udgifter til et barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det er forskelligt. Jeg har købt enormt megetlækkert brugt tøj til billige penge  Og det er primært Børnepengene der går til tøj og større ting

det var også lidt det min plan var  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Tror vi nåede op på omkring 500 kr om måneden bare til mme, og så kom bleer ved siden af som også hed 500 kr ca.

det var godt nok dyrt, men jeg siger tak for hjælpen

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Fuglemor skriver:

Bleer kan du sikkert spare penge på hvis du feks køber remas som andre nævner. Vi bruger kun libero da vi synes de er de bedste

okay jamen det er da meget godt at vide når det nu er man skal til at bruge penge på det, så tak for hjælpen

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det er ikke med i prisen når de går i Dp ...
Der er det kun mad der er med

Bleer og vådservietter skal vi selv ha med derned

okay men bruger I så ikke ca. 200 kr mindre på vådservietter og bleer der hjemme nu? eller bruger i lige så mange penge til det hjemtil som inden han startede i dagpleje?

Anmeld

3. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

tak for dit svar

hvor meget tænker du man ca. skulle ligge til side til de poster som du nævner?

Det kommer jo helt an på hvilke behov i har, og hvad i gerne vil ha søg lidt på netmarkedet og se hvilke priser de ting i kunne forestille jer at købe,  har. Og kig evt brugt. 

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det kommer jo helt an på hvilke behov i har, og hvad i gerne vil ha søg lidt på netmarkedet og se hvilke priser de ting i kunne forestille jer at købe,  har. Og kig evt brugt. 

det vil jeg så gøre

Anmeld

3. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

okay jamen tak for svar køber du ny gaderobe til alle årstiderne eller hvad tænker du jeg skal regne med?

nej, det gør jeg egentlig ikke. Det var bare pludselig meget varmt og han havde hverken shorts eller t-shirts liggende derfor jeg købte en hel bunke. jeg synes også bare du skal tage det som det kommer, så længe man har tøj liggende i de første 2-3 størrelser, så skal du nok kunne følge med. de vokser jo ikke ud af en størrelse fra den ene dag til den anden, man når som regel at opdage at tøjet begynder at blive småt, og så kan man jo kigge lidt efter noget nyt. 

vi har  ca 5000kr til sjov og ballade hver måned, og for disse penge bliver der bla gået i byen, biffen og købt tøj, til os alle 3, hvis vi mangler. Tror ikke du skal lægge dig fast på et bestemt beløb hver måned til tøj, for du skal ikke købe noget nyt hver måned.

igen, ligesom til dig selv

Anmeld

3. juli 2013

LilleLene

Anonym skriver:

er ano da jeg ikke ønsker at kunne søges på dette, eftersom vi endnu ikke er gravide.

Vi har snakkede om hvad vi ca. skal regne med det koster at have et barn pr. måned og ville i den andledning lige hører om vi har glemt noget eller om noget af det lyder urealistisk? budgettet ser sådan ud:

dagpleje: 2600 

børneopsparing: 100

komfiamations opsparing: 100

danmark: gratis

ulykkesforsikring: 400 pr. år.

bleer + mad: 500 kr (vi har i forvejen 4000 kr til mad om måneden kun til to voksne)

det lyder meget fornuftigt

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

nej, det gør jeg egentlig ikke. Det var bare pludselig meget varmt og han havde hverken shorts eller t-shirts liggende derfor jeg købte en hel bunke. jeg synes også bare du skal tage det som det kommer, så længe man har tøj liggende i de første 2-3 størrelser, så skal du nok kunne følge med. de vokser jo ikke ud af en størrelse fra den ene dag til den anden, man når som regel at opdage at tøjet begynder at blive småt, og så kan man jo kigge lidt efter noget nyt. 

vi har  ca 5000kr til sjov og ballade hver måned, og for disse penge bliver der bla gået i byen, biffen og købt tøj, til os alle 3, hvis vi mangler. Tror ikke du skal lægge dig fast på et bestemt beløb hver måned til tøj, for du skal ikke købe noget nyt hver måned.

igen, ligesom til dig selv

det kan jeg så godt se du kan have ret i, men derfor er det nu meget godt at have styr på om tingene kan hænge sammen eller ikke inden man går i gang

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

det lyder meget fornuftigt

okay det var godt, tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.