Lige præcis sådan der har vi det også. Og det er så belastende, altid skal man løbe efter sådan en lille skid
Det er ikke særlig hyggeligt at komme ud når dte er på den måde. Vi har været nødsaget til at bruge gåsele på steder med mange mennesker for simpelt sikkerhedshensyn. Har fået mange bebrejdende blikke, men den virkede, og jeg tænkte bare, at jeg bedre kunne udholde de der bedrevidende, forargede blikke end et barn, der blev kørt ned. Den der med 'bare at holde bedre øje' gik ikke her, fordi vi kunne gå med ham i hånden og vupti! så rev han sig løs og løøøøøøøøøøøøøøøøøøb...... Så vi har været igennem det hele, pisk og gulerod (ikke bogstaveligt talt vel), men intet hjalp. Jeg er heller ingen steder alene med dem begge.
Så lige pludselig... I sidste uge på ferien var vi i et center, hvilket plejer at være et helvede, fodi der er så mange butikker han kan løbe ind i og gemme sig plus diverse forlystelser man kan få et flip over hvis man ikke må prøve. Men denne gang suste han bare rundt ved siden af mig, kom når jeg kaldte osv. Mor var i chok.
I går var vi til Vorbasse Marked. Sidste år var vi 3 voksne til at holde styr på ham og der gik det kun med nød og næppe og det var 3 meget trætte voksne. Men i går var det helt anderledes, han løb stadig rundt, men det var som om han havde fået en helt anden bevidsthed om at HAN også skal holde øje med os, ikke kun omvendt. Så det gik uden problemer overhovedet og det var bare så dejligt. Ungen fik stor ros
Så vil sige - det er nok som med kolik, giv det tid, lige pludselig vender det
Indtil da kunne en sele måske være en mulighed, måske bare de værste steder og når du også skal holde styr på barnevognen...
Anmeld