hvordan ville du reagere ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.270 visninger
45 svar
62 synes godt om
12. juli 2013

AnneMaria

Min svigermor skulle passe barnet herhjemme ved os idag. Da jeg kom hjem havde hun flyttet rundt på mine potteplaner på balkonen, taget mit vasketøj ind fra balkonen, gjort ovnen ren, smidt det mad ud jeg havde lavet som var i en gryde ovenpå ovnen, osv. Hmm! Hader når folk rører mine ting! og især svigermor. Jeg syntes mit hjem er renlig og ryddet op, men det gjorder hun åbenbart ikke. Hun trak mig til side og sagde at jeg har gjort det og det og det fordi det trængte altså, og det skulle jeg lige få lidt mere styr på. Hvad bilder hun sig ind? Hvordan ville du reagere?

Jeg fortalte til min mand hvor meget det irretrerede mig. Da han senere var alene med hende, fortalte han at hun ikke skulle gå og pille ved mine ting. Så begyndte hun at græde fordi hun blev så ked af det.... hmm....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

PernilleogLouis

Lige de ting du nævner der havde jeg nok ikke taget så tungt - måske gjorde hun det bare for at være sød)

Anmeld

12. juli 2013

AnneMaria

PernilleogLouis skriver:

Lige de ting du nævner der havde jeg nok ikke taget så tungt - måske gjorde hun det bare for at være sød)

jeg føler mere det er et "du er ikke god nok til at gør dit hus ordentlig ren"... men kan også godt være du har ret...

Anmeld

12. juli 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg ville blive såååååå glad hvis min svigermor gjorde det for mig. 

Anmeld

12. juli 2013

wamse

For mig overskrider hun kun en grænse, da hun kommenterer, at det og det skal du have styr på  Resten ville jeg nok have nydt, at hun havde lavet, og blomsterne ville jeg bare flytte tilbage, hvis det havde en betydning 

Anmeld

12. juli 2013

B&J

du vil ikke have hun piller ved dine ting, så måske skulle du selv sige det til hende når du siger dine ting er det ikke jeres ting???? når det er dig og din kæreste/mand???

og det med hun begynder at græde jamen det viser jo bare hun prøver at spille et spil med din kæreste/mand

for lige meget hvad det er jo ikke noget at græde over.

men næste gang hun skal passe jeres barn så må det jo være hjemme ved hende? fordi så piller hun jo ikke

Anmeld

12. juli 2013

Swerg

Har sådan en svigermor, og jeg elsker hende !!!

selvfølgelig skulle hun ikke smide mit mad ud, med mindre det var for gammelt

Anmeld

12. juli 2013

Nadia&Daniel

wamse skriver:

For mig overskrider hun kun en grænse, da hun kommenterer, at det og det skal du have styr på  Resten ville jeg nok have nydt, at hun havde lavet, og blomsterne ville jeg bare flytte tilbage, hvis det havde en betydning 

Anmeld

12. juli 2013

Mumto3

Det kunne også være hun bare ville være sød! Og blev oprigtig ked af at dine grænser var blevet overtrådt.

hos os har svigermor i årevis passet børn, og samtidig også lige vasket tøj,lagt det sammen, gjort lidt rent osv. Det er SKØØØNT!!!! Men tilgengæld er jeg ikke så glad når hun køber ind til os, det er grænseoverskridende for mig

Anmeld

12. juli 2013

AnneMaria

B&J skriver:

du vil ikke have hun piller ved dine ting, så måske skulle du selv sige det til hende når du siger dine ting er det ikke jeres ting???? når det er dig og din kæreste/mand???

og det med hun begynder at græde jamen det viser jo bare hun prøver at spille et spil med din kæreste/mand

for lige meget hvad det er jo ikke noget at græde over.

men næste gang hun skal passe jeres barn så må det jo være hjemme ved hende? fordi så piller hun jo ikke

uhh ja har en mani med at sige mine ting... noget jeg lige skal ha rettet op på my mistake .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.