Er vi de eneste med u-perfekte børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

C-Dog

Fenja09 skriver:

Nu er min datter kun 22 1/2 måned, men allerede nu er hun i fuld gang med at rasere huset når hun vågner før fanden får sko på om morgenen - og ja, det er træls og kan være udmattende, men hold op hvor hun hygger sig og hun er helt igennem uperfekt som i mine øjne er det mest perfekte man kan få.

Jeg ønsker et hjem ligesom i Krummerne  

/Fenja

Omg. Vi er så meget krummerne. Vores bil lugtede også lidt af brændt flæskesteg da den stod af haha. De er nu en herlig familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

ESV

C-Dog skriver:

Mine børn råber og skriger og skaber sig, de kommer løbende ind i stuen med sko fulde af mudder, de griner højt og længe og larmer når de har det sjovt, de maler uden for stregerne og gerne helt op på væggen, de smider deres tøj ved siden af kurven og tømmer gerne en hel shampoo når barbie skal i boblebad i håndvasken, de kalder mig for en gammel orm, og de hilser gladeligt på en masse fremmede selv om de ikke må, de er skønne og de er mine og jeg elsker dem helt uendeligt, men forfaen hvor er de bare ikke 'perfekte børn på perfekte børneværelser i gang med perfekt stille og rolige lege og fotograferet helt ubevidst perfekt direkte ind i et boligmagasin'. Føler nærmest jeg har vilde indianer børn i forhold til, tilsyneladene, alle andre.
Har alle andre virkelig pastelfarvede børn der kun leger med økolegetøj og aldrig larmer eller ødelægger noget, piller næse, eller roder?! Seriøst? Ikke en eneste lille plet på det pastelfarvede tøj?

At noget er perfekt betyder vel bare at man ikke vil have det er anderledes! 

Mit barn laver så mange tosse streger og ting hvor jeg tænker OMG gro en hjerne. Men hun er in perfekte lille pige bare fordi jeg ikke ville ønske hun var anderledes!

Anmeld

14. juli 2013

SjeBets

jeg vil sige at du beskriver perfekte børn, børn der er børn.

Da jeg så overskriften tænke jeg på børn der ikke agerede som børn.

Anmeld

14. juli 2013

..

Mine unger på hhv 4 & 6 år er ikke særligt pastelfarvede men de er velopdragne, de løber ikke ind med jord på skoene, de råber og larmer ikke så ofte, de spiser pænt og sidder pænt ved bordet! Når det er sagt så er de også børn som leger og som prøver grænser af, de er hos os meget klare og de lærer hurtigt Hvad der er ok og hvad der ikke er.

Synes godt nok at der er mange forældre som ikke opdrager deres børn til at kunne alm pli, så som at svare når de bliver talt til, sige be om og tak og sådanne alm ting. Orker nogen gange næsten ikke gæster med børn som bare ikke kender de alm regler og rammer for god opførsel..

Anmeld

14. juli 2013

camilla10

Lyder i mine øjne som om du har de mest perfekte unger  Godt man ikke har sådan nogle kedelige goodie goodie børn..

Anmeld

14. juli 2013

Fenja09

C-Dog skriver:

Omg. Vi er så meget krummerne. Vores bil lugtede også lidt af brændt flæskesteg da den stod af haha. De er nu en herlig familie

Haha ja det er noget af en bil de har sig!

Det kan da godt være der roder, tøjet ikke er perfekt og værelserne ikke er fyldt med det nyeste legetøj, men de har det de skal have og hjemmet er stopproppet med kærlighed - og ja det er en film, men mon ikke der sidder mange som har det ligesådan. Du siger jo at i er Krummerne  

Anmeld

14. juli 2013

IngenKoPåIsen

Martsbaby skriver:

Jeg håber alle børn er sådan som du beskriver dine! Og jeg håber Anthon bliver ligeså livsglad, for dét der er livsglæde for et barn der vil noget!
Børn skal have lov til at rode, svine med maden, svine med alt andet de har fat i, larme, pille næse, og være børn!!

Lad os så vente til de bliver lidt større med at fortælle det ikke er ok med alle de ting, medmindre man er HJEMME.. Men små børn skal sgu være små børn!

Have lov at pille næse?! Børn gør det ja, men de skal da ikke have lov?

Anmeld

14. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså i mind øjene/ øre lyder de helt perfekte, fulstændig lige som mine egne små baryler! Vh stine

Anmeld

14. juli 2013

twinny

Hehe. Jeg vasker min sofa betræk hver uge og der når kun at gå 10 min så er der pletter på. Mine børn er nu kun snart 2 år. Men de er tumlings med stort T. De råber og skriger, griner og græder. Sætter mors og fars tålmodighed på prøve.    De hopper rundt i sofaen og kravler gerne op på spisebordet. Kommer ind plask våde med græs og mudder efter en tur i svømmebassinet. . Og de skal de fandme have lov til herhjemme, fordi de er nemlig kun børn. 

Og ja mine børn ser skide godt ud i hvid så længe det varer, sådan ca et par min.  

jeg elsker mine børn ubeskriveligt højt og jeg elsker at se dem være børn uden bekymringer for om mors sofa er hvid om en time.  

Anmeld

14. juli 2013

Laulund87

Alle børn er da perfekte om de er velopdragne eller ej!

Maria sidder pænt ved bordet og spiser og er (ret) velopdragen, men hun er også en vild pige der bliver beskidt, leger med mudder osv osv. Der er vel plads til begge dele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.