Min mands manglende hygiejne :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

Anonym trådstarter

wow...............

altså nu er det bestemt heller ikke sundt for hud og hår at bade hver dag...men ........... det der er da lidt vildt...... jeg kan ikke lade være med at tænke om han er trist til mode??...

for hvis man mangler struktur og overskud i hverdagen, så kan hygiejnen jo godt smutte

For mit vedkommende behøver han heller ikke bade hver dag, men bare hver anden til tredje, for så vil jeg have meget mere lyst til BJ og generelt finde ham mere atraktiv..

Han har haft en depression for 2 års tid siden, grundet arbejdet, og det tog virkelig hårdt på ham. Derudover har vi haft nogle meget uheldige oplevelser vedr. aborter, som også har taget hårdt på ham... Så du siger faktisk noget.. Han er generelt ret trist og tvær, og kan ikke rigtig overskue at lave for meget i løbet af en dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Han har i hvert fald, for nogle år siden sagt, at der ikke var grund til at gå mere i bad, når han alligevel ikke fik noget ud af det (henvist til BJ)..  Men i min verden er almen hygiejne da et must..

Jeg vil forsøge at tage en alvorlig snak med ham, men problemet med det, er at jeg virkelig skal fange ham på den rigtige dag og det rigtige tidspunkt, ellers opfatter han ALT som kritik af ham, og foreslår jeg bare går fra ham.. (Han er desværre ret pessimistisk sådan generelt).

Det er en forsvarsmekanisme at han foreslår at du går fra ham.... Og det ER jo en kritik når man siger at han bør gå i bad oftere...

Og det bør han altså også... Det ER jo ulækkert... Og respektløst overfor dig.

Jeg tror helt ærligt at jeg ville tage ham på ordet hvis han siger at du bare kan gå fra ham. I første omgang spørge ham om det er det han ønsker, og hvis ikke det er det, ville jeg nok nævne at det sikkert er det det ender med, hvis ikke der sker en forandring inden for overskuelig fremtid.

For HELT ærligt, hvem kan leve med det der? Jeg ville blive så vred og frustreret over at skulle glo på ham hver dag, og vide at der lå en uvasket, ligeglad mand ved min side inde i sengen... Det ville i første omgang betyde nul sex eller anden intimitet, og slutteligt er jeg sikker på at kærligheden forsvinder. Kærlighed er der ikke bare i et parforhold, der skal arbejdes på at holde den ved lige, og pt modarbejder han jo.

Det er mit liv altså for kort til...

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Puhh sådan en kunne jeg ikke være sammen med, min mand er i bad to gange om dagen og vasker altid hans pip hver gang han har været på toilet....Kan ikke forstå at han ikke selv væmmes ved ik at gå i bad....personligt syntes jeg at jeg klør og føler mig ulækker hvis jeg en enkelt aften ikke går i bad...og det ender som reglt med at jeg altid står op igen og går i bad...

Hold da op, to gange om dagen - så ofte har jeg nu heller ikke selv været i bad, medmindre det er fordi der er sket ét eller andet i løbet af dagen, som kræver et ekstra bad 

Men nej, forstår virkelig heller ikke, hvordan han ikke kan være flov over sig selv 

Anmeld

25. juni 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

For mit vedkommende behøver han heller ikke bade hver dag, men bare hver anden til tredje, for så vil jeg have meget mere lyst til BJ og generelt finde ham mere atraktiv..

Han har haft en depression for 2 års tid siden, grundet arbejdet, og det tog virkelig hårdt på ham. Derudover har vi haft nogle meget uheldige oplevelser vedr. aborter, som også har taget hårdt på ham... Så du siger faktisk noget.. Han er generelt ret trist og tvær, og kan ikke rigtig overskue at lave for meget i løbet af en dag. 

så tror jeg du skal prøve at sætte ind der

vi reagere jo forskelligt... jeg æder og manden sover når vi får det svært....så manden kan sove hele weekenden væk og jeg har taget 10 kilo på. men det hjælper jo at snakke om det

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Har du spurgt ham om han kunne tænke sig at give dig oralsex efter 10 dage uden bad?

Han er simpelthen et svin,og jeg ville never kunne leve med sådan en mand.

