x-kærestes nye dame irriterer mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.609 visninger
41 svar
97 synes godt om
21. juni 2013

O&L

jaa det gør hun sku!..

mig og xen har en lille søn på 18 mdr sammen, han har så fundet en ny dame (3 mdr siden) og det er også helt fint!.. men hun er begyndt at ligge billeder ind på sin egen facebook væg af min søn.. det må jeg indrømme ikke ligefrem huer mig .. hun har i starten givet udtryk for at hun ikke vil møde mig og at jeg ikke må have noget at gøre med knægtens far udover kontakt når han skal have ham hver anden weekend... for andet ville være mærkeligt.. før hun kom til spiste vi sammen 1-2 dage om ugen og vi tog på legepladser sammen og andre små ture.. vi har kunne ordne alt om samvær og børnepenge selv og havde en rigtig god kommunikation inden hun kom til ( skal lige siges jeg selv har en ny og han kan også mærke forskel på knægtens far).. nu er han bare kold og virker irriteret hvis jeg prøver at snakke lidt med ham når han kommer og henter ...

og så sagt til ham jeg ikke sys det er i orden med de billeder før jeg har mødt hende og sådan... er det helt forkert af mig eller???  for han sagde jeg ikke skulle blande mig i hvad de gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

gonefishing

Maria89 skriver:

jaa det gør hun sku!..

mig og xen har en lille søn på 18 mdr sammen, han har så fundet en ny dame (3 mdr siden) og det er også helt fint!.. men hun er begyndt at ligge billeder ind på sin egen facebook væg af min søn.. det må jeg indrømme ikke ligefrem huer mig .. hun har i starten givet udtryk for at hun ikke vil møde mig og at jeg ikke må have noget at gøre med knægtens far udover kontakt når han skal have ham hver anden weekend... for andet ville være mærkeligt.. før hun kom til spiste vi sammen 1-2 dage om ugen og vi tog på legepladser sammen og andre små ture.. vi har kunne ordne alt om samvær og børnepenge selv og havde en rigtig god kommunikation inden hun kom til ( skal lige siges jeg selv har en ny og han kan også mærke forskel på knægtens far).. nu er han bare kold og virker irriteret hvis jeg prøver at snakke lidt med ham når han kommer og henter ...

og så sagt til ham jeg ikke sys det er i orden med de billeder før jeg har mødt hende og sådan... er det helt forkert af mig eller???  for han sagde jeg ikke skulle blande mig i hvad de gør

Det kan jeg sgu godt forstå. Jeg ville bede hende fjerne billederne af din dreng.

Én ting at din x gør det, men mega underligt at hun gør det

Anmeld

21. juni 2013

O&L

Flodkilling skriver:

Det kan jeg sgu godt forstå. Jeg ville bede hende fjerne billederne af din dreng.

jaa lige præsis!..

det er mega ubehageligt..

men han vil ikke bede hende slette dem

Anmeld

21. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Maria89 skriver:

jaa det gør hun sku!..

Det er jo dit barn, også synes jeg bestemt også du har ret til at bestemme hvem der ligger billeder ud af ham. Synes hun burde fjerne dem hvis du har fortalt hende at det finder du ikke specielt sjovt. 
Det er jo okay at de kommer på din eks facebook - men ja kan godt følge dig med hensyn til hende :-)

Anmeld

21. juni 2013

mamaninja

Jeg tror jeg ville kalde til familie møde. Mødes alle 4 og afstemme forventninger. Det drejer sig hvad jeg forstår ikke så meget kun om billeder på facebook, men det at hun føler hun kan tillade sig det, når hun så samtidig ikke vil ha noget med dig at gøre og tillader sig at blande sig i dig og farens ellers fungerende forhold. 

Det er sgu ikke fair overfor jeres barn, at en 3. Part skal komme og ødelægge noget der er godt. Men måske kunne det hjælpe at mødes og tale om det og forsøge at finde ud af hvilken rolle i barnets liv jeres respektive partnere vil spille? Det vigtigste er jo barnet i midten. 

hvis kæresten til barnets far ikke er med på at mødes og tale sammen, så er hun vel ikke interesseret i at være en del af familien, og så skal hun da selvfølgelig heller ikke udstille DIT barn på nettet.

helt simpelt

Anmeld

21. juni 2013

Kris89

må nok melde mig på modsatte hold..

hvis din x har valgt at hun skal være del i din søns liv og fungere som en slags stedmoder "bonusmor", mener jeg ikke du kan tillade dig at sige hun ikke må ligge billeder op.

men kan godt være det bare er mig

Anmeld

21. juni 2013

gonefishing

Maria89 skriver:

jaa lige præsis!..

det er mega ubehageligt..

men han vil ikke bede hende slette dem

Nu er jeg ikke på FB eller kender deres regler, men er det ikke et sted du kan vælge at gøre "modstand". altså måske trykke "ikke tilladt" eller noget i den stil?

Ellers ville jeg skrive til hende (og ikke din ex) på en pæn måde om at hun ikke har tilladelse til at lægge billeder ud og det må din ex sørger for, hvis det er så vigtigt.

Tror faktisk der er en lov der gør det ulovligt, sådan mere eller minder.

Anmeld

21. juni 2013

Misscbn

Maria89 skriver:

jaa det gør hun sku!..

Jeg var blevet sur, bryder mig ikke om at alle mulige andre end mig og min søns far smider billeder op af vores søn..

så jeg havde nok anmeldt det eller kontaktet hende med min mening og ville bede hende om at slette dem

Anmeld

21. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Kris89 skriver:

må nok melde mig på modsatte hold..

hvis din x har valgt at hun skal være del i din søns liv og fungere som en slags stedmoder "bonusmor", mener jeg ikke du kan tillade dig at sige hun ikke må ligge billeder op.

men kan godt være det bare er mig

Jeg er helt uenig med dig!
TS er barnets mor. Det er hende der har bestemmelse over om hun overhovedet vil have at ex-kærestens nye dame må ligge billeder op af hendes søn. Og hvis TS beder hende om at slette billederne har hun bare med at gøre det. Basta!

Anmeld

21. juni 2013

An&Jo

Flodkilling skriver:

Hvorfor underligt??

Jeg har en bonussøn, og allerede fra starten var det ligeså naturligt for mig at ligge billeder på facebook af ham som af min egen søn, og sådan er det altså stadig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.