X kærester vs kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Camilla <3

Hvis min kæreste havde flirtet med en anden, inden vi fandt sammen, så ville han helt sikkert ha' fortalt det  

Hvis han havde, så ville jeg helt sikkert ha' sat pris på, at han havde fortalt det  

og jeg ville helt sikkert ha' stolet på ham efterfølgende, han har aldrig været nogen af hans tidligere kærester utro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

gonefishing

Har din kæreste fortalt dig, hvis han eller hun har haft Været sammen med en anden   til lidt flirt, inden i fandt sammen?   og hvad syntes du om at din kæreste har fortalt dig det? Mener mere, stoler du på at han eller hun ikke vil flirte mere med vedkommende?

Altså taler vi om at det er en veninde som de ser nu? og så holder det hemmeligt?

Min mand er typen der ikke har haft særlig mange kærester, da han nok har været meget kræsen... så kræsen at pigerne løb væk - det samme var jeg ved da jeg mødte ham

Han har en masse drengevenner men ingen pigevenner. Så jeg kender ingen han har haft noget kørende med, heldigvis da... Det ville være vildt underligt hvis han var veninder med en han havde haft følelser for.

Anmeld

21. juni 2013

Gittemor09

CroQuis skriver:

Dette er den rigtige tekst??? 

Giver ikke rigtig mening for mig 

det er den tekst ts har oprettet...

nogle kan kun se tegn nemlig

Anmeld

21. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

Har din kæreste fortalt dig, hvis han eller hun har haft Været sammen med en anden   til lidt flirt, inden i fandt sammen?   og hvad syntes du om at din kæreste har fortalt dig det? Mener mere, stoler du på at han eller hun ikke vil flirte mere med vedkommende?

hvad med bare at være glad for at han valgte dig over hende?

Det kan jo være at han fortæller dig, for hvis du en dag møder hende og hun nævner det, og måske fortælle en løgn eller noget, så ved du det jo allerede, og kan modsige hende.
jeg synes det er godt at han er ærlig, for det kan forhindre at du tror alt muligt, hvis du nu fandt ud af det fra hende eller en hel tredje.. Tænk på de tanker der ville løbe igennem dit hoved.

Anmeld

21. juni 2013

Chevro

Anonym skriver:

Spør fordi jeg  lige har fundet sammen med en ellers sød fyr, og en uge efter begynder han at fortælle mig at han havde flirte med en anden pige, lige inden han fandt sammen med mig. jeg er sådan lidt mistroisk over det, han siger han ikke skal ha noget med hende at Gøre mere, men så tænker jeg bare, hvorfor så fortælle mig det? 

Så ville hører om andre havde haft samme oplevelse med sådan noget.

Måske for at fortælle at du betød mere - og var speciel <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.