Føler mig sgu lidt gammel, når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.755 visninger
49 svar
27 synes godt om
24. juli 2013

Flødebollen

Ja, når jeg læser debatter om folks alder ved første og anden graviditet.

Her sidder jeg - 26 år og er endnu ikke blevet gravid. Det slog mig, at jeg fylder 27 næste gang (Sikke et matematisk geni, jeg er )

Så kommer frygten sådan op i mig.. Nu har vi forsøgt snart 2 år på nr. 1.. Hvad så hvis der går ligeså længe med nr. 2?

Jeg bliver jo oldgammel........

Så jer kvinder, der er 26 eller derover - giv gerne mig en masse mod og bekræftelse på, at jeg ikke er en gammel kone, hvis jeg først er 27, når jeg får mit første barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

esioul

Kathepige skriver:

Her sidder jeg - 26 år og er endnu ikke blevet gravid. Det slog mig, at jeg fylder 27 næste gang (Sikke et matematisk geni, jeg er )

Så kommer frygten sådan op i mig.. Nu har vi forsøgt snart 2 år på nr. 1.. Hvad så hvis der går ligeså længe med nr. 2?

Så jer kvinder, der er 26 eller derover - giv gerne mig en masse mod og bekræftelse på, at jeg ikke er en gammel kone, hvis jeg først er 27, når jeg får mit første barn.

Jeg er snart 25 og har forsøgt 3½ år.

Du er ikke den eneste

Anmeld

24. juli 2013

Babydreams

Kathepige skriver:

Nu er jeg godt nok 22, og har et barn på 17 mdr..

MEN jeg syntes absolut ikke du er gammel hvis du først får barn når du er 27 - lige gyldig alder, bliver man en perfekt mor alligevel!

Håber og krydser for jer, at i snart står med en positiv test, og en ønskespire i maven

Anmeld

24. juli 2013

Monski

Kathepige skriver:

Nu er jeg hverken 26 eller derover, men min kæreste er 26 og han synes han bliver en ung far (et par måneder inden han bliver 27) og ikke mindst hans forældre synes han er ung
- jeg synes også selv at folk herinde er MEGET unge, selvom jeg nok selv er en af dem der var yngst ved mit føste barn.

Jeg synes bestemt ikke du er en "gammel kone"

Anmeld

24. juli 2013

Flødebollen

Rikke Rasmussen skriver:

Nu er jeg godt nok 22, og har et barn på 17 mdr..

MEN jeg syntes absolut ikke du er gammel hvis du først får barn når du er 27 - lige gyldig alder, bliver man en perfekt mor alligevel!

Håber og krydser for jer, at i snart står med en positiv test, og en ønskespire i maven

Årh, det var sødt af dig!

Tak

Anmeld

24. juli 2013

Flødebollen

Monski skriver:

Nu er jeg hverken 26 eller derover, men min kæreste er 26 og han synes han bliver en ung far (et par måneder inden han bliver 27) og ikke mindst hans forældre synes han er ung
- jeg synes også selv at folk herinde er MEGET unge, selvom jeg nok selv er en af dem der var yngst ved mit føste barn.

Jeg synes bestemt ikke du er en "gammel kone"

Tak for det

Men man bliver sgu helt i tvivl. Man bliver jo mor, når man er klar til det - men alligevel..

Synes bare gennemsnitsalderen virker lav, og så føler jeg mig sgu som en gammel kone, som laver hjemmelavet hyldesaft og snakker med mig selv, når jeg plukker visne blomster i min have

Anmeld

24. juli 2013

SjeBets

OMG hvis 26 er på vej til at blive gammel så er jeg fucking gammel med mine 34 år og jeg er med rogn  ...

Man er ikke ældre end man føler sig.

Anmeld

24. juli 2013

CaWi

Kathepige skriver:

Jeg var 26 da jeg fik min nr et (er 27 nu)
Men nr to kommer først om fire år ca, så der føler jeg mig i hvert fald gammel

Anmeld

24. juli 2013

Flødebollen

esioul skriver:

Jeg er snart 25 og har forsøgt 3½ år.

Du er ikke den eneste

Wuhu.

Så er jeg ikke alene

Ved godt, der er nogle herinde, som er ældre - men det er bare som om, gennemsnitsalderen er ret lav - og så undrede jeg mig bare.

Især efter min lille hjerneblødning over, at jeg altså fylder 27 næste gang.

(Godt nok først april 2014)

Anmeld

24. juli 2013

Flødebollen

SjeBets skriver:

OMG hvis 26 er på vej til at blive gammel så er jeg fucking gammel med mine 34 år og jeg er med rogn  ...

Man er ikke ældre end man føler sig.

Men det er jo det, jeg ikke vidste!

Synes bare, at gennemsnitsalderen virker ret lav herinde, og sad derfor lige og undrede mig.. Det sker åbenbart tit om aftenen for mit vedkommende.

Jeg synes ikke normalt at andre er gamle, men jeg sad bare lige og tænkte lidt over mit egen situation..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.