Isaak 8uger - update + maaassere af billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Ha ha jamen beviser er dejligt og betryggende til tider

Det vender ligepludseligt også vender det os tilbage til øv igen på et tidspunkt også vælger man at få flere børn og arh men altså hvor sku man ha nydt sin søvn mere da man ku

ja så kan jeg lige kigge på dem når han ikke har sovet I flere dage og minde mig selv om hvor sød han er når han sover

HAHAH ja kvinder er sgu ikke rigtig kloge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Gad vide hvor han har det fra.

Jeg så lige et par smækbukser du havde sat til salg på auktion på Facebook møg fede bmw, bare aaaaaalt for små til Anthon

Der er ihvertfald ingen tvivl om at Isaak har det fra sin farmand

ih er du også der - eller ja det kan jeg jo så regne ud

synes også de rigtig søde, meeeen alt alt for små

Anmeld

3. juli 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

Der er ihvertfald ingen tvivl om at Isaak har det fra sin farmand

ih er du også der - eller ja det kan jeg jo så regne ud

synes også de rigtig søde, meeeen alt alt for små

Jeps, synes det er en skøøøøøøn side!

Anmeld

4. juli 2013

Anonym8827

FrkZier skriver:

Så blev min lille supermand 8 uger, holy crap tiden går hurtig

han voooookser derud af og er allerede i str 62 og bukser i str 68 (han har mega lange ben), siden han blev født er han vokset 11CM(!!) og  har taget 2kg på, han er en ret lang og slank lille dreng; 64cm & 5400g

Jeg får mange kommentare på at  han er "tynd", han har ikke rigtig nogen babyelastikker og har kun lige en lille dobbelthage, men altså, han var jo også lang i forhold til hans vægt da han blev født så det jo ikke noget nyt

Isaak var verdens nemmeste lille baby de første 4-5 uger, derefter vendte han 180grader og er nu kæmpe fan af af skrige og være vågen både dag OG nat

Vi får ikke meget søvn i det lille hjem, meeeen så længe han smiler lidt til mor en gang imellem er alt tilgivet

JEG synes uden tvivl at jeg har lavet den lækreste lille babydreng i heeeeeeeeeeeeeele verden

Det der med at han er lang, har han jo fra sin far så det skal du ikke tænke på

Anmeld

4. juli 2013

Lilje82

FrkZier skriver:

Så blev min lille supermand 8 uger, holy crap tiden går hurtig

han voooookser derud af og er allerede i str 62 og bukser i str 68 (han har mega lange ben), siden han blev født er han vokset 11CM(!!) og  har taget 2kg på, han er en ret lang og slank lille dreng; 64cm & 5400g

Jeg får mange kommentare på at  han er "tynd", han har ikke rigtig nogen babyelastikker og har kun lige en lille dobbelthage, men altså, han var jo også lang i forhold til hans vægt da han blev født så det jo ikke noget nyt

Isaak var verdens nemmeste lille baby de første 4-5 uger, derefter vendte han 180grader og er nu kæmpe fan af af skrige og være vågen både dag OG nat

Vi får ikke meget søvn i det lille hjem, meeeen så længe han smiler lidt til mor en gang imellem er alt tilgivet

JEG synes uden tvivl at jeg har lavet den lækreste lille babydreng i heeeeeeeeeeeeeele verden

Nøj, hvor er han lækker 

Anmeld

4. juli 2013

FrkZier

Mitallerstørsteønske skriver:

Det der med at han er lang, har han jo fra sin far så det skal du ikke tænke på

ja det i hvertfald ikke fra sin mor

Anmeld

4. juli 2013

FrkZier

Lilje82 skriver:

Nøj, hvor er han lækker 

taaak

Anmeld

4. juli 2013

L&V

FrkZier skriver:

ja så kan jeg lige kigge på dem når han ikke har sovet I flere dage og minde mig selv om hvor sød han er når han sover

HAHAH ja kvinder er sgu ikke rigtig kloge

Det må være derfor mænds hjerner er lige den smugle større

Anmeld

4. juli 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Det må være derfor mænds hjerner er lige den smugle større

ja så der forhåbning om de kan prøve at snakke os fra det med flere børn

Anmeld

4. juli 2013

L&V

FrkZier skriver:

ja så der forhåbning om de kan prøve at snakke os fra det med flere børn

i det tilfælde må min mands ha skrumpet en hvis periode for det var ham der ville ha en mere nu ikke mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.