baby012 skriver:
Har en veninde der i en alder af 12 fandt ud af at hendes forældre havde sex med andre, og faktisk var "ligeglade" med at den anden havde andre.. Hun tjekkede hendes fars mobil, bum, der var det, sort på Hvidt..
Hun tilgav ikke sine forældre, og hun fortalte det til en veninde, som sagde det videre, og hun blev MOBBET!
De måtte flytte... Hun stak a hjemmefra i en alder af 13 .. Den dag idag, er hun stadig mærket, hun finder sig i ALT.. For når "utroskab" var ok derhjemme, jamen så må man jo finde sig i hvad som helst..
DET, er grunden til at jeg frastøder forældre som har sex med andre.. Det fik KÆMPE konsekvenser for deres barn..
ja. Det lyder hårdt.. Og ja, jeg går nok over stregen, men jeg har bare set med egne øjne hvad det kan gøre ved det stakkels barn der står i det...
Er ked a hvis/at det støder nogen.. Men hun er stadig en mær veninde, og det rammer bare hårdt når nogen er villig til at udsætte deres børn for den slags
at disse forældre har håndteret det forkert er da ikke generelt billede af par der lever i et åbent forhold.
Desuden er det højst besynderligt at en pige tjekker sin fars mobil. Det kan da tyde på at forældrene har håndteret det forkert og ikke havde nogle grundregler. Nu ved jeg jo ikke personligt noget om åbne forhold, men sådan som fx modesty beskriver det kan jeg ikke se noget problem i.