**Ønskebabyen skriver:
Tænker helt sikkert at den nævnte advokatregning er en stor regning som hun har fået liv at afdrage på.. Dvs at der betales på den hver månede.. Hvorfor skulle hun ellers nævne den?? 
til TS: jeg kender ikke så meget til hvilke tilskud man kan søge osv. Men synes da at du skal rette henvendelse til din kommune. De kan helt sikkert hjælpe dig..
Men det ændrer jo ikke på at sådan er det for alle.
Hvis jeg laver noget der gør at jeg får en regning,er konsekvensen jo at jeg må betale den.
Jeg forventer ikke at kommunen skal betale den parkeringsbøde jg fik forleden,eller den regning jeg fik ved tandlægen i forrige uge.
Lige sådan med en advokatregning.-Der er en grund til at den er der,og så skal den betales (af en selv)
Og så må man skære andre steder hvis man ikke kan få tingene til at hænge sammen.
Hvis man forventer at man kan få ekstra fordi man har sat sig i en situation med f.eks gæld så vil det jo se skidt ud i DK
Så kan pengene i det off jo slet ikke række....
Jeg låner jo heller ikke en mill i banken ,og forventer at andre betaler afdragene bare fordi jeg måske alligevel ikke kan klare at betale 
Handling-konsekvens ...
Anmeld