Min mands manglende hygiejne :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Puhh sådan en kunne jeg ikke være sammen med, min mand er i bad to gange om dagen og vasker altid hans pip hver gang han har været på toilet....Kan ikke forstå at han ikke selv væmmes ved ik at gå i bad....personligt syntes jeg at jeg klør og føler mig ulækker hvis jeg en enkelt aften ikke går i bad...og det ender som reglt med at jeg altid står op igen og går i bad...

fnis!.... "hans pip"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Carina:-)

Har du spurgt ham om han kunne tænke sig at give dig oralsex efter 10 dage uden bad?

Han er simpelthen et svin,og jeg ville never kunne leve med sådan en mand.

Bare tanken om jeres sengetøj osm han ligger i møgbeskidt 

Så her ville jeg sige bad eller skrid.-Og jeg tager hatten af for at du overhovedet kan kysse ham ...Yikes...

Anmeld

25. juni 2013

Satans

Heldigvis har jeg/vi ikke dette problem her hjemme - dog havde manden en vane med ikke at bruge shampoo "for han skulle jo aligevel op og lugte af ko i morgen..." Det er altså heller ikke chamerende at sove ved siden af en der lugter af ko - godt nok er jeg selv fra landet og sådan, meeen 

Men hvad med at tage ham med i bad? Her hjemme går vi i bad sammen. Det er hyggeligt, og vi får som regel lige vendt verdens situationen samtidig Og så ville du da være sikker på at han kommer i bad 

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Puha. Kan GODT forstå dig!!

Jeg synes det er - undskyld mig - KLAMT at han ikke går oftere i bad. Og at han så forventer et BJ som belønning? I come on..

Jeg synes simpelthen at du skal/bør tage en meget alvorlig snak med ham om det. Jeg ville IKKE kunne leve med en mand der kun gik i bad hver 7.-10. dag...

Han har i hvert fald, for nogle år siden sagt, at der ikke var grund til at gå mere i bad, når han alligevel ikke fik noget ud af det (henvist til BJ)..  Men i min verden er almen hygiejne da et must..

Jeg vil forsøge at tage en alvorlig snak med ham, men problemet med det, er at jeg virkelig skal fange ham på den rigtige dag og det rigtige tidspunkt, ellers opfatter han ALT som kritik af ham, og foreslår jeg bare går fra ham.. (Han er desværre ret pessimistisk sådan generelt).

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Det kan jeg sgu godt forstå. Sidder og får det helt dårligt over den her tråd. Nu går jeg selv i bad flere gange om dagen ofte, der findes ikke noget bedre end et bad til at starte dagen på eller inden man skal i seng om aftenen   :-) 

Synes det rigtig ulækkert at din mand har så dårlig hyggiejne, og jeg havde simpelthen ikke kunne leve samen med en mand der ikke havde styr på sin personlige hyggiejne. 

Ville tage en stille og rolig snak med ham, hvor jeg siger at det ikke fordi jeg vil gøre dig sur eller ked af det, men jeg vil bare gerne forstå hvorfor. Også fortæl ham at du mister lysten til ham. At du væmmes ved hans dårlige hygiejne.. Og om han ikke kunne have lyst til at gå i bad oftere, og så kunne i måske gå i bad sammen? 

Han er desværre en person der opfatter ting, ret negativt, så skal virkelig fange ham på den rigtige dag og tidspunkt for at have en chance for at kunne tale ud med ham 

I en periode, spurgte jeg ham ofte, om ikke han ville med i bad, og der fik jeg da et ja engang imellem, men som tiden gik, blev svaret oftere og oftere nej, også stopper jeg jo med at spørge til sidst... 

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hej

jeg kender det godt. min mand er ligesådan. MEN han er blevet bedre. 

vi har også haft det med bj osv, og jeg tror det ligesom har gjort at han har taget sig lidt sammen, for nu er det rigtig sjældent at han venter så længe med at gå i bad... jeg har det faktsik værre med hans manglende tandbørstning  må minde ham om og huske og børste tænder HVER dag, og det er ved at være træls  håber den næste tandlæge regning kan få ham til at åbne øjnene.......

Uha, dér har vi også været  Men den er han faktisk god til at huske nu! 

Gjorde du noget eller var det bare hans egen indstilling der ændrede sig??

