C-Dog skriver:
Mine børn råber og skriger og skaber sig, de kommer løbende ind i stuen med sko fulde af mudder, de griner højt og længe og larmer når de har det sjovt, de maler uden for stregerne og gerne helt op på væggen, de smider deres tøj ved siden af kurven og tømmer gerne en hel shampoo når barbie skal i boblebad i håndvasken, de kalder mig for en gammel orm, og de hilser gladeligt på en masse fremmede selv om de ikke må, de er skønne og de er mine og jeg elsker dem helt uendeligt, men forfaen hvor er de bare ikke 'perfekte børn på perfekte børneværelser i gang med perfekt stille og rolige lege og fotograferet helt ubevidst perfekt direkte ind i et boligmagasin'. Føler nærmest jeg har vilde indianer børn i forhold til, tilsyneladene, alle andre.
Har alle andre virkelig pastelfarvede børn der kun leger med økolegetøj og aldrig larmer eller ødelægger noget, piller næse, eller roder?! Seriøst? Ikke en eneste lille plet på det pastelfarvede tøj?
Altså jeg har en datter på 3 til dec og ALLE siger at jeg skal være så glad for hende, da hun er så rolig, siger altid tak for mad, folder sit tøj sammen (ja i know! hvor kom det fra!), hvis hun spilder så sidder hun og siger "jeg har spildt" og vil kun spise videre hvis vi tørrer det væk, hun er meget fin på den, hun rydder altid op efter sig selv og plager ikke efter is og slik, hvis man én gang har sagt at det får man kun til fester.
og det er på trods af at vi faktisk opfordre hende til at spise med fingerne og blive beskidt, osv.
og ærligt.... DET ER DA TIL TIDER RØVKEDELIGT!
Det er da tit jeg sidder og tænker.... jamen sådan skal børn jo ikke være!
Anmeld