Min mands manglende hygiejne :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg vil lige slutte med at sige tak for alle jeres svar 

Det har været rigtig rart, endelig at komme ud med noget, der var så indebrændt.

Jeg vil forsøge at kigge efter, om der evt kan ligge en depression bag, og tage den derfra, hvis/hvis ikke der er noget.

Men en ændring skal der ske! Og vil komme med en update, når jeg ved mere, men det er ikke sikkert at det lige bliver i denne eller næste uge  Det kommer an på hvor samarbejdsvillig han er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

Jeg har virkelig overvejet at skrive dette indlæg flere gange, men har ladet være, da jeg tror jeg er pænt flov! 

Vi har været sammen i 8 år efterhånden, og jeg synes det er blevet værre og værre i løbet af de sidste par år.. Hvis jeg forsøger at huske fx 4 år tilbage, mener jeg ikke det var et problem..

Men for at komme til sagen, så går han ikke ret ofte i bad. Der kan snildt gå i hvert fald 1 uge imellem, og sikkert også 1½ 

Jeg har prøvet at tage den fra forskellige vinkler med ham, men lige lidt hjælper det.

Jeg har prøvet at rose ham, efter han går i bad - sige "iiiih hvor dufter du dejligt o.lign."

Jeg har mange gange sagt og givet udtryk for, hvor ulækkert jeg synes det er, at der går så lang tid imellem hans bade, og om han ikke bare kunne prøve at gå i bad 2-3 gange om ugen. 

Det er ikke fordi hans krop som sådan lugter af sved eller lign, men det er så tydeligt at hans hår bliver mere og mere fedtet  og jeg bliver så pinlig over, at hans kollegaer jo udemærket kan se det fedtede hår 

Jeg har fortalt ham at jeg fuldstændig mister lysten til BJ, da jeg synes det er så ulækkert, når der går 7-10 dage imellem den bliver vasket  (Han går gerne i bad, hvis jeg beder ham om det, med henblik på at han får et BJ)

Men NEJ, det virker som om at han forventer et BJ efter hvert bad, hvis han begynder at gå i bad oftere, som en ros for at han har været i bad!! 

Jeg har en enkelt gang fået ham til at "indrømme" at han ikke bryder sig om at gå i bad, og det har han aldrig gjort.. Heller ikke som lille..

Hvordan håndterer jeg lige dette her? Får jeg får mindre og mindre lyst til BJ. Ja det er faktisk ikke-eksisterende pt og jeg væmmes mere og mere over de manglende bade 

Har ikke læst alle svarne .. :) Men har i overvejet at prøve at gå i bad sammen? på den måde kan i jo være intime og så kan det da være at et bad er mere spændende ;)

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Har ikke læst alle svarne .. Men har i overvejet at prøve at gå i bad sammen? på den måde kan i jo være intime og så kan det da være at et bad er mere spændende

Ja i en periode, indtil at han for ofte begyndte at sige nej, også begydnte jeg at stoppe med at spørge 

Anmeld

26. juni 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

Ja i en periode, indtil at han for ofte begyndte at sige nej, også begydnte jeg at stoppe med at spørge 

Øv da .. :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.