X kærester vs kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Altså, jeg går udfra at du og din kæreste har haft noget seriøst kørende før der kom en titel på? Og før titlen kom på, har han så været sammen med en anden? Mens i to stadig var på "næsten-kærester" stadiet? 

Hvis det er rigtig forstået, så ville jeg føle mig bedraget. Så har han jo kørt på to heste, heeeeelt til det sidste. Det ved jeg sgu ikk om jeg ville syntes var i orden. 

Da mig og min kæreste mødte hinanden, havde jeg også noget med en anden, men så snart jeg kunne mærke at det udviklede sig mellem mig og min nuværende, så stoppede jeg det andet flirteri.

din kæreste må da have haft en fornemmelse af at der var et fast forhold på vej, længe inden DAGEN hvor i besluttede at få titel på? 

Det er præcist dine ord jeg mener tak fordi du forstod mit indlægJeg kunne ikke formulerer mig. Men det du lige skrev der, er præcis det jeg mener. For jeg føler mig os meget usikker på ham, ved at han har haft noget løbende med os begge to. Men at han fortæller mig det en uge efter at ham og jeg finder sammen undrer mig. Og kan ikke finde ud af om han er værd at samle på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

os her men så kopierede jeg det og satte ind i et tekst dokument og så kunne jeg læse det  

Det må i altså undskylde. Jeg har måske fået trykket på noget i farten jeg ikke skulle

Anmeld

20. juni 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Måske jeg bare er lidt nervøs  for om hun kan tage ham fra mig igen

Så er han jo ikke noget værd alligevel.. 

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

.

Så er han jo ikke noget værd alligevel.. 

IJeg tror os at jeg spiller min tid. For han går som regel altid og snakker i telefon, inden han kommer op til mig i min lejlighed.

Anmeld

20. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor11 skriver:

Altså, jeg går udfra at du og din kæreste har haft noget seriøst kørende før der kom en titel på? Og før titlen kom på, har han så været sammen med en anden? Mens i to stadig var på "næsten-kærester" stadiet? 

Hvis det er rigtig forstået, så ville jeg føle mig bedraget. Så har han jo kørt på to heste, heeeeelt til det sidste. Det ved jeg sgu ikk om jeg ville syntes var i orden. 

Da mig og min kæreste mødte hinanden, havde jeg også noget med en anden, men så snart jeg kunne mærke at det udviklede sig mellem mig og min nuværende, så stoppede jeg det andet flirteri.

din kæreste må da have haft en fornemmelse af at der var et fast forhold på vej, længe inden DAGEN hvor i besluttede at få titel på? 

Enig. 

Mener ikke man bør se en anden og være intim med en anden når forholdet var så seriøst, altså dagen før i fik titel på. 

hvis jeg var dig ts, så ville jeg fortælle ham hvordan jeg har det og spørge ind til hvorfor "buddet" med den anden kom så sent. 

Anmeld

20. juni 2013

salix

da manden og jeg begynte at ses havde vi næsten et halvt år hvor vi begge så andre også sexuelt vi valgte først at stoppe det da vi besluttet at vi ville hinanden mere end vi ville andre... jeg har skam sågar indviteret den ene af min mands daværende friller ind til kaffe da hun kom forbi for at se om han kunne lege lidt senge gym. men så var jeg der og hun måtte nøjes med kaffe...  man kan godt ha føelser for en anden uden at være klar til at blive seriøs og hvad der sker inden man vælger at være seriøse i parforhold og evt vælger at være eksklusive har intet med forholdet at gøre... eller tværtom han har valgt dig og kun dig selvom han for kort tid siden havde 2

Anmeld

21. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det er præcist dine ord jeg mener tak fordi du forstod mit indlægJeg kunne ikke formulerer mig. Men det du lige skrev der, er præcis det jeg mener. For jeg føler mig os meget usikker på ham, ved at han har haft noget løbende med os begge to. Men at han fortæller mig det en uge efter at ham og jeg finder sammen undrer mig. Og kan ikke finde ud af om han er værd at samle på

Enten er det er tegn på at han endnu ikk er helt klar til at lægge single livet på hylden, eller også har han måske haft dårlig samvittighed og brug for at "rydde bordet" for at komme videre.

jeg synes du skal spørge ham direkte, om han er sikker på at han er klar til et fast forhold, siden han har gjort sådan. Og så konfronter ham med de der telefonsamtaler han altid har udenfor din lejlighed, at det gør dig utryg.

Anmeld

21. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
salix skriver:

da manden og jeg begynte at ses havde vi næsten et halvt år hvor vi begge så andre også sexuelt vi valgte først at stoppe det da vi besluttet at vi ville hinanden mere end vi ville andre... jeg har skam sågar indviteret den ene af min mands daværende friller ind til kaffe da hun kom forbi for at se om han kunne lege lidt senge gym. men så var jeg der og hun måtte nøjes med kaffe...  man kan godt ha føelser for en anden uden at være klar til at blive seriøs og hvad der sker inden man vælger at være seriøse i parforhold og evt vælger at være eksklusive har intet med forholdet at gøre... eller tværtom han har valgt dig og kun dig selvom han for kort tid siden havde 2

Ja, men i var så også afklaret og enige om det

det lyder ikke til at ts og kæreste har været enige om at det var okay.

Anmeld

21. juni 2013

Kay

Anonym skriver:

Det må i altså undskylde. Jeg har måske fået trykket på noget i farten jeg ikke skulle

helt ok jeg så det som en lille gætte leg

Anmeld

21. juni 2013

Bshizzle

Både min kæreste og jeg har en fortid.. Så selvfølgelig har han set andre piger før mig 

Faktisk så var vi begge i forhold da vi blev forelsket i hinanden og valgte at gøre det forbi med dem og med det samme finde sammen  

Men hvis du er usikker på ham, så tá en god snak med ham og åben dit hjerte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.