Isaak 8uger - update + maaassere af billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

gu skal de ej være tykke! Babyer skal være lige præcis som de er!
Og din SP skal nok sige hvis han er for tynd!

nemlig!

han har jo taget godt på, så han mangler ingenting, han er bare høj/lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

FrkZier

Line&Mike skriver:

Vildt at det er 8 uger siden du fødte

Men hvor er han da bare smækkerlækker ham Isaak!!

- Og han er lige præcis som han skal være! Nogle babyer vokser meget i længden mens andre tager mere på i omkredsen

ja det crazy som tiden går! kan slet ikke følge med!

tusind tak, jeg synes godt nok også vi har lavet ham ret godt

tak - ja det rigtigt og Isaak bliver nok bare en lang gut, men altså hans far er jo også 210cm så det jo ikke voldsomt chokerende at Isaak er en del længere end gennemsnittet

Anmeld

29. juni 2013

FrkZier

Lotus86 skriver:

Jeg synes han er lækker smækker, OGSÅ uden babyelestikker Min søn har også altid været slank, han bliver 2 år på onsdag, og har altså aldrig haft elastikker, og synes nu bestemt han har været skøn og lækker hele vejen igennem

TUSIND tak!!

ja nemlig så! de kan SAGTENS være helt perfekte selv uden elastikker!

Anmeld

29. juni 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Hold da op hvor tiden bare går hurtigt.. Synes lige du var gravid.. Hvor er han bare skøn.

haha ja, det altså ret vildt som tiden kan gå!

taaak

Anmeld

29. juni 2013

Mother-love

Hvor er han kær.
Og han er da lige som han skal være.

Anmeld

29. juni 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

Så blev min lille supermand 8 uger, holy crap tiden går hurtig

han voooookser derud af og er allerede i str 62 og bukser i str 68 (han har mega lange ben), siden han blev født er han vokset 11CM(!!) og  har taget 2kg på, han er en ret lang og slank lille dreng; 64cm & 5400g

Jeg får mange kommentare på at  han er "tynd", han har ikke rigtig nogen babyelastikker og har kun lige en lille dobbelthage, men altså, han var jo også lang i forhold til hans vægt da han blev født så det jo ikke noget nyt

Isaak var verdens nemmeste lille baby de første 4-5 uger, derefter vendte han 180grader og er nu kæmpe fan af af skrige og være vågen både dag OG nat

Vi får ikke meget søvn i det lille hjem, meeeen så længe han smiler lidt til mor en gang imellem er alt tilgivet

JEG synes uden tvivl at jeg har lavet den lækreste lille babydreng i heeeeeeeeeeeeeele verden

Åh Jøsses hvor er han bare lækker , amen altså smelter jo helt

Anmeld

29. juni 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

Åh Jøsses hvor er han bare lækker , amen altså smelter jo helt

iiih tusind tak

Anmeld

30. juni 2013

Juliekp

FrkZier skriver:

han voooookser derud af og er allerede i str 62 og bukser i str 68 (han har mega lange ben), siden han blev født er han vokset 11CM(!!) og  har taget 2kg på, han er en ret lang og slank lille dreng; 64cm & 5400g

Jeg får mange kommentare på at  han er "tynd", han har ikke rigtig nogen babyelastikker og har kun lige en lille dobbelthage, men altså, han var jo også lang i forhold til hans vægt da han blev født så det jo ikke noget nyt

Isaak var verdens nemmeste lille baby de første 4-5 uger, derefter vendte han 180grader og er nu kæmpe fan af af skrige og være vågen både dag OG nat

Vi får ikke meget søvn i det lille hjem, meeeen så længe han smiler lidt til mor en gang imellem er alt tilgivet

JEG synes uden tvivl at jeg har lavet den lækreste lille babydreng i heeeeeeeeeeeeeele verden

Hold nu k*ft hvor er han bare dejlig og lækker 

Lang og slank er bestemt ikke dårligt  

Anmeld

30. juni 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Hold nu k*ft hvor er han bare dejlig og lækker 

Lang og slank er bestemt ikke dårligt  

taaaak

hihi nej vel

Anmeld

30. juni 2013

M (:

FrkZier skriver:

Han er bare så cute

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.