x-kærestes nye dame irriterer mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

An&Jo

Omsorgsgiver skriver:

Men hvis hun nu blev ked af at du gjorde det ville du så stadig fortsætte med det eller ville du stoppe??

Det ved jeg ikke hvis jeg skal være ærlig.. Ville tage mere hensyn til min kæreste end til hende tror jeg.. For min kæreste skal jeg leve sammen med til dagligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
An&Jo skriver:

Fordi han er ligeså meget en del af min familie som min egen dreng er, og han vil gerne tages billeder af, både alene og sammen med min dreng osv.. Når han er her så er han ligeså meget min dreng som var han mit kød og blod, jeg er stolt af ham, jeg elsker ham, og selvfølgelig skal han ikke ende som et barn i hjørnet fordi jeg kun må lægge billeder op af mit eget barn..

Nu har vi kendt hinanden i 3,5 år min kæreste og jeg, men detmar været sådan her altid..

Nej, nej....selvfølgelig skal han ikke gemmes væk i en krog og tilsidesættes.
Men synes det er dejligt at høre at du er så glad for ham og at han nærmest er for dig som din egen søn

Anmeld

21. juni 2013

Nemesis

lægger ikke billeder af min bonusdreng på fb, heller ikke selvom min mand sikkert ville synes det var okay, det klarer han selv.

Jeg ved at min bonusdrengs mor ville brokke sig hvis jeg gjorde så ingen grund til at føje endnu en konflikt til bunken.

Anmeld

21. juni 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Omsorgsgiver skriver:

Jeg er helt uenig med dig!
TS er barnets mor. Det er hende der har bestemmelse over om hun overhovedet vil have at ex-kærestens nye dame må ligge billeder op af hendes søn. Og hvis TS beder hende om at slette billederne har hun bare med at gøre det. Basta!

Hmm jeg synes nu det er faderen valg og ikke moderens. Hans barn og hans kæreste, så kan ts bestemme hvad hendes kæreste gør.

tænker der er af positiv interesse for barnet at hun gør det. At hun har det dårligt med ts, som jo er HENDES kærestes eks det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Det går nok over når hun bliver mere sikker i sit nye forhold og hendes nye rolle som bonusmor  Og ellers må man jo tage den derfra.

er ikke i tvivl om jeg ville have det ligesom ts hvis mit barns far fik en ny, men tror man må bide det i sig, man kan selvfølgelig holde et familiemøde når Deres forhold er blevet lidt mere seriøst en kun 3 mdr.

Anmeld

21. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ville aldrig starte ballade pga nogle billeder, hvis de ellers er anstændige.
Når man er gået fra hinanden og der er børn imellem synes jeg der er rigeligt af evt problemer.

Når det så er sagt synes jeg da det er drønærgerligt, at hun kommer og ødelægger dit forhold til din eks, som jo altså er din søns far.

Man skal selvfølgelig bare huske på, at det er din søns far der tillader det og ergo er han ligeså dum.

Jeg ville også indkalde til et møde. Måske er den nye kæreste jaloux på dig og måske kunne det hjælpe hvis hun mødte dig. Det kræver selvfølgelig hun vil gøre en indsats. Ellers er hun godt nok en nitte fremfor en gevinst i din søns liv.

Anmeld

21. juni 2013

2721

An&Jo skriver:

Hvorfor underligt??

Jeg har en bonussøn, og allerede fra starten var det ligeså naturligt for mig at ligge billeder på facebook af ham som af min egen søn, og sådan er det altså stadig..

Fordi du ikke er hans mor eller far.
Undskyld jeg blander mig, men jeg synes slet ikke der er ok, eller naturligt. Ingen skal ligge billeder på nettet af mit barn. Mener at man skal have tilladelse af BEGGE forældre

Anmeld

21. juni 2013

FruK

An&Jo skriver:

Fordi han er ligeså meget en del af min familie som min egen dreng er, og han vil gerne tages billeder af, både alene og sammen med min dreng osv.. Når han er her så er han ligeså meget min dreng som var han mit kød og blod, jeg er stolt af ham, jeg elsker ham, og selvfølgelig skal han ikke ende som et barn i hjørnet fordi jeg kun må lægge billeder op af mit eget barn..

Nu har vi kendt hinanden i 3,5 år min kæreste og jeg, men detmar været sådan her altid..

Han er heldig at have en bonusmor, der vil  ham så meget som dig.

Jeg kan faktisk ikke huske om min søns bonusmor har billeder af min søn på sin FB. Hvis hun lagde billeder ud af ham, ville jeg ikke studse over det. Han er jo en del af deres familie, ligesom han er af vores, og jeg er glad for, at hun holder af ham. 

Til gengæld har jeg et par billeder af hendes søn - som jeg har lagt ud uden at spørge om lov, når han har været sammen med os. Han er jo min søns bonusbror. 

Hun har ikke sagt noget om det (men trykket "synes godt om"), men bad hun mig fjerne dem, så ville jeg selvfølgelig gøre det uden indvendinger... Jeg ville ikke drømme om at skabe problemer imellem os på grund af det.

Anmeld

21. juni 2013

TNBC

2721 skriver:

Fordi du ikke er hans mor eller far.
Undskyld jeg blander mig, men jeg synes slet ikke der er ok, eller naturligt. Ingen skal ligge billeder på nettet af mit barn. Mener at man skal have tilladelse af BEGGE forældre

så jeg skal også have tilladelse af begge forældre for at lægge billeder op mine nevøer og niecer, eller er det anderledes, fordi vi er blodrealteret?

Anmeld

21. juni 2013

merle2010

jeg har også 2 dejlige bonusbørn

har lagt billeder op fra jeg lærte dem at kende.....

hvis moderen og faderen har fællesforældremyndighed kan faderen da sagtens bestemme om jeg må ligge billeder op...

synes mange har et meget stramt syn på hvad en bonusmor må og ikke må.... har været sammen med min mand i 4, 5 år og vi har fået 2 børn sammen efterfølgende..

når jeg tager billeder af alle "vores" børn sammen, så må jeg ikke ligge det på facebook????

den holder jo ikke....

det er år 2013 vi lever i, skilmissebørn er mere reglen end undtagelsen...

sammenbragte familier er også familier....

Anmeld

21. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
merle2010 skriver:

jeg har også 2 dejlige bonusbørn

har lagt billeder op fra jeg lærte dem at kende.....

hvis moderen og faderen har fællesforældremyndighed kan faderen da sagtens bestemme om jeg må ligge billeder op...

synes mange har et meget stramt syn på hvad en bonusmor må og ikke må.... har været sammen med min mand i 4, 5 år og vi har fået 2 børn sammen efterfølgende..

når jeg tager billeder af alle "vores" børn sammen, så må jeg ikke ligge det på facebook????

den holder jo ikke....

det er år 2013 vi lever i, skilmissebørn er mere reglen end undtagelsen...

sammenbragte familier er også familier....

Men generelt så spørger man jo pænt folk om man må oploade et billede op af dem. Børn som voksne. Jeg har f.eks en veninde og hun vil ikke have at man oploader billeder op af hende før hun er blevet spurgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.