VråJepsen skriver:
Det kan jeg sgu godt forstå. Sidder og får det helt dårligt over den her tråd. Nu går jeg selv i bad flere gange om dagen ofte, der findes ikke noget bedre end et bad til at starte dagen på eller inden man skal i seng om aftenen :-)
Synes det rigtig ulækkert at din mand har så dårlig hyggiejne, og jeg havde simpelthen ikke kunne leve samen med en mand der ikke havde styr på sin personlige hyggiejne.
Ville tage en stille og rolig snak med ham, hvor jeg siger at det ikke fordi jeg vil gøre dig sur eller ked af det, men jeg vil bare gerne forstå hvorfor. Også fortæl ham at du mister lysten til ham. At du væmmes ved hans dårlige hygiejne.. Og om han ikke kunne have lyst til at gå i bad oftere, og så kunne i måske gå i bad sammen? 
Han er desværre en person der opfatter ting, ret negativt, så skal virkelig fange ham på den rigtige dag og tidspunkt for at have en chance for at kunne tale ud med ham 
I en periode, spurgte jeg ham ofte, om ikke han ville med i bad, og der fik jeg da et ja engang imellem, men som tiden gik, blev svaret oftere og oftere nej, også stopper jeg jo med at spørge til sidst... 
Anmeld