Det var da lige godt pokkers som folk kan fokusere på at du jo er heldig, fordi hun tydeligvis elsker dit barn lige så meget som du gør.
Jeg ser derimod en problemstilling i at hun absolut ikke vil kende dig; hun har splittet et ellers godt forhold mellem dig og din x-kæreste og nu lægger hun billeder op af din søn på fb.
Havde hun nu villet møde dig, og I havde haft det godt med hinanden, så havde sagen jo været en anden. Så havde det været fedt at din søn har en dejlig bonusmor. Men det der bitchfight? Det er da komplet latterligt at hun nægter at møde dig (hans MOR!) og så laver det der stunt med at lægge billeder op.
Desuden ville jeg værge mig meget imod at kalde nogen som helst for bonus-mor eller -far efter kun 3 måneder! Hun er din x-kærestes nye kæreste. Ikke en døjt mere. Om et halvt år, et år, så måske nok noget bonus. Men 3 måneder? C'mon!
Personligt ville jeg ikke introducere en kæreste for mit barn efter så kort tid, så at give titler og rettigheder?
Jeg kan godt forstå, at du ikke har det godt med den situation. Andre situationer ser anderledes ud, men din specifikke situation, sådan som du beskriver den her, ville jeg også selv kræve et eller andet. Som minimum burde hun da være voksen nok til at kunne møde dig ansigt til ansigt; hun ved jo reelt set ikke engang om hun kan lide dig eller ej.
Anmeld