X kærester vs kærester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg tror ikke helt forstår spørgsmålet..

Langt de fleste har jo x-kærster og andet med sig bagagen, det sker jo sjældent at man er hinandens første kærester, når man er voksen.

Såh min mands eventuelle x-kærester er jo en del af hans fortid ligesom mine er... Og sådan er livet jo :-)

Jeg har nok ikke formuleret mig helt så godt men min kæreste var sammen og flirtede med en pigedagen før ham og jeg blev kærester

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Hvor er du sej det ville jeg slet ikke kunne klare

hihi jamen ved jeg nu ikke om jeg synes jeg er jeg ved hvor kompliceret det kan være for nogen ikke og gå og gruble sig gule og blå (kendte en bekendt som var meget jaloux anlagt) og jeg må tilstå at jeg absolut ikke tror det er hverken nemt eller sjovt

men jeg har nærmest kun haft lang distance forhold (det jeg er i nu startede som et) og hvis man da går og er bekymret eller sur over hvad den anden laver, jamen så bliver man skør i bolden, man lærer at stole på den anden fuldt og fast

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

bobbles skriver:

tror hendes smiley er fordi at der kun er røde tegn, så man har sku lidt svært ved at se hvad du skriver??

Tegn? Jeg har da skrevet med bogstaver

Anmeld

20. juni 2013

bobbles

Anonym skriver:

Tegn? Jeg har da skrevet med bogstaver

jeg kan kun se røde tegn, derfor jeg skrev som jeg gjorde,

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hihi jamen ved jeg nu ikke om jeg synes jeg er jeg ved hvor kompliceret det kan være for nogen ikke og gå og gruble sig gule og blå (kendte en bekendt som var meget jaloux anlagt) og jeg må tilstå at jeg absolut ikke tror det er hverken nemt eller sjovt

men jeg har nærmest kun haft lang distance forhold (det jeg er i nu startede som et) og hvis man da går og er bekymret eller sur over hvad den anden laver, jamen så bliver man skør i bolden, man lærer at stole på den anden fuldt og fast

Hvor har du egentlig ret jeg syntes bare en tanke er mærkeligt at min kæreste har ligget med en anden pige og hygget lidt, dagen før ham og jeg bliverjkærester

Anmeld

20. juni 2013

CaWi

Anonym skriver:

Har din kæreste fortalt dig, hvis han eller hun har haft Været sammen med en anden   til lidt flirt, inden i fandt sammen?   og hvad syntes du om at din kæreste har fortalt dig det? Mener mere, stoler du på at han eller hun ikke vil flirte mere med vedkommende?

Da mig og min kæreste begyndte at se hinanden, så vi begge to også andre. Vi ville (heldigvis) begge hinanden så meget, at vi hurtigt valgte de andre fra.

Alle har jo en fortid, om man sidst har været sammen med en, en uge inden eller et halvt år, er ligegyldigt for mig

Anmeld

20. juni 2013

Eliza

Min kæreste har to børn med en anden. 

jeg kan jo så godt lægge 2 og 2 sammen og regne ud at manden har en fortid 

Helt ok med mig. Jeg havde da os selv et liv før ham

Anmeld

20. juni 2013

wamse

bobbles skriver:

jeg kan kun se røde tegn, derfor jeg skrev som jeg gjorde,

Hmm jeg kan altså også kun se røde tegn i indlægget 

Anmeld

20. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså, jeg går udfra at du og din kæreste har haft noget seriøst kørende før der kom en titel på? Og før titlen kom på, har han så været sammen med en anden? Mens i to stadig var på "næsten-kærester" stadiet? 

Hvis det er rigtig forstået, så ville jeg føle mig bedraget. Så har han jo kørt på to heste, heeeeelt til det sidste. Det ved jeg sgu ikk om jeg ville syntes var i orden. 

Da mig og min kæreste mødte hinanden, havde jeg også noget med en anden, men så snart jeg kunne mærke at det udviklede sig mellem mig og min nuværende, så stoppede jeg det andet flirteri.

din kæreste må da have haft en fornemmelse af at der var et fast forhold på vej, længe inden DAGEN hvor i besluttede at få titel på? 

Anmeld

20. juni 2013

Kay

wamse skriver:

Hmm jeg kan altså også kun se røde tegn i indlægget 

os her men så kopierede jeg det og satte ind i et tekst dokument og så kunne jeg læse det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.