Bare tanken om jeres sengetøj osm han ligger i møgbeskidt 

Så her ville jeg sige bad eller skrid.-Og jeg tager hatten af for at du overhovedet kan kysse ham ...Yikes...

Well, han ville bare bede mig gå i bad, også ville han ikke have noget problem (tror jeg).

Han siger jo også bare til mig, at jeg bare kan sige til når jeg har lyst til at give et BJ - også skal han nok gå i bad. Det synes han også er pirrende at stå i badet og se frem til noget lækkert. Men det er jo en anden side af sagen,.

Jeg synes jo, at der skal mere end ét bad til, efter 7-10 dage uden bad, før jeg har lyst til at stikke den i munden. I min tankegang, bliver den altså ikke ordentlig ren ved det ene bad, når der er gået så lang tid fra det sidste.

Anmeld

25. juni 2013

Masig

Anonym skriver:

Altså vi har prøvet at aftale at jeg spurgte ham om han ville med i bad, når jeg skulle i bad, også fik han i de fleste tilfælde et BJ i badet..

Men pludselig begyndte han at sige mere og mere nej, også stopper jeg jo automatisk med at spørge... 

Kan jeg godt forstå... Er også svært at ændre end vane, men der må jo kunne indgås et kompromis på en måde... Synes han må tage sig lidt sammen, også for hans egen skyld, så folk ikke ender med at tage afstand til ham pga hygiejnen...

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_vidunderlige_Thea skriver:

Heldigvis har jeg/vi ikke dette problem her hjemme - dog havde manden en vane med ikke at bruge shampoo "for han skulle jo aligevel op og lugte af ko i morgen..." Det er altså heller ikke chamerende at sove ved siden af en der lugter af ko - godt nok er jeg selv fra landet og sådan, meeen 

Men hvad med at tage ham med i bad? Her hjemme går vi i bad sammen. Det er hyggeligt, og vi får som regel lige vendt verdens situationen samtidig Og så ville du da være sikker på at han kommer i bad 

Vi har prøvet en periode, i starten sagde han okay tit "ja", men med tiden, blev det mere og mere "nej", også stoppede jeg automatisk med at spørge 

For ja, det er da lige lidt hyggeligt og lækkert at få situationen ordnet i badet  Personligt elsker jeg at være i bad med ham 

Anmeld

25. juni 2013

1990h

Anonym skriver:

Jeg har virkelig overvejet at skrive dette indlæg flere gange, men har ladet være, da jeg tror jeg er pænt flov! 

Vi har været sammen i 8 år efterhånden, og jeg synes det er blevet værre og værre i løbet af de sidste par år.. Hvis jeg forsøger at huske fx 4 år tilbage, mener jeg ikke det var et problem..

Men for at komme til sagen, så går han ikke ret ofte i bad. Der kan snildt gå i hvert fald 1 uge imellem, og sikkert også 1½ 

Jeg har prøvet at tage den fra forskellige vinkler med ham, men lige lidt hjælper det.

Jeg har prøvet at rose ham, efter han går i bad - sige "iiiih hvor dufter du dejligt o.lign."

Jeg har mange gange sagt og givet udtryk for, hvor ulækkert jeg synes det er, at der går så lang tid imellem hans bade, og om han ikke bare kunne prøve at gå i bad 2-3 gange om ugen. 

Det er ikke fordi hans krop som sådan lugter af sved eller lign, men det er så tydeligt at hans hår bliver mere og mere fedtet  og jeg bliver så pinlig over, at hans kollegaer jo udemærket kan se det fedtede hår 

Jeg har fortalt ham at jeg fuldstændig mister lysten til BJ, da jeg synes det er så ulækkert, når der går 7-10 dage imellem den bliver vasket  (Han går gerne i bad, hvis jeg beder ham om det, med henblik på at han får et BJ)

Men NEJ, det virker som om at han forventer et BJ efter hvert bad, hvis han begynder at gå i bad oftere, som en ros for at han har været i bad!! 

Jeg har en enkelt gang fået ham til at "indrømme" at han ikke bryder sig om at gå i bad, og det har han aldrig gjort.. Heller ikke som lille..

