An&Jo skriver:
Fordi han er ligeså meget en del af min familie som min egen dreng er, og han vil gerne tages billeder af, både alene og sammen med min dreng osv.. Når han er her så er han ligeså meget min dreng som var han mit kød og blod, jeg er stolt af ham, jeg elsker ham, og selvfølgelig skal han ikke ende som et barn i hjørnet fordi jeg kun må lægge billeder op af mit eget barn..
Nu har vi kendt hinanden i 3,5 år min kæreste og jeg, men detmar været sådan her altid..
Han er heldig at have en bonusmor, der vil ham så meget som dig.

Jeg kan faktisk ikke huske om min søns bonusmor har billeder af min søn på sin FB. Hvis hun lagde billeder ud af ham, ville jeg ikke studse over det. Han er jo en del af deres familie, ligesom han er af vores, og jeg er glad for, at hun holder af ham. 
Til gengæld har jeg et par billeder af hendes søn - som jeg har lagt ud uden at spørge om lov, når han har været sammen med os. Han er jo min søns bonusbror. 
Hun har ikke sagt noget om det (men trykket "synes godt om"), men bad hun mig fjerne dem, så ville jeg selvfølgelig gøre det uden indvendinger... Jeg ville ikke drømme om at skabe problemer imellem os på grund af det.
Anmeld