Føler mig sgu lidt gammel, når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

vi har en på 20 måneder, jeg er 23 og du er slet ikk gammel!!! Min kæreste er 27 og han er da i hvert fald ung og smuk 

Min bror og svigerinde er 29 og  de er slet ikk startet med projekt barn endnu, så ro på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

lenemor77

Kathepige skriver:

Ja, når jeg læser debatter om folks alder ved første og anden graviditet.

Her sidder jeg - 26 år og er endnu ikke blevet gravid. Det slog mig, at jeg fylder 27 næste gang (Sikke et matematisk geni, jeg er )

Så kommer frygten sådan op i mig.. Nu har vi forsøgt snart 2 år på nr. 1.. Hvad så hvis der går ligeså længe med nr. 2?

Jeg bliver jo oldgammel........

Så jer kvinder, der er 26 eller derover - giv gerne mig en masse mod og bekræftelse på, at jeg ikke er en gammel kone, hvis jeg først er 27, når jeg får mit første barn.

Hvis du er en gammel kone, så er jeg snart pensionist...

Efter at have forsøgt i ca 4 år, fik vi vores første da jeg var 31 år. I dag er jeg 36 år - og har fået endnu en pige for ½ år siden... Så 26 år - det er jo ingen alder... Men... jeg vil dog sige. Jeg skal ikke have flere - bla fordi jeg syntes, at jeg er ved at være for gammel.

Men... havde jeg nu ingen børn. Så ville 36 år være ... ingenting...

Anmeld

24. juli 2013

Flødebollen

CAWI skriver:

Jeg var 26 da jeg fik min nr et (er 27 nu)
Men nr to kommer først om fire år ca, så der føler jeg mig i hvert fald gammel

Tak for dit svar ...

Jeg er faktisk også kun 26 + et par måneder..

Men udsigten til en baby virker meget langt væk lige nu, så synes bare lige, at jeg følte mig meget gammel og ikke mindst bagefter!

Anmeld

24. juli 2013

Frk.S

Jeg har altså også en forestilling om at gennemsnitsalderen for 1. barn er ret lav herinde - i forhold til hvad man ellers siger den er.

Jeg selv var 28 da jeg fik mit første barn - det synes jeg var meget passende. :-)

Anmeld

24. juli 2013

Flødebollen

Mor11 skriver:

vi har en på 20 måneder, jeg er 23 og du er slet ikk gammel!!! Min kæreste er 27 og han er da i hvert fald ung og smuk 

Min bror og svigerinde er 29 og  de er slet ikk startet med projekt barn endnu, så ro på 

Det var ligeså meget den der følelse af at være "bagefter"..

Og det er jo forskelligt fra par til par - men min undren blev født af, at gennemsnitsalderen virker meget lav herinde..

Anmeld

24. juli 2013

Flødebollen

Frk.S skriver:

Jeg har altså også en forestilling om at gennemsnitsalderen for 1. barn er ret lav herinde - i forhold til hvad man ellers siger den er.

Jeg selv var 28 da jeg fik mit første barn - det synes jeg var meget passende. :-)

Så er jeg ikke den eneste med den tanke

Anmeld

24. juli 2013

Mumto3

Kathepige skriver:

Her sidder jeg - 26 år og er endnu ikke blevet gravid. Det slog mig, at jeg fylder 27 næste gang (Sikke et matematisk geni, jeg er )

Så kommer frygten sådan op i mig.. Nu har vi forsøgt snart 2 år på nr. 1.. Hvad så hvis der går ligeså længe med nr. 2?

Så jer kvinder, der er 26 eller derover - giv gerne mig en masse mod og bekræftelse på, at jeg ikke er en gammel kone, hvis jeg først er 27, når jeg får mit første barn.

Jeg fik den første som 34 årig og nu har jeg tre.   (.Har været gravid 4 gange) 

Anmeld

24. juli 2013

Flødebollen

Mumto3 skriver:

Jeg fik den første som 34 årig og nu har jeg tre.   (.Har været gravid 4 gange) 

Anmeld

24. juli 2013

Flødebollen

lenemor77 skriver:

Hvis du er en gammel kone, så er jeg snart pensionist...

Efter at have forsøgt i ca 4 år, fik vi vores første da jeg var 31 år. I dag er jeg 36 år - og har fået endnu en pige for ½ år siden... Så 26 år - det er jo ingen alder... Men... jeg vil dog sige. Jeg skal ikke have flere - bla fordi jeg syntes, at jeg er ved at være for gammel.

Men... havde jeg nu ingen børn. Så ville 36 år være ... ingenting...

Hihi - pensionist er ingen skam

Anmeld

24. juli 2013

ESV

Kathepige skriver:

Jeg var 4 måneder fra at blive 29 da jeg blev mor første gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.