Hvordan håndterer jeg lige dette her? Får jeg får mindre og mindre lyst til BJ. Ja det er faktisk ikke-eksisterende pt og jeg væmmes mere og mere over de manglende bade 

hvad med at nægte alt hanky panky og kærtegn indtil han har lært at gå i bad mindst hver anden dag??

Anmeld

25. juni 2013

Anonym

Anonym skriver:

Du siger nogle tankevækkende ting må jeg sige..

Vores sexliv er blevet mere og mere stillestående, og er kun sammen 1 gang i ugen - hvilket han jo synes er for lidt - men det tror jeg da pokker når jeg væmmes ved hans manglende hygiejne  Så får man jo ikke ligefrem lyst til at lægge op til noget 

Var der nogle bestemte ting du prøvede/sagde, for at få mere gang i ham?

Jeg synes godt nok også det føles som at man har et barn engang imellem!!

Jeg tror ikke a jeg sagde så meget andet end det jeg har beskrevet....

Og så har jeg holdt meget stejlt på at der ikke var nogen sex uden et bad. Og i den periode hvor han forventede sex efter hvert bad, sagde jeg direkte til ham at det var et turnoff og at det ikke kom til at ske.

Jeg forklarede ham at sex ikke skulle foregå på hans præmisser, men på mine. Ganske enkelt fordi at jeg generelt har en mindre sexlyst end ham. For mig er det fint med sex 1 gang i ugen. Men jeg vil ikke dikteres at jeg skal have lyst mandag, bare fordi at han tilfældigvis gider at tage et bad den dag.

På daværende tidspunkt havde vi sex sjældnere end 1 gang i ugen - og han fik at vide at hvis han skulle kunne gøre sig nogen som helst forhåbninger om at det blev oftere, skulle han være tilgængelig (=REN) når JEG havde lyst...

Tilsyneladende har det virket...

Tilgengæld har jeg lidt samme problem som en anden beskriver mht tandbørstningen. Han gør det hvis jeg siger det til ham, men det er et irritationsmoment(igen, jeg giftede mig sgu med en voksen mand), og jeg går oftest i seng før ham, og så får han det jo ikke gjort.

Så jeg er begyndt selv at børste tænder inden sex. Kan ikke have tanken om oralsex med en mund der har bakteriebelægninger på tænder osv... Nogen gange fatter han hintet, andre gange må jeg bede ham om det...

Fatter ikke at man kan være så blind overfor vink med vognstænger, men det er åbentbart muligt. Håber bare at det bliver bedre over tid...

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Det er en forsvarsmekanisme at han foreslår at du går fra ham.... Og det ER jo en kritik når man siger at han bør gå i bad oftere...

Og det bør han altså også... Det ER jo ulækkert... Og respektløst overfor dig.

Jeg tror helt ærligt at jeg ville tage ham på ordet hvis han siger at du bare kan gå fra ham. I første omgang spørge ham om det er det han ønsker, og hvis ikke det er det, ville jeg nok nævne at det sikkert er det det ender med, hvis ikke der sker en forandring inden for overskuelig fremtid.

For HELT ærligt, hvem kan leve med det der? Jeg ville blive så vred og frustreret over at skulle glo på ham hver dag, og vide at der lå en uvasket, ligeglad mand ved min side inde i sengen... Det ville i første omgang betyde nul sex eller anden intimitet, og slutteligt er jeg sikker på at kærligheden forsvinder. Kærlighed er der ikke bare i et parforhold, der skal arbejdes på at holde den ved lige, og pt modarbejder han jo.

Det er mit liv altså for kort til...

Var faktisk ikke klar over det var en forsvarsmekanisme.

Men jeg kan sagtens følge dit indlæg, for jeg har da mistet sexlysten mere og mere, især BJ har jeg ingen lyst til.

Jeg går og bliver meget frustreret og det viser jeg nok ved at brokke mig. Og det hader han, så han gør ca det modsatte af det jeg brokker mig over.

Og jeg væmmes jo mere og mere, når der går dage uden bad og især når hans hår begynder at se fedtet ud.. Det er da ikke umuligt at kærligheden bukker under for væmmelsen med tiden.

Hvem kan elske en de væmmes ved? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.