Er jeg fattig nok til at få hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2013

**Ønskebabyen

Carina:-) skriver:

Og jeg svarer på dit indlæg-det er jo en debat ik

Altså jeg er i teorien ligeglad med hvad din holdning er til at TS spørger om hun på nogen måder kan hente hjælp nogensteder. Jeg skriver bare og siger at det jo nok ikke kun er en regning der kommer én gang den fra advokaten fordi du i dit første indlæg får det til at lyde sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

Aabye

gokkelok skriver:

Fandme flot!!  (undskyld jeg bander) Tror det er de færreste, som kan med 4 personer i husstanden  

Man kan hvad man vil hihi...
Vores udgifter er heller ikke særlig høje og der er ting vi har prioteret fra.. F.eks fjernsyns signal har vi intet af.. Men vi har det godt og har mad på bordet hver dag og tøj på kroppen... 

Anmeld

22. juni 2013

gonefishing

millesofie skriver:

Hvis ja hvor kan jeg så få noget hjælp 

jeg er 28 min datter er 3.5år

Jeg tror det desværre ikke

Anmeld

22. juni 2013

Lullaby

3000 er altså mange penge når man er en voksen og 1 barn. Vi klarede os for 4000 og vi var 2 voksne og 2 børn. 

Anmeld

23. juni 2013

millesofie

Kathepige skriver:

Måske der er nogle af de daglige udgifter, du kan skære lidt i, så I får flere penge mellem hænderne?

Kan du sætte afdragene, som du betaler lige nu ned - ofte er de villige til det, sålænge, du betaler et eller andet.

Kunne det være en idé for dig at tage en snak med banken om, hvordan og hvorledes med din økonomi. Måske du kan få gode råd der.

Har i bil? En cykel ville måske være bedre.

Og så videre....

Ingen bil 

og vi bor ikke sammen så vi har jo hver vores udgifter 

men nej alt er skåret ned 

ville bare høre om der var nogle muligheder mens vi ikk boede sammen da jeg synes det er svært 

Anmeld

23. juni 2013

DianaRJS

Lullaby skriver:

3000 er altså mange penge når man er en voksen og 1 barn. Vi klarede os for 4000 og vi var 2 voksne og 2 børn. 

samme her vi bruge 3500 

Anmeld

24. juni 2013

Muffinmus

millesofie skriver:

Der er desværre ikke billigere boliger her i byen 

og lige nu har jeg desuden også endelig en god udlejer  

og nej det er ik samfundets problem, men det er jo så heller ik min skyld at jeg er uarbejds dygtig 

jo har advokat afdrag hver mdr plus jeg lig kom i tanke om at jeg også afbetaler på mit inddkudslån og olie fra tidligere lejemål hvilket giver 750kr+ 1000kr 

Jeg synes klart det er boligen der er sit problem..
Det er simpelthen dumt at bo så dyrt til leje når du ikke har penge til det. Født at have en god udlejer, Meat bruge Å mange penge på bolig når pengene er så små dur bare slet slet ikke, du må finde en bolig til den halve pris og så må det jo evt blive en anden by, du har jo intet job du skal have styr puder, så undskyldningen om at der ikke er billige boliger i din by er ikke god nok desværre. Dit problem løses ved at find en lille lejlighed til 3500 plus forbrug, ikke til knap 7000.....vi bor i eget hus for 6000 plus forbrug, så det er helt skørt du bor så dyrt når du forsørges af anden indkomst.
I vil få meget mere glæde af dine penge når du skærer ned på den dyreste post du har.

Anmeld

24. juni 2013

millesofie

mange tak for svar alle sammen 

jeg er glad for at få lidt input 
vi klare den jo fint for jeg er bare god til at få lidt til at vare længe 

jeg viste bare ikke om der var noget derude jeg ikke var klar over 

men jeg lukker den her og svare ikke mere, da jeg har fået de svar jeg havde brug 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.