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Puha, det tror jeg godt nok ikke jeg havde kunne holde ud... Synes faktisk det et temmelig ulækkert, i min verden går man i bad hver dag (kan da godt springe søndagen over, hvis man bare skal tusse rundt derhjemme, men ellers hver dag)... Her ville der hverken være noget der hed BJ eller sex eller kram hvis manden kun gik i bad hver 7-10 dag... Adr!!!

måske du skulle spørge hvorfor han ikke kan lide at gå i bad og så tage den derfra og se om i kan finde en løsning, og gøre det mere tiltrækkende for ham...?

Altså vi har prøvet at aftale at jeg spurgte ham om han ville med i bad, når jeg skulle i bad, også fik han i de fleste tilfælde et BJ i badet..

Men pludselig begyndte han at sige mere og mere nej, også stopper jeg jo automatisk med at spørge... 

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

puha ja det er da ikke lige intimitet på nogen planer man så tænker på.

Personligt ville jeg nok med tiden ikke bare miste lysten men også respekten og kærligheden, for når han VED hvordan du har det, så kunne han jo godt tage et 5 min bad for DIN skyld.

her går manden i bad mindst en gang om dagen så det problem har vi aldrig!

Ja det tænker jeg også  Men det virker ikke rigtig som om at han tager sig af det, selvom han hører det.. Han hører kun brok komme ud af munden på mig, også gider han ikke tage sig af det.. 

Hvis han da bare til en start, kunne tage et bad 2-3 gange i ugen, ville jeg blive meget tilfreds..

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Her har det også været et problem at få manden til at opretholde en nogenlunde normal hygiejne i en periode. Her er undskyldningen bare at han glemmer det eller kommer fra det.
Jeg synes også at det er klamt, ikke fordi han lugter som sådan, men tanken er ulækker.

Han har alle dage vidst at der ikke vankede sex hvis ikke vi begge var nyvaskede... Havde også en periode hvor han lagde op til sex hver gang han så (endelig) fik taget et bad.

Jeg fortalte han at det var totalt turnoff for mig at jeg kunne regne ud at han ville sexe når han havde badet, og at det ikke var sådan klaveret spillede. Nu siger jeg til ham, fast hver anden dag, at det er badedag. Og han går i bad. Nogen gange kommer han mig sgu oven i købet i forkøbet.

Det har været en lang kamp, og jeg har været gal og frustreret over at han var så ligeglad og at jeg skulle smide ham i bad som et lille barn. Det er sgu noget der kan få gnisten til at forsvinde. Jeg er personligt fuldstændig ligeglad om han glemmer det eller ikke bryder sig om det, det SKAL bare være i orden.

Og helt ærligt, hvis ikke det var blevet bedre havde han fået at vide at vi måtte sove hver for sig. Gider ikke væmmes når jeg skal sove. Måske strengt, men jeg er ligeglad. Når man bir sammen må man altså vise noget hensyn.

Du får sikkert nogle svar der evt kan gå på om din mand er deprimeret eller lign. Og det kan også være en mulighed. Min erfaring er dog at der desværre er nogle der er dovne og ligeglade, og når man ikke længere har sex som et nyforelsket par, går hygiejnen fløjten...

Du siger nogle tankevækkende ting må jeg sige..

Vores sexliv er blevet mere og mere stillestående, og er kun sammen 1 gang i ugen - hvilket han jo synes er for lidt - men det tror jeg da pokker når jeg væmmes ved hans manglende hygiejne  Så får man jo ikke ligefrem lyst til at lægge op til noget 

Var der nogle bestemte ting du prøvede/sagde, for at få mere gang i ham?

Jeg synes godt nok også det føles som at man har et barn engang imellem!!

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

altså den er jo ikke god 

jeg er selv af de mennesker som ikke bryder sig om at gå i bad og må have bestemte dage jeg gør det på for ikke at glemme det 

synes nemlig selv det er rarest at dyrke sex med min fyr hvis han er ren så det skal jeg jo self også være 

snak med ham om det og evt aftale bestemte dage han gør det på så at i er fælles om det og fortæl ham så at lige nu (også selv om at gik i bad lige nu) ikke har lyst til bj og at der nok går lidt tid 
og at du er sikker på det kommer igen når han begynder at bade regelmessigt igen 

og som bonus kan du jo dreje den lidt og sige till ham at han tænder dig meget mere når han er ren og dufter nyvasket 

Der var lidt idéer der 

For selvom han ikke har været i bad i fx en uge, skal der da mere end ét bad til, før jeg har lyst til et BJ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.