hvordan ville du reagere ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja her er det så min egen mor der er sådan, og det er bare P.... Træls!! Hun ka ik komme på besøg uden lige at spørge om hun ik LLLLIIIIIIGGGEEEE ska vaske vinduerne, støvsuge, gøre emhætten rent eller noget helt 4. Det er altså ik særlig fedt!!

Og det at hun kommer med kommentarerne bagefter, er da bare heller ik ok. Godt din mand tog en snak med hende!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Rødhætte

AnneMaria skriver:

Min svigermor skulle passe barnet herhjemme ved os idag. Da jeg kom hjem havde hun flyttet rundt på mine potteplaner på balkonen, taget mit vasketøj ind fra balkonen, gjort ovnen ren, smidt det mad ud jeg havde lavet som var i en gryde ovenpå ovnen, osv. Hmm! Hader når folk rører mine ting! og især svigermor. Jeg syntes mit hjem er renlig og ryddet op, men det gjorder hun åbenbart ikke. Hun trak mig til side og sagde at jeg har gjort det og det og det fordi det trængte altså, og det skulle jeg lige få lidt mere styr på. Hvad bilder hun sig ind? Hvordan ville du reagere?

Jeg fortalte til min mand hvor meget det irretrerede mig. Da han senere var alene med hende, fortalte han at hun ikke skulle gå og pille ved mine ting. Så begyndte hun at græde fordi hun blev så ked af det.... hmm....

Hvis jeg skal være helt ærligt ville jeg blive super glad. Dejligt med lidt hjælp til de sure pligter

Anmeld

12. juli 2013

Chevro

AnneMaria skriver:

Min svigermor skulle passe barnet herhjemme ved os idag. Da jeg kom hjem havde hun flyttet rundt på mine potteplaner på balkonen, taget mit vasketøj ind fra balkonen, gjort ovnen ren, smidt det mad ud jeg havde lavet som var i en gryde ovenpå ovnen, osv. Hmm! Hader når folk rører mine ting! og især svigermor. Jeg syntes mit hjem er renlig og ryddet op, men det gjorder hun åbenbart ikke. Hun trak mig til side og sagde at jeg har gjort det og det og det fordi det trængte altså, og det skulle jeg lige få lidt mere styr på. Hvad bilder hun sig ind? Hvordan ville du reagere?

Jeg fortalte til min mand hvor meget det irretrerede mig. Da han senere var alene med hende, fortalte han at hun ikke skulle gå og pille ved mine ting. Så begyndte hun at græde fordi hun blev så ked af det.... hmm....

Vil sige, min egen mor OG min svigermor gør også sådan noget når vi lige er ude eller de passer min søn (: Da de har så meget overskud, og gerne lige vil hjælpe lidt til osv. Så ville nok bare synes det var dejligt :-)

Hvis der står mad udenfor køleskabet, er jeg helt sikker på de også vil have smidt det ud :-) Inkl. mig selv.

Anmeld

13. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg undrer mig over så mange skriver de var blevet glade.

Det er da dejligt din svigermor gider gøre rent osv, men jeg tvivler på de fleste kvinder herinde ville klappe i deres hænder, hvis deres egen svigermor havde sagt til dem, at de skulle se at få noget mere styr på deres hjem.!!

Jeg var blevet så vred, at jeg ikke kan beskrive det med ord. (Medmindre hun virkelig havde ret)

Anmeld

13. juli 2013

aarhusmor

Jeg bryder mig heller ikke så meget om når min svigermor gør sådanne ting. Men man skal huske at de gør det for at hjælpe og fordi de gerne vil være der for en. Så må man nogengange bare sige tak.

Anmeld

13. juli 2013

l.kjoeller

AnneMaria skriver:

ville blive glad for hun gjorde det men ikke for hendes kommentar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.