x-kærestes nye dame irriterer mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

An&Jo

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er helt uenig med dig!
TS er barnets mor. Det er hende der har bestemmelse over om hun overhovedet vil have at ex-kærestens nye dame må ligge billeder op af hendes søn. Og hvis TS beder hende om at slette billederne har hun bare med at gøre det. Basta!

Og faren har ingen ret til at bestemme eller hvad??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

gonefishing

An&Jo skriver:

Hvorfor underligt??

Jeg har en bonussøn, og allerede fra starten var det ligeså naturligt for mig at ligge billeder på facebook af ham som af min egen søn, og sådan er det altså stadig..

Det er da mange der gør, men så er det fordi at der er gensidig enighed om det og at det er ok.

Jeg håber da ikke at hvis din papsøns mor pludselig blev sur og ked af du lagde billeder ud af hendes søn, at du så stadig gjorde det?

Det er jo det det kommer ud på, TS har sagt hun ikke vil have exens kæreste lægger billeder ud, så synes jeg bestemt at det er underligt at hun gør det.

Der er folk der kan snakke sammen om tingene og det er da skønt hvis I kan det hos Jer men det er langt fra alle steder at folk er flinke mod hinanden i "dit, mit og vores, exer, bonus og nye kærester" situationen

Anmeld

21. juni 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
An&Jo skriver:

Og faren har ingen ret til at bestemme eller hvad??

Jo men lige her har jeg kun fokus på moderen da TS spørger hvad vi mener og hvad hun skal gøre ego er det hende der bestemmer.
Men jo selvfølgelig har faderen også noget at skulle have sagt. Men derfor mener jeg stadig at kæresten ikke kan tillade sig at oploade de billeder.

Anmeld

21. juni 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
An&Jo skriver:

Hvorfor underligt??

Jeg har en bonussøn, og allerede fra starten var det ligeså naturligt for mig at ligge billeder på facebook af ham som af min egen søn, og sådan er det altså stadig..

Men har du fået accept fra din bonussøn's mor om at det er ok at du gør det??
Ellers er jeg enig med de andre om at det er underligt at oploade billeder op af ens bonusbørn. Medmindre man selvfølgelig har fået accept fra moderen.

Anmeld

21. juni 2013

An&Jo

Flodkilling skriver:

Det er da mange der gør, men så er det fordi at der er gensidig enighed om det og at det er ok.

Jeg håber da ikke at hvis din papsøns mor pludselig blev sur og ked af du lagde billeder ud af hendes søn, at du så stadig gjorde det?

Det er jo det det kommer ud på, TS har sagt hun ikke vil have exens kæreste lægger billeder ud, så synes jeg bestemt at det er underligt at hun gør det.

Der er folk der kan snakke sammen om tingene og det er da skønt hvis I kan det hos Jer men det er langt fra alle steder at folk er flinke mod hinanden i "dit, mit og vores, exer, bonus og nye kærester" situationen

Har aldrig fået hendes accept, men til gengæld har jeg min kærestes accept, og jeg fjerner ikke noget medmindre han beder mig m det..

Her snakker kun min kæresten og moren sammen.. For moren og mig bryder sig ikke om hinanden, vi omgåes hvis vi absolut skal, men ellers ikke..

Anmeld

21. juni 2013

An&Jo

Omsorgsgiver skriver:

Jo men lige her har jeg kun fokus på moderen da TS spørger hvad vi mener og hvad hun skal gøre ego er det hende der bestemmer.
Men jo selvfølgelig har faderen også noget at skulle have sagt. Men derfor mener jeg stadig at kæresten ikke kan tillade sig at oploade de billeder.

Der mener vi så noget forskelligt..

Anmeld

21. juni 2013

An&Jo

Omsorgsgiver skriver:

Men har du fået accept fra din bonussøn's mor om at det er ok at du gør det??
Ellers er jeg enig med de andre om at det er underligt at oploade billeder op af ens bonusbørn. Medmindre man selvfølgelig har fået accept fra moderen.

Nej jeg har ikke fået accept af hende, men har fået det af min kæreste, og eftersom det også er hans barn bestemmer han det ligeså meget som hun gør..

Anmeld

21. juni 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
An&Jo skriver:

Har aldrig fået hendes accept, men til gengæld har jeg min kærestes accept, og jeg fjerner ikke noget medmindre han beder mig m det..

Her snakker kun min kæresten og moren sammen.. For moren og mig bryder sig ikke om hinanden, vi omgåes hvis vi absolut skal, men ellers ikke..

Må jeg spørge hvorfor du har det behov at vise billeder frem af ham??

Anmeld

21. juni 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
An&Jo skriver:

Nej jeg har ikke fået accept af hende, men har fået det af min kæreste, og eftersom det også er hans barn bestemmer han det ligeså meget som hun gør..

Men hvis hun nu blev ked af at du gjorde det ville du så stadig fortsætte med det eller ville du stoppe??

Anmeld

21. juni 2013

An&Jo

Omsorgsgiver skriver:

Må jeg spørge hvorfor du har det behov at vise billeder frem af ham??

Fordi han er ligeså meget en del af min familie som min egen dreng er, og han vil gerne tages billeder af, både alene og sammen med min dreng osv.. Når han er her så er han ligeså meget min dreng som var han mit kød og blod, jeg er stolt af ham, jeg elsker ham, og selvfølgelig skal han ikke ende som et barn i hjørnet fordi jeg kun må lægge billeder op af mit eget barn..

Nu har vi kendt hinanden i 3,5 år min kæreste og jeg, men detmar været sådan her altid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.