millesofie skriver:
Hvis ja hvor kan jeg så få noget hjælp
jeg er 28 min datter er 3.5år
vi bor alene endnu og jeg går udbetalt 9300kr har en husleje på 6800kr jeg går 1300kr i boligsikring og ca 2000kr om mdr i bp (delt ud)
jeg har så udgifter på ca 3000kr til vand varme tv telefon el skat og en advokat regning mm
dette giver jo ikke meget hver mdetik sjov og fis når nu msn også skal have tøj sko og ting til sit barn plus ting jeg jo også behøver noget nyt engang imellem
nogle der ved om jeg har nogen muligheder
jeg vil ikke lyde grådig men synes bare det er hårdt
din husleje er jo også EKSTREMT høj i forhold til at i "kun" bor 2 der?
jeg har været enlig med mine 2 drenge, dog har jeg også haft bp fra deres far at gøre med hver månede, men jeg havde 8600 udbetalt + 2300 + ca. 3500 fra bp sprædt ud på månederne....
så kan godt se jeg har haft lidt mere at gøre med... men jeg boede i 4 værelses til 5200 og det var inkl alt -strøm som lagde på 1300 pr kvatal....
men når alt var betalt og der var lagt penge til side til mad (3500) havde vi ca 2500 til sjov og ballade....
tror du skal prøve at sætte dig ned og se hvor du kan spare 
et sted jeg ville prøve at kigge var self på lejlighed... hvis ikke du regner med dig og kæresten skal flytte sammen i den lejlighed?
og beklager hvis spørgsmålene er blevet besvaret må erkende jeg er en anelse for træt i dag til at læse hele dabatten 
men i hvert fald udover de ekstra bp og boligstøtte er der desværre nok ikke så meget andet at hente :/ jo friplads self. ved jeg self. ikke om du har?
Anmeld