Han stikker af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min veninde overvejde på et tidspunkt en gåsele til sin søn, fordi han altid stak af. Ved godt det overhovedet ik er pædagogisk korrekt, men tænker at når han er så stor ku det måske være pinligt nok for ham, til at han blev hos jer.....  Og ellers må han jo sidde spændt fast i en klapvogn og være sur. Det bliver han nok også hurtig træt af! 

Ja det var de mere upædagogiske ider. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

BabyMus

Her er også et armbånd med nummer på.

http://fjolletrold.dk/

Anmeld

19. juli 2013

MorDk

ja.

det kan sætte en skræk i livet på ham så han forstår han skal blive omkring jer.

Puha... kan jo ik lide at han skal skræmmes, men måske det er den eneste måde at lærer ham det på? Jeg ved ikke... Ej der må være andre og bedre metoder!

Anmeld

19. juli 2013

FruJacobsen

Det der med at man skal lade sit barn tro, at det er blevet væk, så det bliver bange og ked af det, er da virkelig en modbydelig metode! Er der virkelig nogle, der kan finde på det? Jeg tror, at der bare er en periode i barnets liv, hvor det nemt bliver optaget af ting og har en naturlig nysgerrighed, som gør, at det bare impulsivt farer af sted efter noget...Der er da intet barn, der ønsker at blive væk fra sine forældre.

Anmeld

19. juli 2013

MorDk

19. juli 2013

Laulund87

FruJacobsen skriver:

Det der med at man skal lade sit barn tro, at det er blevet væk, så det bliver bange og ked af det, er da virkelig en modbydelig metode! Er der virkelig nogle, der kan finde på det? Jeg tror, at der bare er en periode i barnets liv, hvor det nemt bliver optaget af ting og har en naturlig nysgerrighed, som gør, at det bare impulsivt farer af sted efter noget...Der er da intet barn, der ønsker at blive væk fra sine forældre.

Enig! Jeg er helt chokeret over at nogen bruger den metode

Tror alle børn går igennem den periode og det er virkelig træls, men tror ikke der er så meget andet at gøre end at holde ekstra øje.

Anmeld

19. juli 2013

MorDk

FruJacobsen skriver:

Ej mit moderhjerte kan ik holde til at "skræmme" mit barn. Men det er åbenbart en periode alle unger skal igennem. Det er virkelig belastende når han bare løber væk!

Anmeld

19. juli 2013

Clisolka

Uhhh Bella gør det samme herhjemme, men de er næsten også lige gamle  Til gengæld er hun så farglad, så hun løber ikke så langt væk uden han er med 

Når vi er på legepladsen med hendes veninde, så finder de nogle gange på at tage hinanden i hånden og gå på opdagelse, men de kan ikke komme så langt uden at blive fanget 

Vi har de gange hun er blevet ved sat hende i klapvognen - og fortsætter hun, jamen så går vi op igen, og så er det slut med at lege den dag 

Anmeld

19. juli 2013

Dot D

MorDk skriver:

Min søn på knapt 3 år stikker hele tiden af når vi er ude! Det er virkelig belastende! Han hører slet ikke efter. Jeg er sgu bange for der sker ham noget eller han pludselig bliver væk! Jeg tænker han bør have vores telefon nummer på sig. Men hvad er mest praktisk? Jeg er lidt mod tush på hånden/armen... Tænker et mærke eller armbånd eller? Nogle gode ideer? Og nogle gode råd til hvordan jeg kan tackle ham når vi er ude. Det er virkelig ikke sjovt han løber væk! Det der med at løbe væk fra os... det er åbenbart et hit!

Det er sjældent jeg tager begge unger ud alene...

det er SÅ besværligt

Sophus blev væk for min mand og vores venner, da vi var på ferie i Tyskland, han gik til den modsatte side af hvor de sad, så de opdagede det ikke...

Der var heldigvis en dansk kvinde, der fangede, at han gik alene, og hun fik han "efterlyst" over højttalerne...

Han har ikke været væk siden, og det er da snart to år siden... Han har aldrig gjort det før, og jeg tror ikke, han gør det igen, han holder øje med, hvor vi er

Jeg har set, at Fjolletrold (herinde, men mest på Facebook) laver nogle fine armbånd med tlf.nummer broderet på, hun laver dem i mange farver. De ser behagelige ud, så de kunne anbefales i stedet for tusch eller kuglepen på armen

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=534529316594783&set=a.305065992874451.63829.289223924458658&type=1&theater

Jeg håber, linket virker

Anmeld

19. juli 2013

Faith

NinaNymannMadsen skriver:

prøv at lade ham blive væk. det kan hjælpe for så bliver de gerne bange og gør ikke sådan noget igen. det kommer selvf and på barnet. men min datter løber aldrig længere væk end hun kan se os.

og ellers et armbånd med jeres nummer på er en god ide så hvis han skulle blive væk eller sådan noget så kan folk ringe efter jer.

Ej det mener du ikke vel?

Jeg kan tydeligt huske de få gange jeg er blevet væk fra mine forældre som barn. Det er noget af det mest forfærdelige et barn kan opleve.

Der må dælme være andre og bedre metoder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.