hvordan ville du reagere ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2013

lycly

Jeg var ikke blevet sur over det hun havde gjort (havde bare tænkt lækkert, så slipper jeg!) men det hun sagde til dig var jeg blevet sur over. Hun kunne bare sige noget med at hun tænkte at du måske havde rigeligt at se til, så hun ville lige hjælpe lidt til. Det der med at hun skal fortælle dig at du skal få styr på det og det, det skal hun slet ikke bestemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

AnneMaria

Aisha skriver:

Jeg ville blive såååååå glad hvis min svigermor gjorde det for mig. 

skal vi bytte så ?

Anmeld

12. juli 2013

Masig

AnneMaria skriver:

Min svigermor skulle passe barnet herhjemme ved os idag. Da jeg kom hjem havde hun flyttet rundt på mine potteplaner på balkonen, taget mit vasketøj ind fra balkonen, gjort ovnen ren, smidt det mad ud jeg havde lavet som var i en gryde ovenpå ovnen, osv. Hmm! Hader når folk rører mine ting! og især svigermor. Jeg syntes mit hjem er renlig og ryddet op, men det gjorder hun åbenbart ikke. Hun trak mig til side og sagde at jeg har gjort det og det og det fordi det trængte altså, og det skulle jeg lige få lidt mere styr på. Hvad bilder hun sig ind? Hvordan ville du reagere?

Jeg fortalte til min mand hvor meget det irretrerede mig. Da han senere var alene med hende, fortalte han at hun ikke skulle gå og pille ved mine ting. Så begyndte hun at græde fordi hun blev så ked af det.... hmm....

Kommentaren ville jeg nok blive lidt stødt over, men handlingerne ville jeg være lykkelige for!!! Kunne godt bruge lidt hushjælp ind imellem, her er det mig der står for alt og der er bare ikke altid timer nok i døgnet, så ville være skønt med en svigermor der lige var sød at gøre sådan noget en gang imellem 

Anmeld

12. juli 2013

Bshizzle

Viste hun den gryde med Mad var fra idag? 

For hvis ikke, så er det jo beklageligt en fejl. 

selvføkgelig skal hun ikke blande sig i hvis det roder lidt hist og her.. 

Sådan har i det bedst.. Og det skal hun ikke blande sig i..! 

Derfor burde hun respektere jer og lade tingene stå. 

Jeg elsker min Svigermor! Selvom hun har sagt jeg er et lige så stort rodehovede som hendes Søn  Selvom hun ikke kan se jeg faktisk er den som roder mindst eller hopper og springer her hjemme for at det ser fint ud. 

Tager det med et gram salt og ignorer det..  

Anmeld

12. juli 2013

ønskebørn74

AnneMaria skriver:

Min svigermor skulle passe barnet herhjemme ved os idag. Da jeg kom hjem havde hun flyttet rundt på mine potteplaner på balkonen, taget mit vasketøj ind fra balkonen, gjort ovnen ren, smidt det mad ud jeg havde lavet som var i en gryde ovenpå ovnen, osv. Hmm! Hader når folk rører mine ting! og især svigermor. Jeg syntes mit hjem er renlig og ryddet op, men det gjorder hun åbenbart ikke. Hun trak mig til side og sagde at jeg har gjort det og det og det fordi det trængte altså, og det skulle jeg lige få lidt mere styr på. Hvad bilder hun sig ind? Hvordan ville du reagere?

Jeg fortalte til min mand hvor meget det irretrerede mig. Da han senere var alene med hende, fortalte han at hun ikke skulle gå og pille ved mine ting. Så begyndte hun at græde fordi hun blev så ked af det.... hmm....

Så. Lad hende tude.. UF.. kan ikke have sådan noget.. 

Anmeld

12. juli 2013

gonefishing

AnneMaria skriver:

øhhh altså det lyder da ret underligt.
Lige meget om hun gør det for at være sød, så må man respektere andres meninger og hjem, og hvis du ikke vil have det, så vil du ikke have det. Og så har din mand gjort det rigtige.
Men at begynde at græde! det synes jeg godt nok er underligt! og for mig virker det lidt som om at hun gør det for at skabe splid?

Men det kan også godt være det bare er mig, men nu er min svigermor også vanvittig stærk, af en lille "bonde" kvinde af være, så kunne slet ikke forestille mig det.

Anmeld

12. juli 2013

SjeBets

Jeg ville have givet hende en buket blomster og et kram hvis hun gjorde det, jeg ved godt at vi ikke er gode nok til at nå det hele, med et job, 4 børn, et på vej, og en mand der arbejder 16 timer i døgnet, så er der bare ting der bliver tilsidesat, og det ved jeg og derfor ville jeg elsker hvis min svigermor eller min egen mor gjorde de ting. Men "desværre" er de begge alt for travle med deres eget liv og hjem til at "gide" ordne mit

Anmeld

12. juli 2013

Patriark

AnneMaria skriver:

Hvis jeg havde det som dig, ville jeg passe mine børn selv.

Anmeld

12. juli 2013

Patriark

B&J skriver:

du vil ikke have hun piller ved dine ting, så måske skulle du selv sige det til hende når du siger dine ting er det ikke jeres ting???? når det er dig og din kæreste/mand???

og det med hun begynder at græde jamen det viser jo bare hun prøver at spille et spil med din kæreste/mand

for lige meget hvad det er jo ikke noget at græde over.

men næste gang hun skal passe jeres barn så må det jo være hjemme ved hende? fordi så piller hun jo ikke

Et spil? Det er jo også muligheden, at svigermor gjorde det for, at glæde ts, og derfor blev ked af det.

Tænk at man kan tænke sådan, sikke et menneskesyn.

Anmeld

12. juli 2013

Patriark

Flodkilling skriver:

øhhh altså det lyder da ret underligt.
Lige meget om hun gør det for at være sød, så må man respektere andres meninger og hjem, og hvis du ikke vil have det, så vil du ikke have det. Og så har din mand gjort det rigtige.
Men at begynde at græde! det synes jeg godt nok er underligt! og for mig virker det lidt som om at hun gør det for at skabe splid?

Men det kan også godt være det bare er mig, men nu er min svigermor også vanvittig stærk, af en lille "bonde" kvinde af være, så kunne slet ikke forestille mig det.

Kan du uddybe hvorfor du tror svigermor prøver, at skabe splid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.