Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: hihi ja han har lidt æblekinder tænker også at han sikker også for en periode hvor han er tyk, men hvis ikke så går det sgu nok også
hihi ja han har lidt æblekinder
tænker også at han sikker også for en periode hvor han er tyk, men hvis ikke så går det sgu nok også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Nu har han jo også vokset et spring så kommer helt sikkert de vokser lidt i højde og bredde på skift synes jeg
Nu har han jo også vokset et spring så kommer helt sikkert de vokser lidt i højde og bredde på skift synes jeg
så er der lidt spænding i hverdagen - bliver han mon tyk
FrkZier skriver: taaak haha ja det må han have fra sin far og altså hvis han aldrig bliver sådan en lille tyk baby, så går det nok - det vel ikke det væreste i verden at være lang og slank
taaak haha ja det må han have fra sin far
og altså hvis han aldrig bliver sådan en lille tyk baby, så går det nok - det vel ikke det væreste i verden at være lang og slank
Martsbaby skriver: Jeg ville da også hellere være lang og slank end lille og fed haha
Jeg ville da også hellere være lang og slank end lille og fed haha
haha ja også mig
mange har bare den indstilling at babyer bare skal være tykke, det kan godt irritere mig lidt, fordi det jo absolut ikke fordi han sulter, han vokser jo mega meget, han vokser bare samtidig OGSÅ rigtig meget i længden
FrkZier skriver: så er der lidt spænding i hverdagen - bliver han mon tyk
FrkZier skriver: haha ja også mig mange har bare den indstilling at babyer bare skal være tykke, det kan godt irritere mig lidt, fordi det jo absolut ikke fordi han sulter, han vokser jo mega meget, han vokser bare samtidig OGSÅ rigtig meget i længden
FrkZier skriver: Så blev min lille supermand 8 uger, holy crap tiden går hurtig han voooookser derud af og er allerede i str 62 og bukser i str 68 (han har mega lange ben), siden han blev født er han vokset 11CM(!!) og har taget 2kg på, han er en ret lang og slank lille dreng; 64cm & 5400g Jeg får mange kommentare på at han er "tynd", han har ikke rigtig nogen babyelastikker og har kun lige en lille dobbelthage, men altså, han var jo også lang i forhold til hans vægt da han blev født så det jo ikke noget nyt Isaak var verdens nemmeste lille baby de første 4-5 uger, derefter vendte han 180grader og er nu kæmpe fan af af skrige og være vågen både dag OG nat Vi får ikke meget søvn i det lille hjem, meeeen så længe han smiler lidt til mor en gang imellem er alt tilgivet JEG synes uden tvivl at jeg har lavet den lækreste lille babydreng i heeeeeeeeeeeeeele verden
Så blev min lille supermand 8 uger, holy crap tiden går hurtig
han voooookser derud af og er allerede i str 62 og bukser i str 68 (han har mega lange ben), siden han blev født er han vokset 11CM(!!) og har taget 2kg på, han er en ret lang og slank lille dreng; 64cm & 5400g
Jeg får mange kommentare på at han er "tynd", han har ikke rigtig nogen babyelastikker og har kun lige en lille dobbelthage, men altså, han var jo også lang i forhold til hans vægt da han blev født så det jo ikke noget nyt
Isaak var verdens nemmeste lille baby de første 4-5 uger, derefter vendte han 180grader og er nu kæmpe fan af af skrige og være vågen både dag OG nat
Vi får ikke meget søvn i det lille hjem, meeeen så længe han smiler lidt til mor en gang imellem er alt tilgivet
JEG synes uden tvivl at jeg har lavet den lækreste lille babydreng i heeeeeeeeeeeeeele verden
Vildt at det er 8 uger siden du fødte
Men hvor er han da bare smækkerlækker ham Isaak!!
- Og han er lige præcis som han skal være! Nogle babyer vokser meget i længden mens andre tager mere på i omkredsen
Hold da op hvor tiden bare går hurtigt.. Synes lige du var gravid.. Hvor er han bare skøn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128