X kærester vs kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.314 visninger
44 svar
16 synes godt om
20. juni 2013

Anonym trådstarter

Har din kæreste fortalt dig, hvis han eller hun har haft Været sammen med en anden   til lidt flirt, inden i fandt sammen?   og hvad syntes du om at din kæreste har fortalt dig det? Mener mere, stoler du på at han eller hun ikke vil flirte mere med vedkommende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Har din kæreste fortalt dig, hvis han eller hun har haft Været sammen med en anden   til lidt flirt, inden i fandt sammen?   og hvad syntes du om at din kæreste har fortalt dig det? Mener mere, stoler du på at han eller hun ikke vil flirte mere med vedkommende?

Anmeld

20. juni 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jep.. Men han må nu flirte alt det han vil.. Bare ikke røre.. 

Anmeld

20. juni 2013

jydeinden

Anonym skriver:

altså jeg er da ikke i tvivl om at min kæreste har flirtet med andre piger før vi fandt sammen, og han har da også flirtet imens vi var sammen bare på en anden måde ( når man arbejder som dj på et diskotek kan det næsten ikke undgåes).. og det rør mig overhovedet ikke, jeg ved hvor jeg har ham, og han kender konsekvensen af utroskab.

Anmeld

20. juni 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg tror ikke helt forstår spørgsmålet..

Langt de fleste har jo x-kærster og andet med sig bagagen, det sker jo sjældent at man er hinandens første kærester, når man er voksen.

Såh min mands eventuelle x-kærester er jo en del af hans fortid ligesom mine er... Og sådan er livet jo :-)

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Spør fordi jeg  lige har fundet sammen med en ellers sød fyr, og en uge efter begynder han at fortælle mig at han havde flirte med en anden pige, lige inden han fandt sammen med mig. jeg er sådan lidt mistroisk over det, han siger han ikke skal ha noget med hende at Gøre mere, men så tænker jeg bare, hvorfor så fortælle mig det? 

Så ville hører om andre havde haft samme oplevelse med sådan noget.

Anmeld

20. juni 2013

SjeBets

Fortid er fortid, min mand har da også flirtet løs, før mig, og nogle af de kvinder er stadig på hans facebook, det genere ikke mig, jeg stoler på ham.  Og hvis det viser sig at han er en nar, ja så er han ikke det værd  

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Jep.. Men han må nu flirte alt det han vil.. Bare ikke røre.. 

Måske jeg bare er lidt nervøs  for om hun kan tage ham fra mig igen

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

altså jeg er da ikke i tvivl om at min kæreste har flirtet med andre piger før vi fandt sammen, og han har da også flirtet imens vi var sammen bare på en anden måde ( når man arbejder som dj på et diskotek kan det næsten ikke undgåes).. og det rør mig overhovedet ikke, jeg ved hvor jeg har ham, og han kender konsekvensen af utroskab.

Hvor er du sej det ville jeg slet ikke kunne klare

Anmeld

20. juni 2013

bobbles

Anonym skriver:

Spør fordi jeg  lige har fundet sammen med en ellers sød fyr, og en uge efter begynder han at fortælle mig at han havde flirte med en anden pige, lige inden han fandt sammen med mig. jeg er sådan lidt mistroisk over det, han siger han ikke skal ha noget med hende at Gøre mere, men så tænker jeg bare, hvorfor så fortælle mig det? 

Så ville hører om andre havde haft samme oplevelse med sådan noget.

tror hendes smiley er fordi at der kun er røde tegn, så man har sku lidt svært ved at se hvad du skriver??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.