mor:) skriver:
Jeg lever ikke selv i et åbent forhold. Det tror jeg slet ikke jeg har selvtillid til, men jeg kan da ikke se hvorfor et barn skulle tage skade af det. De fortæller nok ikke: "mor skal have sex med en anden mand end far i ny og næ og omvendt"
Og mon ikke manden beskytter sig.
Og hvis vi alle sammen levede efter "hvad hvis" så er der jo ingen af os der skulle gå ud foran en dør, for hvad hvis der sker et biluheld(som jo ikke er så få)
-------har lige læst tråden og kan se at jeg har svaret i tråd med modestys svar. Så sorry for dobbeltindlæg.
Har en veninde der i en alder af 12 fandt ud af at hendes forældre havde sex med andre, og faktisk var "ligeglade" med at den anden havde andre.. Hun tjekkede hendes fars mobil, bum, der var det, sort på Hvidt..
Hun tilgav ikke sine forældre, og hun fortalte det til en veninde, som sagde det videre, og hun blev MOBBET!
De måtte flytte... Hun stak a hjemmefra i en alder af 13 .. Den dag idag, er hun stadig mærket, hun finder sig i ALT.. For når "utroskab" var ok derhjemme, jamen så må man jo finde sig i hvad som helst..
DET, er grunden til at jeg frastøder forældre som har sex med andre.. Det fik KÆMPE konsekvenser for deres barn..
ja. Det lyder hårdt.. Og ja, jeg går nok over stregen, men jeg har bare set med egne øjne hvad det kan gøre ved det stakkels barn der står i det...
Er ked a hvis/at det støder nogen.. Men hun er stadig en mær veninde, og det rammer bare hårdt når nogen er villig til at udsætte deres børn for den slags