Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev min lille supermand 8 uger, holy crap tiden går hurtig
han voooookser derud af og er allerede i str 62 og bukser i str 68 (han har mega lange ben), siden han blev født er han vokset 11CM(!!) og har taget 2kg på, han er en ret lang og slank lille dreng; 64cm & 5400g
Jeg får mange kommentare på at han er "tynd", han har ikke rigtig nogen babyelastikker og har kun lige en lille dobbelthage, men altså, han var jo også lang i forhold til hans vægt da han blev født så det jo ikke noget nyt
Isaak var verdens nemmeste lille baby de første 4-5 uger, derefter vendte han 180grader og er nu kæmpe fan af af skrige og være vågen både dag OG nat
Vi får ikke meget søvn i det lille hjem, meeeen så længe han smiler lidt til mor en gang imellem er alt tilgivet
JEG synes uden tvivl at jeg har lavet den lækreste lille babydreng i heeeeeeeeeeeeeele verden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Hvor er han dejlig og det med elastikkerne skal nok komme
Hvor er han dejlig og det med elastikkerne skal nok komme
mange tak
jeg synes ikke det så vigtigt han har elastikker, jeg synes han er lækkersmækker som han er
FrkZier skriver: mange tak jeg synes ikke det så vigtigt han har elastikker, jeg synes han er lækkersmækker som han er
FrkZier skriver: Så blev min lille supermand 8 uger, holy crap tiden går hurtig han voooookser derud af og er allerede i str 62 og bukser i str 68 (han har mega lange ben), siden han blev født er han vokset 11CM(!!) og har taget 2kg på, han er en ret lang og slank lille dreng; 64cm & 5400g Jeg får mange kommentare på at han er "tynd", han har ikke rigtig nogen babyelastikker og har kun lige en lille dobbelthage, men altså, han var jo også lang i forhold til hans vægt da han blev født så det jo ikke noget nyt Isaak var verdens nemmeste lille baby de første 4-5 uger, derefter vendte han 180grader og er nu kæmpe fan af af skrige og være vågen både dag OG nat Vi får ikke meget søvn i det lille hjem, meeeen så længe han smiler lidt til mor en gang imellem er alt tilgivet JEG synes uden tvivl at jeg har lavet den lækreste lille babydreng i heeeeeeeeeeeeeele verden
Damn, han er da bare aalt for charmerende
Martsbaby skriver: Hvor er han bare lækker, men shiiiiit han er lang Han er ligeså lang som Anthon!! Det med elastikkerne, de kommer.. Anthon havde heller ikke nogen i starten, men der er kommet et par stykker.. Han er også ret slank
Hvor er han bare lækker, men shiiiiit han er lang Han er ligeså lang som Anthon!! Det med elastikkerne, de kommer.. Anthon havde heller ikke nogen i starten, men der er kommet et par stykker.. Han er også ret slank
taaak haha ja det må han have fra sin far
og altså hvis han aldrig bliver sådan en lille tyk baby, så går det nok - det vel ikke det væreste i verden at være lang og slank
emmagirl skriver: Damn, han er da bare aalt for charmerende
TAAK
Maja84 skriver: Det er vi helt enige om, og han har da lidt dejlige kinder og sul på kroppen han er da dejlig som han er og det andet skal nok komme, min søn vejede kun 2 kg ved fødslen og var rigtig tynd og han endte alligevel med at have en fed periode til det begyndte at udligne efter han begyndte at gå
Det er vi helt enige om, og han har da lidt dejlige kinder og sul på kroppen han er da dejlig som han er og det andet skal nok komme, min søn vejede kun 2 kg ved fødslen og var rigtig tynd og han endte alligevel med at have en fed periode til det begyndte at udligne efter han begyndte at gå
hihi ja han har lidt æblekinder
tænker også at han sikker også for en periode hvor han er tyk, men hvis ikke så går det sgu nok også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128