Isaak 8uger - update + maaassere af billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

MorDk

Åhhhr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

FrkZier

M (: skriver:

Han er bare så cute

jeg er enig

hih tak

Anmeld

30. juni 2013

Flødebollen

FrkZier skriver:

Så blev min lille supermand 8 uger, holy crap tiden går hurtig

han voooookser derud af og er allerede i str 62 og bukser i str 68 (han har mega lange ben), siden han blev født er han vokset 11CM(!!) og  har taget 2kg på, han er en ret lang og slank lille dreng; 64cm & 5400g

Jeg får mange kommentare på at  han er "tynd", han har ikke rigtig nogen babyelastikker og har kun lige en lille dobbelthage, men altså, han var jo også lang i forhold til hans vægt da han blev født så det jo ikke noget nyt

Isaak var verdens nemmeste lille baby de første 4-5 uger, derefter vendte han 180grader og er nu kæmpe fan af af skrige og være vågen både dag OG nat

Vi får ikke meget søvn i det lille hjem, meeeen så længe han smiler lidt til mor en gang imellem er alt tilgivet

JEG synes uden tvivl at jeg har lavet den lækreste lille babydreng i heeeeeeeeeeeeeele verden

Hold nu helt op

Han er da virkelig helt vildt lækker.

Det med elastikkerne - min nevø har også altid været slank og aldrig "elastik"barn.

Det er som om, at alle forventer, at børn skal være elastikbørn, men der er altså nogen som bare er slanke.

Han er vildt lækker.. Hold nu kæft.

Anmeld

30. juni 2013

christina92

FrkZier skriver:

Så blev min lille supermand 8 uger, holy crap tiden går hurtig

han voooookser derud af og er allerede i str 62 og bukser i str 68 (han har mega lange ben), siden han blev født er han vokset 11CM(!!) og  har taget 2kg på, han er en ret lang og slank lille dreng; 64cm & 5400g

Jeg får mange kommentare på at  han er "tynd", han har ikke rigtig nogen babyelastikker og har kun lige en lille dobbelthage, men altså, han var jo også lang i forhold til hans vægt da han blev født så det jo ikke noget nyt

Isaak var verdens nemmeste lille baby de første 4-5 uger, derefter vendte han 180grader og er nu kæmpe fan af af skrige og være vågen både dag OG nat

Vi får ikke meget søvn i det lille hjem, meeeen så længe han smiler lidt til mor en gang imellem er alt tilgivet

JEG synes uden tvivl at jeg har lavet den lækreste lille babydreng i heeeeeeeeeeeeeele verden

Han ER simpelthen den lækreste lille dreng!

Carolina var også "tynd" og uden elastikker. Det skal nok komme lige pludselig og han har jo en fin størrelse! helt perfekt som han er

Og tak for at vise en masse LÆKRE billeder af jeres skønne søn!

Anmeld

30. juni 2013

L&V

FrkZier skriver:

æSå blev min lille supermand 8 uger, holy crap tiden går hurtig

Lækkermås..

Lidt sjovt han sover på så mange billeder, er det for i ka huske hvordan det er Det ska nok vende igen men nøj det er hårdt mens det står på

Anmeld

30. juni 2013

FrkZier

Kathepige skriver:

Hold nu helt op

Han er da virkelig helt vildt lækker.

Det med elastikkerne - min nevø har også altid været slank og aldrig "elastik"barn.

Det er som om, at alle forventer, at børn skal være elastikbørn, men der er altså nogen som bare er slanke.

Han er vildt lækker.. Hold nu kæft.

Åh tusind tak 

Ja alle forventer nemlig at babyer bare er sådan nogen små tykkr nogle, men det er de jo ikke alle (tydeligvis )

Anmeld

30. juni 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Lækkermås..

Lidt sjovt han sover på så mange billeder, er det for i ka huske hvordan det er Det ska nok vende igen men nøj det er hårdt mens det står på

Tak

haha det gældeR om at have beviser på at han rent faktisk sover en sjælden gang imellem

jeg glæder mig sindsyg meget til han forhåbentligt snart begynder at sove lidt 

Anmeld

30. juni 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Han ER simpelthen den lækreste lille dreng!

Carolina var også "tynd" og uden elastikker. Det skal nok komme lige pludselig og han har jo en fin størrelse! helt perfekt som han er

Og tak for at vise en masse LÆKRE billeder af jeres skønne søn!

Iiiih taaaaak

jeg synes også han er helt perfekt selv uden elastikker

tak tak tak 

Anmeld

2. juli 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

nemlig!

han har jo taget godt på, så han mangler ingenting, han er bare høj/lang

Gad vide hvor han har det fra.

Jeg så lige et par smækbukser du havde sat til salg på auktion på Facebook møg fede bmw, bare aaaaaalt for små til Anthon

Anmeld

2. juli 2013

L&V

FrkZier skriver:

Tak

haha det gældeR om at have beviser på at han rent faktisk sover en sjælden gang imellem

jeg glæder mig sindsyg meget til han forhåbentligt snart begynder at sove lidt 

Ha ha jamen beviser er dejligt og betryggende til tider

Det vender ligepludseligt også vender det os tilbage til øv igen på et tidspunkt også vælger man at få flere børn og arh men altså hvor sku man ha nydt sin søvn mere da man ku

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.