hvad så hvis der går ligeså længe med nr. 2?

Jeg bliver jo oldgammel........

Så jer kvinder, der er 26 eller derover - giv gerne mig en masse mod og bekræftelse på, at jeg ikke er en gammel kone, hvis jeg først er 27, når jeg får mit første barn.

Jeg var 36 da Sigrid blev født, der var 5 års leveringstid

Anmeld

24. juli 2013

Juliekp

Kathepige skriver:

Tak

Til oktober er det 2 år siden, vi begyndte pb.

Havde jeg vidst, det tog så lang tid, var vi begyndt meget før, men man kan jo aldrig vide, hvor lang tid sådan et projekt tager.

Har heldigvis et bryllup næste år, der tager noget af min frie hjernekapacitet, så jeg ikke bliver helt skør i bolden over pb.

Nej det jo lige netop det, det kan desværre tage rigtig længe.. 

Men som jeg skrev tidligere, har du en helt perfekt alder til at få dit første barn, så tid er der nok af, selvom du nok vil "skide" på det og bare have en lille én, hvilket også er forståeligt

Hvor dejligt at få tankerne på noget andet og så endda noget så skønt som jeres bryllup. Stort tillykke

Anmeld

24. juli 2013

Fenja09

Kathepige skriver:

Her sidder jeg - 26 år og er endnu ikke blevet gravid. Det slog mig, at jeg fylder 27 næste gang (Sikke et matematisk geni, jeg er )

Så kommer frygten sådan op i mig.. Nu har vi forsøgt snart 2 år på nr. 1.. Hvad så hvis der går ligeså længe med nr. 2?

Så jer kvinder, der er 26 eller derover - giv gerne mig en masse mod og bekræftelse på, at jeg ikke er en gammel kone, hvis jeg først er 27, når jeg får mit første barn.

Du er ikke gammel fordi du bliver 27 eller mere ved dit første barn - du er ældre end dem på 20, men det gør dig jo ikke gammel.

Jeg selv var 29 år da jeg blev gravid - vi havde prøvet i 3 år før det lykkedes for os. Og kan da tilføje at der lige har været ny forskning indenfor fertilitet. De undersøgte kvinder i starten af 20´erne og midt 30´erne, det viste sig at fertiliteten er den samme, altså på 78 % uanset om du er 23 år eller 35 år. Og det er jo lidt noget andet end hvad man hidtil har troet. Selvfølgelig gør det ikke noget at alderen falder lidt og vi får lidt flere børn end vi gør nu - men ro på, du skal nok nå det

/Fenja

Anmeld

24. juli 2013

Anonym8827

Kathepige skriver:

Ja det samme her. Er 24 år.
Starter forhåbenligt studie her til August. Først færdig om 3 1/2 år..... Så er jeg 28 når jeg er færdig, og så burde vi begynde at få børn.
Håber fandme manden skifter mening før den tid...

Anmeld

24. juli 2013

Bell'star

Jeg er nu 26 og venter mig første barn om ca. 3 uger, og jeg er altså den absolut første der får baby i min venindekreds, så vil på ingen måde mene, at du skal føle dig gammel! 

Anmeld

24. juli 2013

BigHope13

Kathepige skriver:

ÅÅÅhJa, når jeg læser debatter om folks alder ved første og anden graviditet.

Åhh du da bestemt ikke gammel med dine 26/27 år
jeg er 25 bliver 6 en mdr efter termin.
Og her var graviditeten også en der lod vente på sig og vi ventede 2 år og 3 mdr og to inseminerings forsøg før vi nu stået i denne dejlige situation.

Jeg har også tanken om at hvis det tager lige så længe igen med nr 2 hvis den da kommer så når jeg da også at blive +30 hvor jeg egentlig gerne ville være færdig med at få de børn jeg skulle.
Men livet går ikke lige altid som man ønsker det og vi kan ikke gøre noget ved det.

men du er ihvertfald ikke gammel og så vil jeg krydse fingre for at dine kommende børn snart vil komme til jer

Anmeld

24. juli 2013

BigHope13

BigHope13 skriver:

Åhh du da bestemt ikke gammel med dine 26/27 år
jeg er 25 bliver 6 en mdr efter termin.
Og her var graviditeten også en der lod vente på sig og vi ventede 2 år og 3 mdr og to inseminerings forsøg før vi nu stået i denne dejlige situation.

Jeg har også tanken om at hvis det tager lige så længe igen med nr 2 hvis den da kommer så når jeg da også at blive +30 hvor jeg egentlig gerne ville være færdig med at få de børn jeg skulle.
Men livet går ikke lige altid som man ønsker det og vi kan ikke gøre noget ved det.

men du er ihvertfald ikke gammel og så vil jeg krydse fingre for at dine kommende børn snart vil komme til jer

26 en måneder efter min termin

Anmeld

24. juli 2013

Flødebollen

BigHope13 skriver:

26 en måneder efter min termin

Tænkte nok, det var en fejl

Anmeld

24. juli 2013

Miss-86

Jeg har det på samme måde, fylder 27 senere på året og vi er ikke igang endnu.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.