Han stikker af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

MorDk

Macrolf skriver:

Jeg er overbevist om at det handler om konsekvens.. Ingen af vores børn på hhv 4 og 6 er nogensinde stukket af fra os. Tror da de en gang har prøvet, kan helt ærligt ikke huske det, men så er det et spørgsmål om at de første gang er blevet stoppet, løftet op i vogn, klapvogn eller hvad vi nu havde med og deres frihed inddraget - så er de tydeligvis ikke gamle nok til at gå selv har vi sagt til dem. Alternativt har vi med det samme stoppet det vi var igang med, var vi fx i en forlystelsespark og de stak af, så ville meldingen være at fint- når du stikker af, så er du ikke stor nok til at komme med sådan en sjovt sted, kom så kører vi hjem.

Har som sagt ikke haft større udfordringer end vi har glemt dem igen, fordi vi handler med det samme :-)

Altså vi kan jo ikke bare tage hjem... Nogle gange skal man jo noget. Handle, besøge folk m.m

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

lassemor07

MorDk skriver:

Min søn på knapt 3 år stikker hele tiden af når vi er ude! Det er virkelig belastende! Han hører slet ikke efter. Jeg er sgu bange for der sker ham noget eller han pludselig bliver væk! Jeg tænker han bør have vores telefon nummer på sig. Men hvad er mest praktisk? Jeg er lidt mod tush på hånden/armen... Tænker et mærke eller armbånd eller? Nogle gode ideer? Og nogle gode råd til hvordan jeg kan tackle ham når vi er ude. Det er virkelig ikke sjovt han løber væk! Det der med at løbe væk fra os... det er åbenbart et hit!

Det er sjældent jeg tager begge unger ud alene...

det er SÅ besværligt

Det er lige som af høre Lasse for bare 1½ år sidden
Han rendte også altid når vi var ude og handle og jeg kunne rende efter han eller kalde/ råbe lige så tossetjeg havde lyst til lige meget hjalp det, har ikke noget guldkorn men det bliver bedre med aldrene
Jeg gjorde det af vis han bare rendte 1 gang kom han op og sidde i vognen så havde jeg styr på ham for her virket ikke den der "Væk" metode for det var han lige glad med
Lasse i en aldre på 6 nu gør det ikke mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.