x-kærestes nye dame irriterer mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2013

Bryndis

Maria89 skriver:

jaa det gør hun sku!..

mig og xen har en lille søn på 18 mdr sammen, han har så fundet en ny dame (3 mdr siden) og det er også helt fint!.. men hun er begyndt at ligge billeder ind på sin egen facebook væg af min søn.. det må jeg indrømme ikke ligefrem huer mig .. hun har i starten givet udtryk for at hun ikke vil møde mig og at jeg ikke må have noget at gøre med knægtens far udover kontakt når han skal have ham hver anden weekend... for andet ville være mærkeligt.. før hun kom til spiste vi sammen 1-2 dage om ugen og vi tog på legepladser sammen og andre små ture.. vi har kunne ordne alt om samvær og børnepenge selv og havde en rigtig god kommunikation inden hun kom til ( skal lige siges jeg selv har en ny og han kan også mærke forskel på knægtens far).. nu er han bare kold og virker irriteret hvis jeg prøver at snakke lidt med ham når han kommer og henter ...

og så sagt til ham jeg ikke sys det er i orden med de billeder før jeg har mødt hende og sådan... er det helt forkert af mig eller???  for han sagde jeg ikke skulle blande mig i hvad de gør

Jeg har stået i samme situation hvor min x's nye kæreste lagde billeder ind på facebook af mine og x's børn og der skrev jeg pænt til hende via facebook i en privat besked at jeg ikke brød mig om at hun satte billeder ind på hendes væg af mine børn. Først accepterede hun det ikke men jeg er ikke den der giver op så jeg blev ved og nu gør hun det ikke mere.

Så jeg syns bare du skal tage kontakt til hende eller din x og sige at det er upassende at hun sætter billeder ind på hendes væg af dine børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

SjeBets

jeg tænker at når der kommer nye i ens eks. partners liv, vil der ske forandringer, da min eks og jeg gik fra hinanden , var i stadig meget sammen, vi sagde det var for barnet skyld, så vi spiste sammen, gik på legepladsen sammen og hygge om aftenen sammen, da han fandt en ny forsvandt alt det, men ærligt tror jeg den dag i dag, her 12 år efter, at det var lige så meget fordi det var en vane, at have den anden så tæt på hele tiden. 

Så jeg var da ked af det forsvandt da den "nye" kom til, men da jeg mødte en selv kunne jeg godt se at det man havde sammen med sin eks før, fandt med sine nye kærlighed og det er meget naturligt. 

At hun ikke vil mødes kan jeg på en måde også godt følge, nu ved jeg ikke hvor gamle i er, eller hvor længe i var i forhold, eller hvor længe at de har været sammen, ting som for mig spiller meget ind. men når man kommer i en forhold uden børn, så er eksen ofte bare en eks, men når man kommer i et forhold til en mand med børn, så er eksen der bare altid, og det kan virke ret intimiderende på en og især hvis man er lidt usikker på sig selv, ens mand vil ALTID have noget med den anden kvinde, det tager tid at sluge. Jeg synes min mands eks var intimiderende for mig, til trods for jeg selv har børn med en anden, fordi at de vil altid have noget sammen som vi ikke havde, han ville altid dele en ting med hende som jeg ikke delte med ham. Og uanset hvor åben man er skal man lige sluge det, nu her 4 år efter har jeg det helt fint med hende, elsker mine bonus unger, og snakker fint med eksen. og er det mig som er i området når vi skal have drengene så er det også mig der henter dem i SFO og børnehave, og det fungere helt fint. 

Håber i med tiden finder ud af det, hvis det er kvinden i hans liv. Så vil i jo skulle være sammen og de børn, selv om jeg godt ved at det ikke er noget ret mange kan lide at høre, og jeg synes nu at jeg er en bonusmor, jeg er mor for de børn når de er her, jeg opdrager dem på lige fod med mine egne, jeg elsker dem på lige fod og jeg forkæler dem lige så meget som mine egne. Og det er bonus børn for mig, nogle børn jeg har "fået" uden at selv skulle lave dem, og det er da bonus.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.